Bölüm 1

1.4K 54 34
                                    

Jennie---

İzlediğim film yüzünden çok azmıştım. Odama çıktım ve kendi kendimi becermeye çalıştım. Ama tatmin etmedi. Bende hazırlanıp bir bara gittim.

Birazcık içtikten sonra birilerini becermek için oda istedim.

Jennie:boş bi oda ve adam alabilir miyim?
X: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz.
Jennie: teşekkürler.

Odayı aradım ve kapının önünde durdum. Ruhsal olarak kendimi hazırladım ve içeri geçtim. Anlaşılan adam daha gelmemişti. Bende sırtım kapıya dönük bir şekilde üzerimdekileri çıkarmaya başladım.

Jungkook---

Bu gün birilerini sikmeliyim. Acayip canım istiyor ve kendimi durduramıyorum. Bunun için en sevdiğim bara gittim.

Jungkook: boş bi oda ve kadın alabilir miyim?
Y: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz.

Teşekkür edip ışık hızıyla odaya daldım. Arkası dönük mükemmel bir kadın vardı. Hemen ona yaklaşıp yatağa attım.

Jennie---

Adam aniden içeri girdi ve üzerime atladı. Bu tavırlarını sevdim. Hemen onun üstüne çıktım ve sürtünmeye başladım. Bir yandan da tişörtünü çıkardım. Ben zaten iç çamaşırlarımlaydım. Ellerimi kaslarında gezdirdim ve kemerini söktüm. Pantolonundan kurtulduktan sonra daha çok sürtünmeye başladım.

Sütyenimin kopçalarını ustaca açtı ve bir kenara fırlattı. Göğüslerimi sıkıp yoğurdu. Bende onun boxerını çıkarttım. Kendiminkinden de kurtuldum. Erkekliğini kızlığıma soktu. Gelgit yapmaya başladım. Ardından şiddetlice öpüşmeye başladık.

Nefessiz kalınca ayrıldık ve kalçalarımı sıkmaya başladı.

Jungkook---

Poposunu ağzıma oturdu ve sallamaya başladı. Dayanamadım ve ellemeye devam ettim. İki memesini arasından dilimle basit bir çizgi çizdim. Tekrar erkekliğimi kızlığına sokup çıkardım. Bu kadın diğerlerinin yapamadıklarını yapıyordu.

Jennie---

Yatağın üzerinde zıplamaya başladım.

Adam beni izliyor ve sırıtıyordu. Daha sonra tekrar üzerine yattım ve gelgit yaptım.

Jungkook---

Ona sürtünüyordum.

Kadın: aghhhhhh, aghhhhhh daha hızlı daha hızlı!

Bu kadın bi efsane. Tırnaklarını sırtıma geçirdi. Poposunu öptüm ve memelerinin uçlarını ısırdım.

Jennie---

Beni tatmin ermek kolay değildir ama bu adam onu gayet iyi başarıyordu.

Jennie: boşalıcam...
Adam: bende.

Bir an durdu ve aklına bişey gelmiş gibi tekrar konuşmaya başladı.

Adam: içinde boşalıcam.

Jungkook---

Tekrar içine girdim ve boşaldım. Döllerimi hissetmiş olacakki inlemeye başladı.

Kadın: sıcak aghhhhh.

Evet bu ilk bölüm. Umarım kitabı seversiniz. 💛

Room Number OneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin