Bölüm 11

803 36 28
                                    

Jennie---

Uyandığımda çığlık attım çünkü Lisa çıplak bir şekilde üstümde yatıyordu.

Lisa: bebeğim noldu?
Jennie: sence Lisa?
Lisa: dün gece olanları hatırlıyor musun?
Jennie: ah...
Lisa: nasıl yani, "ahmmm Lisa, bebeğim daha hızlı, aghhhhh!" Sana yeterince tanıdık gelmiyor mu bebeğim?

Daha sonra elini bacağımdan götüme doğru çıkarttı ve sıkmaya başladı. İster istemez inliyordum. Kendimden iğrenmeye başladım.

Jennie: Lisa dur!
Lisa: ah Jen, kabul et sen de zevk alıyorsun.

Elimi aldı ve göğüslerine götürdü.

Lisa: biliyor musun? Rose ile Jungkook yatmış.
Jennie: nE!?

Duyduğum şey ile yataktan fırladım ve üzerime bişeyler geçirip Rose'nin evine doğru gitmeye başladım.

-------------------

Jennie: Rosie konuşabilir miyiz?
Rose: gel.
Jennie: nasıl anlatacağımı bilmediğimden direk söze gireceğim, Jimin'i sevdiğin halde neden Jungkook'la yatıyorsun?
Rose: peki sen neden Jimin'i sevdiğimi bildiğin halde onunla sevgilisin?
Jennie: bizim aramızda öyle bir şey yok!
Rose: ah tatlım biliyor musun, Jungkook çok zevkli, çok güzel sikiyor.
Jennie: SUS ROSE!

Kapıyı çarpıp dışarı çıktım. Bunu bana nasıl yapar anlamıyorum!

-----------

Lisa---

Jennie'nin zevk aldığını kabullenememesi cidden sinirimi bozuyor. Hâlâ Jungkook'u düşünmesi de cabası! Ben de yapılması gerekeni yaptım. Yaptığımız sexin videosunu Kook'a gönderdim.

@jeonjkook niye bana saçma sapan şeyler gönderiyorsun Lalisa!?

@lalalalisa_m videodakilerin Jen ve ben olduğunu fark etmedin mi?

@jeonjkook sen nasıl bir şerefsizsin!?

@lalalalisa_m sesini tam aç, inlemelerimizi duy aşkım.

Görüldü 19:38

------------------------

Jungkook---

Bana lezbian olduğunu söyleyebilirdi. Hem Lisa, hem de Jennie tarafından kandırılmış hissediyorum. Rahatlamak için karı sikmeliyim.

Evimin yakınlarındaki bir bara gittim.

İyice azdıktan sonra bir fahişe isteyip odaya geçtim. Jennie?

Yazar---

Jungkook sürtük karıyı Jennie zannetmişti.

Jungkook: Jennie-ah?
Minik sürtük karı: ahmmmm, aghmmm, aghhhhhh!
Jungkook: ahmmm Jennie?
Minik sürtük karı: ahmm daha hızlı daha hızlı ahmmm!
Jungkook: sen Jennie değilsin!

Günaydın Kook bey...

Jungkook---

Nasıl da aptalım! Salak bir sürtüğü Jennie zannettim. Hiç biri bana onun kadar zevk vermiyor...


Acaba Kore'ye gidip fahişe mi olsam? Belki Kook'a rastlarım da azcık akıl veririm. Bak Jennie var gül gibi, sen boşver bu karıları derim. Ksklslslslslslsls. Umarım beğenirsiniz.

Şu siktiğimin Wattpad'i habire yazdığım taslakları siliyo lan çıldıracam! Bu bölümde aynı yeri tam 4 defa yazdım. Emin olun hepsi birbirinden farklı.

Sizi seviyorum goldencards 💛.

Room Number OneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin