Size acıdım sınır geçilmeden yb atıyorum kskksksks.
Fotoğraf sonraki bölümler için spoiler!
Sınır 10 oy 25 yorum emojiler sayılmıyor 🖤
Oy sınırı düşük çünkü bu bölüm biraz daha kısa oldu. Geçiş bölümü yani.
Şimdiden özür dilerim kısa yazdığım için.
205 kelime.Tae---
Jennie için endişeleniyorum. Kendini çok yıpratıyor.
Tae: bebeğim bi gelsene.
Jisoo: efendim?
Tae: bence Jennie bir süre buradan uzaklaşmalı.
Jisoo: nasıl yani?
Tae: başka bir yere gitsin, tatil?
Jisoo: aslında fena bir fikir değil.
Tae: Jeju'ya.
Jisoo: aşkım harikasın!Jisoo ile Jennie'nin yanına gittik ve planımızı anlattık. İlk başta bizden uzak kalacağı için üzülse de daha sonra onun için iyi olacağını söyledi. 2 hafta sonra Jeju'ya gidiyor.
Jennie---
Bu fikir nereden çıktı bilmiyorum ama düşününce süper bişey! Tek başıma, Jeju'da! 10 gün tek başıma... hâlâ inanamıyorum! Harika lan! Hemen hazırlanmaya başladım. Gece kulüpleri çok meşhur bir yer. Yanıma çok fazla bişey almadım çünkü oradan bol bol alışveriş yapacağım.
Giderken de giymek için şunu ayırdım.Artık her şeyim hazır!
--------------------------------
2 hafta sonra
Jennie---
Artık gitme vakti. Tae oppa, Jimin oppa, Yoongi oppa ve Jisoo unniem ile vedalaşıp havaalanına gittim. Sorunsuz bir 10 gün istiyorum.
Dııırınnn
Fikriniz var mı?
Gerçi ben bunu yayınladığım zaman büyük olasılıkla diğer bölüm zaten hazır olur.
Ama siz yine de tahminlerinizi yazın.
Sizi seviyorum goldencards muah 💋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Room Number One
FanfictionJennie: bi oda ve bi adam alabilir miyim? X: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz. Jungkook: bi oda ve bi kadın alabilir miyim? Y: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz.