Bölüm 7

786 42 34
                                    

Jennie---

Olanları anlatırken gözümden bir damla yaş düştü. Belkide ilk defa uzun süreli bir ilişki yaşayacağımı sanmıştım. Tanıdığım erkekle sadece yatakta görüşmeyeceğim, onunla gerçekten birbirimizi tamamlayacağımızı birini ilk defa arzulamıştım.

Ama sen Jeon, sen pislik oç, daha bitmedi. Senin rüyalarına gireceğim. Tam azmışken ortada bırakacağım belkide. Ya da senin önünde başkasıyla öpüşeceğim. Beni üzmenin bedelini ağır ödeyeceksin.

-----------------




Çikolatalı süt partimiz başlamıştı! Her yer süt ve çikolata kokuyor amk! Burnumu hissetmiyorum. Neyse, Jimin oppamla güzel bi fotoğraf çekindik.

@jennierubyjane

 @jennierubyjane çikolatalı süt partisi? @jimparkjimin 🖤 özlemiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


@jennierubyjane çikolatalı süt partisi? @jimparkjimin 🖤 özlemiştim.

@sooya_ çok yakışıyorsunuz aşkımm.
@roses_are_rosie ağlıyorum ama...

@jeonjkook ne çabuk unutuldum.
@taetaehyung şerefsiz bide haklıymış gibi yorum yapıyo.



Jungkook ' un yaptığı yorum canımı sıkmıştı. Biz Jimin' le kanka gibiyiz. Ötesini ikimizde istemiyoruz. Belki bir kere yatmış olabiliriz am abu geçmişte kaldı. Ayrıca Rosé' de ondan hoşlanıyor.

Ama o gereksiz insanın beni üzmesine izin vermeyeceğim. Diğerlerinin yanına döndüm ve güzel bir akşam geçirdik. Daha sonra salonda kıvrılıp uyuduk.

--------------------------

Sabah uyandığımda sağımda Jimin, yanında Rose; solumda Tae oppa ve yanında da Jisoo unnie yatıyordu. Yoongi koltuktaydı. Jimin ve Tae'nin arasına sıkıştığımdan büyük bir gayretle aralarından kalktım ve açık olan mutfağın tezgahına yaslandım. Biraz soluklandıktan sonra kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Ben işimle ilgilenirken arkadan bir çift el bana sarıldı.

Jimin: prensese yardıma geldim jssksksks.
Jennie: prenses olduğum söylenemez oppa, daha çok hizmetçiyim kskskskskskks. AYRICA SEN NE DİYE AZRAİL GİBİ ARKADAN GELİYOSUN LAN, KALPTEN GİDİYODUM!

Bağırma seslerime gelen abim konuya hızlıca dahil oldu.

Tae: Sindrella? O da hizmetçiydi Jen. Ksksksksksks.
Jennie: yha abi kskkskslslsls.
Jimin: biz kahvaltıyı hazırlarız hyung, sen diğerlerini uyandır.

Jimin ile kahvaltıyı hazırlamayı bitirdik ve boğazını temizleyip bana döndü.

Jimin: Jendeuk, şu Jungkook denen herif senin moralini mi bozuyor?
Jennie: ah oppa, bilemiyorum. Sanırım onu takmayacağım.
Jimin: eğer daha rahat edersen onun yanında senin sevgilin gibi davranabilirim.
Jennie: yha Jimin-shii çok sağol!

Bu çocuk her seferinde hayatımı kurtarıyor.




Asırlar sonra yb gelebildi kksksksksksk. Oy ve yorumlar zaten sizde. Önerme ıvır zıvırlarını da biliyorsunuz. Öptüm! 💛💛💛

Room Number OneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin