Bölüm 13

596 39 60
                                    

Sınır 20 oy 15 yorum emojiler geçerli değildir. <3

Jennie---

Olanları Yoongi ve Jimin'e de anlattık. Artık Jimin, Rose'nin onu sevdiğini biliyordu. Doğal olarak şok olmuştu çünkü Rose hiç de belli etmiyordu.

Derken kapı çaldı. En küçükleri ben olduğum için kapıyı açtım.

Bilin bakalım kim!?







































Jeon Jungkook, çoh şaşırdık dimi! 3 dediğimde şaşırıyoruz. 3! Aaaa.

Ağlamaktan kızaran gözleri ve dağılmış koyu kumral saçlarıyla önümde çok çaresiz duruyordu. Onu çok özlemişim. Ama yaptıklarını affedecek değilim.

Jennie: içeri gel...

Beni takip ederek salona ulaştı. Diğerlerinin yüzünde endişeli ve soran bir yüz ifadesi belirmişti. Hiç konuşmadı. Öylece durdu.

Jungkook: Jennie.

İsmimi seslenmesiyle ona doğru döndüm. Şimdi bütün bakışlar benim üzerimdeydi. Sanki kainat benim tepkimi bekliyordu. Meraklı gözlerin soran bakışları odayı sarmış ve sessizlik çığlık atmaya başlamıştı.

Jungkook: neden benimle oyun oynadın?

Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı ve şu an sinirden kırmızının her tonuna bürünmüştüm.

Tae: bak şimdi!-
Jisoo: dur, Kook biraz daha açabilir misin?

Jisoo unnienin mantıklı sorusu üzerine gözlerim Jungkook'un gözlerini buldu. İç çekip konuşmaya başladı.

Jungkook: lez olduğunu söyleyebilirdin.
Jennie: değilim...
Jungkook: onun için mi nefret ettiğin kızla yattın!?
Jennie: kafam yerinde değildi! 5 paket azdırıcı vermiş bana!
Yoongi: çüş oha ama!
Jennie: Kook, kendimden iğreniyorum...

Sesim sonlara doğru kısık çıkmıştı. İkimizinde gözünden bir çift göz yaşı firar etti. Ona kapıya kadar eşlik ettim.

Sarılmak istiyorum ona, kokusunu içime çekmek istiyorum. Aklımla mı oynuyorsun Jeon?

O gittikten sonra olduğum yere çöküp ağlamaya başladım.

Umarım beğenirsiniz. Dün akşam şarjım bittiği için yazamadım. Yb geç geldi özür dilerim. İnternetim de yok. Sizi seviyorum goldencards. 💛

Room Number OneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin