Bu bölümde sınır var!
10 oy
20 yorumJennie---
Rose'nin bana nasıl böyle bir şey yaptığını hâlâ sindiremedim. Hem sadece ben değil. Kendi aşkına ihanet etti, Jimin'e ihanet etti; bana ihanet etti.
Sorun bende mi diye soruyorum. Gerçekten ben mi hatalıyım? Bile bile Jimin'e mi yaklaşmışım? Hayır... ben ve o sadece arkadaşız, çok yakın arkadaşlarız.
Jimin'in bana karşı farklı duygular beslediğini sanmıyorum. Olamaz, ben yapamam.
Ben böyle düşünürken Jisoo unnie ve Tae oppa içeri girdi. Gülüyorlardı, daha demin. Ama ben onları da soldurmuştum. Beni görünce yüzlerindeki gülüş sönüverdi.
Benim yüzümden...
Acılarıma ortak olmak zorunda değiller. Ama sanki ben onları zorla ortak ediyorum. Akılalmaz buna. Ne kadar da bencilim.
Tae: Jendeuk? İyi misin?
Jisoo: noldu Jen?Gözümden bir damla yaş firar etti. Yüzümde yolculuğa çıktı. Çeneme kadar geldi, durdu. Bir ikincisi çıktı yola. Boynuma kadar geldi. Durdu, ilerleyemedi. Üçüncüsü ulaştı köprücük kemiğimin ortasına. Onun bana aldığı kolyeye uğradı. Daha sonra göğüslerimin arasından içime doğru aktı.
O tek damla beni titretmeye yetti. Ama içimdeki yangını söndüremedi.
Jisoo: Bebeğim üzülme...
Tae: bize anlatabilirsin...Olanların hepsini anlattım. Lisa ile olanları, Rose'nin yaptığını... hepsini.
Tae: bütün şerefsizler gelip benim kardeşimi mi buluyor aq?
Jisoo: ahh, Tae'ciğim bizim bir fotomuzu çeker misin tatlım?
Tae: hemen aşkım. Balkona çıkalım daha hoş çıkar.
Jisoo: Jenjen şunları tak, bir örnek oluruz 😉.@sooyaa_
@sooyaa_ onu üzmek peh! W/@jennierubyjane @taetaehyung 💜
@yoonsugamin kim üzdü prensesi lan!
@jimparkjimin bizi çağırmadınız hıh!
@jennierubyjane oğlum ben senin tribini yerim lan!
@sooyaa_ swag sen de gel pamuk şekerini de getir lslslsls.
@jimparkjimin pamuk şeker ben mi oluyorum 😒?Umarım beğenirsiniz sizi seviyorum goldencards muah 💋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Room Number One
FanfictionJennie: bi oda ve bi adam alabilir miyim? X: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz. Jungkook: bi oda ve bi kadın alabilir miyim? Y: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz.