Jennie---
Odamı toplarken Jungkook'un iç çamaşırını buldum. Ondan kalan bütün izleri yok etmek istiyorum. Bunun için onun evine doğru yola çıktım.
Lisa---
Jungkook ile yatakta yatıyorken zil usulca çaldı. İstemeyerek kapıya bakmaya gittim.
Jungkook: lalisa üstün.
Lisa: ah tişörtünü versene aşşşşşkıımmmmmm.
Jungkook: benden başka birşey isteme. Seni affettim sanma.
Lisa: bi tanem, o günleri de göreceğiz. Çocuklarımızı severken hatırlatırım.Onun dudağına ıslak bir öpücük bırakıp kapıya yöneldim.
Jennie---
Kapı açıldığında karşımda kendine büyük gelen bir tişörtle Lisa duruyordu.
Jungkook: Lalisa kimmiş?
Lisa: önemsiz biri aşkım !
Jungkook: bana aşkım deyip durma Lalisa!Bir yandan sevinsemde diğer yandan göz yaşlarımı firar etmek istiyordum. Derken Lisa'nın arkasında Jungkook belirdi ve bana pişmanlık dolu gözleriyle baktı.
Jungkook: önemsiz biri Jennie miydi?
Lisa: sen git aşkım ben hallederim.
Jungkook: SANA AŞKIM DEME DEDİM! İçeri gir.
Jennie: hayır kalabilir bay Jeon.
Jungkook: ...
Jennie: iç çamaşırınızı evimde unutmuşsunuz da onu vermeye gelmiştim.
Jungkook: sen de kalabilirdi...
Jennie: aaa çok ayıp bay Jeon. Sizin iç çamaşırınızı ne yapayım? Dimi ama. Hem sevgiliniz kıskanıyor. Ben en iyisi gideyim. İyi günler bay ve bayan Jeon.Gitmeden önce Lisa'nın gözlerine baktım. Götünün üstüne oturmuş somurtup duruyordu. Göz devirdim ve eve döndüm.
Jungkook:
Jennie 'nin bana bay Jeon demesi çok ağırıma gitmişti. Ayrıca Lalisa'yı sevgilim sanması ve evimde görmesi de hiç iyi olmadı. Ona bayan Jeon dedi. Ben ne yapıyorum böyle?
Bölüm hiç içime sinmedi ama atmak istedim. Umarım beğenirsiniz. Yeni bölüm ya bu gün ya da yarın gelir. Kısa olduğunun farkındayım. Özür dilerim. Sizi seviyorum goldencards. 💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Room Number One
FanfictionJennie: bi oda ve bi adam alabilir miyim? X: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz. Jungkook: bi oda ve bi kadın alabilir miyim? Y: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz.