Dikkat! Smut gxg olacaktır!
Lisa---
Biraz da olsa rahatladım çünkü Jennie Jungkook'tan vazgeçmiş gibi görünüyor. Herşey sonunda tıkırında işlemeye başladı. Ama daha kesin bir sonuç gerekiyor. Tamamen bağlarının kopması ve onu elde etmem gerekiyor. Onu istiyorum.
@jennierubyjane / @lalalalisa_m dm
@lalalalisa_m akşam gel konuşalım.
@jennierubyjane bana aşkınızı mı anlatacaksın? Doluyum.
@lalalalisa_m özür dilerim Jendeuk...
@jennierubyjane kalsın.
@lalalalisa_m pişman olmayacaksın.
@jennierubyjane ...
@lalalalisa_m hem film izleriz, eski günlerdeki gibi.
@jennierubyjane geliyorum...
Jennie gelmeden önce filmi hazırladım. Film +18 içerikli ve gxg idi. Bu sayede asıl amacıma da ulaşabileceğimi umuyorum.
------------------------
Onun içeceğine bolca azdırıcı koydum ve üzerime şu şortu giyindim.
(Karıyı sikesim geldi lan o göt ne ksksksksksks.)
Filmde sex sahnesi geldiğinde ona daha çok yaklaştım ve elimi bacağına koydum.
Jennie: Lisa, yatağa geç!
Dediğini ikiletmeden odaya geçtik ve üzerimizi çıkardık. 5 paket azdırıcı fazla mı oldu ya? Sikimde değil. Yoksa asla bunları yapamazdık.
Dilimle vajinasına darbeler indiriyordum. Ben yaladıkça o inliyor ve götümü daha çok sıkıyordu. Deliğine tarağın dişli kısmını soktum ve gelgitler oluşturmaya başladım. İnlemeleri odayı sarıyordu.
Jennie: ahmm Lisa aghhh daha hızlı bebeğim daha hızlı! Ahhhh, agghhhhhhh, ahmmmmmmmmm. Hızlı bebeğim hızlıııı!
Meme uçlarıma küçük ısırıklar bırakıyor ve bende inliyordum. Bu sefer o diliyle darbeler indiriyor ve inlememe sebep oluyordu. Cetveli ve tarağı alıp içime soktu.
Lisa: aghhh acıyo ahmmmmm.
Jennie: geçecek bebeğim.
Lisa: ahmmmm daha hızlı bebeğim, daha hızlı!Yorulduğumuzda ayrıldık ve yatağa yatıp uyuduk.
Yb'nin bu gün geleceğini sanmıyordum ama geldi ksksksksksks. Jenlisa smut var, umarım beğenmişsinizdir. İlk defa gxg smut yazdım. Tatmin etmemiş olabilir. Sizi seviyorum.
Şuraya da bi kucak dansı koyam eheh izleyin. Ya da izlemeyin günah çoçum günah. Jenlisa olarak hayal edebilirsiniz.
Eğer rahatsız olanlar varsa tek tek özür dilerim. Ama rahatsız olacağınızı düşünmüyorum. Muah 💋.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Room Number One
FanfictionJennie: bi oda ve bi adam alabilir miyim? X: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz. Jungkook: bi oda ve bi kadın alabilir miyim? Y: 1. Oda boş ve hazır, geçebilirsiniz.