Softless~16

760 55 0
                                    

#Unicode

Softless ep 16.....

Jk-ဒါကဘာဖစ်နေကြတာလဲ

Tae-ဟမ်jk😳

Jk-သိပ်ပျော်နေကြတယ်ပေါ့ဟုတ်လား

Tae-အက်လိုမဟုတ်.....

Taeဘာမှပင်မပြောရသေး yoongiကိုjkဆွဲထိုးလိုက်သည်....

Tae-yoongi.....
Tae ygနားသွားပီးygကိုဆွဲထူပေးတော့ jkတယောက်ဒေါသတွေလုံးဝထိန်းမရအောင်ထွက်လာလေသည်....

Jk-တောက် သိပ်ချစ်နေကြတယ်ပေါ....

Jk-ဟေ့ရောင်တွေ ဝင်လာခဲ့ အဲ့ကောင်ကိုဆွဲခေါ်သွားစမ်း

Jkရဲ့လူတွေအထဲဝင်လာပီး ygကိုဆွဲခေါ်နေကြတော့ yoongiနဲ့taeကလက်ကိုလုံးဝမဖြုတ်ပဲ သေချာမြဲမြံစွာကိုင်ထားကြသည်....

တဖက်ကလူတွေက ygကိုအတင်းဆွဲခေါ်ကြပီး တဖက်ကjkကtaeကိုအတင်းဆွဲဆောင့်ပီးလွှတ်ပစ်လိုက်သည်....

အဲ့တော့မှ taeနဲ့ygတို့ကွဲကွာသွားကြပီး ygကိုjkရဲ့လူတွေအပြင်ဆွဲထုတ်သွားကြလေသည်....

Tae-yoon yoongi ya.....

Yg-tae.... ငါမင်းကိုသေချာပေါက်လာခေါ်မယ်....ငါကိုယုံနော်tae......

Taeကjkဆောင့်တွန်းထားလို့သိပ်မထနိုင်ပဲ ygကတော့ဆွဲခေါ်သွားရာကနေ taeကိုမရရအောင်လှမ်းပီးအော်ပြောနေလေသည်.....

အဲ့လိုနဲ့ taeလဲမျက်ဝန်းထဲမှမျက်ရည်များကျကာ လက်ရှိအခြေအနေတွက်သူကြောက်နေသည်....

Jkအကြောင်းသူအသိဆုံးပင်မဟုတ်လား.....

Ygလုံးဝမရှိတော့တဲ့အချိန်မှ jk taeဘက်ကိုလှည့်လာပီး ....

Jk-ထစမ်း....

Jk-ဟာ ထလို့မင်းကိုပြောနေတယ်လေ နားကန်းနေလား သေချင်လို့လား.....

Jk ဒေါသထွက်ကာ taeရဲ့အကျီလည်ပင်းစကိုဆွဲကာမလိုက်သည်...

Taeလဲကြောက်ကြောက်နဲ့jkဆွဲရာပါသွားလေသည်.....

Taeမတ်တပ်ရပ်လိုက်သည်နှင့်တပြိုင်နက် jk taeကိုညှာတာခြင်းကင်းမဲ့စွာနှင့် taeမျက်နှာကိုသူ့ရဲ့ပြင်းထန်လှသောလက်သီးချက်များဖြင့်ထိုးလေသည်.....

Jkရဲ့ပြင်းထန်လှစွာသောထိုးချက်များကြောင့်taeမခံနိုင်တော့ပဲ ယိုင်ကာလဲသွားလေသည် ....

~~Softless~~Where stories live. Discover now