Cinque

16 4 3
                                    


Küçükken kendimi Herkül sanıyordum. Hep küçüklüğüme dayanan anılar anlattığımın farkındayım ama bu anılar hep kişiliğimin bir parçası. Eğer beni sadece yüzeysel değil de tam manasıyla tanıyacaksanız bir zahmet buna katlanın. 

Herkes yeşil gözlerimin , kıvırcık saçlarımın, etli ve kırmızı dudaklarımın olduğunu biliyor. Ya da boyumun 183 olduğunu. Çoğu manyak 4 meme ucum olduğunu da biliyor. Bunu nerden mi biliyorum ? Alternatif evrenleri konu alan fanfictionların birinde One direction diye bir grupta yer alıyordum. Hatta bu grubun üyelerinden biriydi Louis. Eh, hal böyle olunca , okuduklarımdan bulundunğum çıkarımlar bunlardı. Değinmedim ama penis boyumu bilen manyaklar bile vardı yahu !

Neyse Herkül olayına devam edelim. Babam akşamları , Kurdu Nenesi Sanacak Ahmak , Sevdiği Kadını Ayakkabı Numarasından Bulacak Sersem, Kuleye Sorgulamadan Tıkılmış Saçları Münasip Tarafına Giren Aptal , Uyanıp Hamile Kalmayı Sadece Bir Öpücüğe Borçlu Olduğunu Düşünen Salak gibi hikayeler anlatmazdı.Ben Yunan Mitleri ile büyümüştüm. Medusa, İason, Apollon, Artemis ve nicesi... Herkül desen tek hamlede otu boku yerinden kaldırabilecek ,ianılmaz egoist herif.

Tabi bu iyi bir analiz sonrası çıkarılan sonu. 6 yaşındayken Herkül'e aşıktım. Ki eşcinsel olduğumu da bu şekilde fark etmiştim. Çok güçlüydü falan fistan. ,

Ben de kendimi güçlü sanardım . 2 tabak taşıyabiliyorum diye halterci olmak gibi hayallerim de vardı. 

Yine kendimi Herkül sandığım o cenabet günde bir boklar yemiştim. Hani bunu çekinmeden söyleyebiliyorum çünkü hepiniz ne olduğumun farkındasınız.

Yaz tatili için bir tesise gitmiştik. Masa , sandalye ve ıvır zıvır taşıyıp kahvaltı etmemiz gerekiyordu. Benim taşımam gerekn tek şey sırt çantamdı. Ama ben ne yaptım ? Masayı taşıma kalkıştım. Başlarda gayet iyi gidiyordum. İlk 20 saniye . Ardından bu yük bana fazla gelince masanın altında kaldım. 

Bu da böyle bir anımdı diyip bitirirmişim bir de. 

Asla bunu yapmam. Biliyorsunuz her anım birer nasihat değerinde. Eğer torunlarım bunu okuyorsanız , umarım bu dedenizle evlenme hikayem olur. Onun dışında benim gibi olmayın. Yoksa hayat size götüyle gülerken siz onun bir kaydırak olduğunu düşünürsünüz.

Edebiyat derslerine hazırlık gibi olan bu anı kısmından çıkarılacak sonuç nedir ? Ben Herkül değilim. Hadi fiziken olamadan , bari mental olarak ya da ruhen olaydın. Ama değildim. Ruhi olarakta güçlü değildim. Porselen gibiydim. Aklına tabak gelsin , porselen oyuncak bebeklerden korkuyorum.

Yine ve yine ruhi olarak büzüştüğüm ve güçlü olamadığım anlardan birindeydik.Louis'yle bir randevum vardı. Buraya kadar idrak etmiştim . Ya sonrası ?

Özgüvensiz mahlukatın tekiydim. Muhtemelen duygularımı anlamıştı ve benle dalga geçecekti. İnsanların fiziksel özellikleriyle dalga geçmezdi . Hele duygularla asla. Hatta okuldaki LGBT kulübünü bizzat o kurmuştu.Eşcinsel olmama rağmen, bu kulübün bir parçası değildim.Kendime ait sebeplerim vardı elbet.

Anlattıklarım birbirine tezat oluşturduğunun farkındayım. Ama buraya Pluton'u koysanız bile buna felsefi bir açıklama bulamaz . Ya da Thales bile bu denklemi çözemez. Her ne kadar bu denklemde X görevi görsemde , Diana dışında kimseye bir sembol veremezdim. Louis etkisiz eleman gibi görünürdü ama kalbime çarpıntı yapardı. Dolayısıyla kimse bu denklemi doğru bulamazdı.

 Hanımlar ve beyler kalem kağıdınızı hazırlayın çünkü  size enfes bir tavuk suyu çorbası tarifi vereceğim . Namı diğer " Neden LGBTİ kulübüne katılmıyorum listesi "

EASIER  // LARRYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin