2.

147 9 6
                                    

A parti incidens után Noémi elrángatott bulizni, miután megvigasztalt. Valahogy nem volt túl sok kedvem menni. Egy kevés séta után, a parton találtunk egy szórakozóhely szerűséget. Nyitott terasz volt, a homokba oszlopok, amiken fény füzér ment végig. Nagyon hangulatos volt. A teraszon asztalok és székek voltak, mi pedig ketten be is foglaltunk egy asztalt. Miután rendeltünk és kikaptuk az italainkat, az alkoholos ital majdnem megfullasztott.
- Naaa, mivan, ennyire erős?-nevet fel Noémi. Ledermedve nézek magam elé.
- Liaa, hahoooo, mivan már?-hadonászott előttem Noémi mire megfordult- A jó büdös életbe.
Ott állt, tőlünk nem messzire Gergő boldogan cigizgetve, a világról megfeledkezve.
- Lia, figyelj elmehetünk máshova is. Hogy a francba került ide?- fogja fejét aggódóan barátnőm.
Fekete Metallicas pólót, fekete háromnegyedes nadrágot és fekete magasszárú Converset viselt. A haja szokásosan egy copfba össze kötve a feje tetején. A mosolya még mindig ezer wattos volt. Aztán eszembe jutott az a bizonyos nap.  Nem bírtam tovább nézni. Legurítottam a maradék piát a poharamból, majd megindultam a part felé. Leültem a kikövezett part szakaszra, majd néztem a Balatont. Aztán eszembe jutott, hogy tudnék vele beszélni anélkül, hogy tudja, nem illettünk volna össze. Felálltam, majd vissza mentem a szórakozóhelyre, ahol éppen karaoke ment,mily meglepő.
-Hello ezt énekelném-mondom egyhangúan, majd felmentem a színpadra. Kellő nyugalommal megfogtam a mikrofont, majd elkezdtem énekelni minden keserűségemet.

Love, I said real love is like feelin' no fear
When you're standin' in the face of danger
'Cause you just want it so much
A touch from your real love
Is like heaven takin' the place of somethin' evil
And lettin' it burn off from the rush, yeah, yeah

Darlin', darlin', darlin'
I fall to pieces when I'm with you, I fall to pieces
My cherries and wine, rosemary and thyme
And all of my peaches (are ruined)-énekeltem egyenesen a szemébe.
A meglepődöttség ami az arcán volt, soha nem fogom elfelejteni. Oda jött a színpadhoz, majd nemesegyszerűséggel kikapta a mikrofont a kezemből.
- Miért csinálod ezt?-néz rám mérgesen.
- Nem voltál hajlandó szóba állni velem. Így mostmár igen-mosolygok rá gúnyosan.
- Gyere, beszéljünk-segít le a színpadról.
Miután kisétáltunk a partra, leültünk oda, ahol nem rég ültem. Egy ideig csak ültünk szótlanul egymás mellett, a Balatont bámulva.
- Mit csinálsz itt?-kérdezte fél mosollyal.
-Nyaralok Noémivel. És te?
- Nyaralok-mosolyog rám- Figyelj! Eltudnánk felejteni azt az estét és tiszta lappal indítani, mint barátok?-nyújtja felém a  kezét.
- Okés, benne vagyok-rázok vele kezet.
Miután kibékültünk, a fejemet ráhajtottam a vállára,majd bámultuk tovább a Balatont.
Másnap miközben, mi már nyaraltunk, elkezdődött a Strand fesztivál, azonban este nem számítottam erre.

Nyugi, nyugi!!! A következő rész nem lesz ennyire lapos és nyomi!

LuxusnyomorWhere stories live. Discover now