9.

136 8 1
                                    

Másnap reggel előbb felkeltem, mint Leander.  Megnyitottam kómásan az instát. Jött is egy új üzenetem. Ahogy megnyitottam az üzenetet, a feladóját néztem. Gere Dorottya. Ki ő? Ahogy megnéztem az oldalát egyből felültem. Az üzenetét felolvasva fel sikítottam. Leander ijedten felpattant, majd a nevemen szólítgatott, de megse bírtam szólalni.
- Kicsi Lány, mi történt?-ölel magához.
- Ezt olvasd el, lehidalsz-adom oda neki a telefonomat.
- Azt a kurva-olvasta el az üzenetet. Ez egy rohadt jó lehetőség, mindenképp fogadd el-biztat Leander.
- Beszélek Noémivel-szálltam ki az ágyból- addig csinálok kávét, jó?
- Örömmel hallom-nevet fel Leander.
Ahogy leértem, tárcsáztam barátnőmet.
- Szia Lia, mizujs?
- Szia. El nem tudod képzelni ki írt nekem instán.
- Öööhhm. Corey Taylor?-nevet fel.
- Nem sajnos-nevetek fel. A Dorothy énekese.
- Hogy miiiiiiiiii? Ez komoly? Azt a rohadt. És mit írt?
- “Szia Délia, én Gere Dorottya vagyok, a Dorothy zenekar énekese. A tegnapi koncerten hallottuk, ahogy Leanderrel duetteztál és nagyon tetszett nekünk a hangod, ezért örömmel várunk téged egy próbára, ahol duettezhetnél velem. Ha van hozzá kedved, várom a válaszodat az időpont egyeztetésre.„
A telefonban legalább 5 percig csend volt.
- Cirip cirip-utánoztam a tücsök hangot, mire Noémi felnevetett.
- Bocsi, csak leesett az állam és valahova elgurult a huncut-nevettünk fel. Én a helyedben elvállalnám.
- Leander is ezt mondta szóval mindenképp vissza írok neki.
A telefonálás után készítettem kávét Leandernek és magamnak, majd felvittem neki a hálóba. Amint felértem, a szobából a férfi horkolását lehetett hallani, amin én elmosolyodtam.

PÁR ÓRÁVAL KÉSŐBB

Dodóval megbeszéltem a talit, szóval éppen a Hősök terén vártam őt.  Miután nagy nehezen megtaláltuk egymást, indultunk is a próba helyszínére. Amint oda értünk a banda többi tagjai is ott álltak.
- Szóval ő itt Brigi és Klo - mutatott be a két lánynak.
- Délia vagyok- mosolygok rájuk.
A bemutatkozás után bementünk, majd leültem egy székre, a lányok pedig beálltak zenélésre készen.
- Mit szólsz ízelítőként mondjuk a Jobb ha hozzászokszhoz?
- Jöhet, úgyis az a kedvenc számom tőletek-vigyorogtam rájuk.
Klo ütött hármat a dobverőivel, majd elkezdtek a csajok játszani.

Valamit akarok mondani, de tényleg csak gyorsan,
Annyi, hogy neked innentől én már csak voltam.
Felejtsd el hát a közös jövőt, inkább szokd meg a múlt időt,
Részemről ennyi, mindent átgondoltam,
Most jobb dolgom van.- énekelte Dodó.

Ahogy játszottak a lányok megfigyeltem őket. Látszik rajtuk, hogy vér profik. A próba után még beszélgettünk.
- És te hogy ismerkedtél meg a Leanderes srácokkal?-kérdezte Dodó két korty ital között.
- A volt sulimba játszottak és legelőször Leandert ismertem meg. Előtte fogalmam sem volt a bandáról. Leanderrel is úgy találkoztam, hogy szét volt folyva a sminkem a sírástól-gondoltam vissza. A lányok a kijelentésemre felnevettek- Leanderrel nagyon sokat beszélgettem és találkozgattunk, míg végül össze jöttünk-pirultam el- Aztán egy idő után a próbákra is el vitt és megismerkedtem a többiekkel. Azóta nagyon szoros kapcsolatot ápolok a fiúkkal, mintha a második családom lenne. Leanderrel pedig egyszerűen minden csodás. Voltak hullámvölgyek a kapcsolatunkban, de melyikben nincsenek?
A lányok csillogó szemekkel néztek ahogy meséltem nekik.  A hosszú beszélgetés után végül este felé, haza mentem.

LuxusnyomorWhere stories live. Discover now