~Capitolul 4~

24 6 0
                                    

      După acea seară minunată, am mers în casă și am pregătit camerele pentru familia lui Simon. Apoi, bineînțeles, ne-am culcat. Ce seară frumoasă, mai era și weekend, fără școală, fără probleme. Eu dormeam singură în cameră, iar Simon la fel, părinții noștri dormeau câte doi. Oricum, eu mă simțeam bine în patul meu, dar mă simțeam prost pentru Simon, pentru camera în care dormea el era mai veche și mai scârțâia mobila sau se mai auzeau sunete care te puteau speria, sincer. Până la urmă am adormit și un vis m-a învăluit ca într-o pătură care parcă mă ducea spre fericire.

Simon pov.

      Nu îmi place camera asta. De ce eu trebuia să stau aici. Vreau să adorm odată. Ce a fost sunetul ăla?! Sper că ce se vede pe fereastră e doar un copac. Aoleu, Simon, ești prost! Ți-e frică că de niște sunete ale unei camere vechi. Revino-ți băiete.

*După 30 de minute*
 
      NU POT SĂ DORM! Trebuie să plec de aici. Sper că nu o deranjează pe Selina să dorm cu ea. Din câte am văzut are un pat mare. Și camera ei nu e veche. E a treaia cameră pe dreapta, nu? Sper că da, oricum o să intru.
      Simon a deschis ușor ușa, ca să nu scoată vrun zgomot și a fost fericit că m-a văzut acolo.
      Ohh, am nimerit camera. Ce bine mă simt, uite, am și loc. O să mă așez ușor, să nu o trezesc. E așa drăguță. Oh, copile, gata cu asta.
      S-a pus în pat, s-a făcut comod și a adormit. Eu n-am simțit nimic, dormeam prea bine. Și aveam un vis frumos, eram prietenă cu un vampir și mă învața multe și ne înțelegeam de minune. Era fată și o chema Chico, stătea într-un castel, mareee și foarte frumos, mai mult pe dinăuntru decât pe dinafară. Primisem o cameră acolo și, într-o zi, stăteam liniștită la fereastră și priveam în grădină, iar dintr-o dată a intrat cineva pe ușă. Era un băiat, dar nu i-am putut vedea fața, dar era foarte înalt și avea o voce necunoscută dar plăcută. S-a apropiat de mine și mi-a luat mâinile în ale sale.
     ?:-Selina, în realitate am altă înfățișare și tu trebuie să o descoperi, pentru că eu te voi proteja mereu și îți voi fii alături și la bine și la greu. Doar ascultă, eu te...
     N-a apucat să termine ce avea de spus și m-a trezit o voce caldă, era a mamei mele.
     Mama:-Draga mea, coboară la micul de jun. Și trezește-l și pe Simon.
      Eram uimită că era lângă mine, adică când am adormit nu era aici. Probabil nu s-a simțit bine în camera acea și îl înțeleg perfect. L-am mișcat ușor, să nu îl trezesc brusc și din fericire n-am stat prea mult după el să se scoale.
     Simon:-Neața Selina!
     Selina:-Neața. Ai dormit bine?
     Simon:-A, despre asta...
     Selina:-Nu e nevoie să spui. Te-ai speriat de zgomotele de acolo, nu? Te înțeleg, era vechea mea cameră.
     Simon:-Și să înțeleg că mergem la masă?
     Selina:-Te las să te schimbi, te aștept jos.
      Am ieșit din cameră și am coborât scările. Eram puțin adormită și tot mă gândeam la visul de azi-noapte. M-am așezat la masă și l-am așteptat pe Simon. Nu a durat prea mult, am mâncat și am ieșit afară să ne jucăm.
     Mama:-Puteți să mai rămâneți, nu ne deranjează.
     Sharon:-O să mai rămânem puțin, nu e prea politicos să vă ocupăm spațiul.
     Edward:-Erik(e tata) și fetelor, mă întreb dacă se vor speria când vor afla că sunt vampiri. Oricum, Eliza fiind fiica regelui și reginei, o să ajungeți la tron până la urmă.
     Eliza:-Da, dar noi nu suntem ca tata...nu vrem doar sânge. Adică totul o să schimbe când voi ajunge la tron.
     Sharon:-Gata, gata, vin copii.
     Selina:-Mami, putem să mergem pe pajiște?
     Eliza:-Sigur, draga mea. Dar aveți grijă.
      Copii au fugit în locul lor preferat, de unde cerul se vedea perfect și unde erau mulți copaci unde să se cațăre.
     Sharon:-Uof, m-am săturat să iau pastilele alea. Au un gust oribil.
     Eliza:-Gata, nu te mai plânge ca un copil. Trebuie să le ei, vrei să te dai de gol? Ști că nu sutem bine primiți dacă ne-am arăta adevărata înfățișare.
      Mda, o zi foarte frumoasă, ce pot să zic. Păcat că Simon a trebuit să plece. Of, mâine mergem la școală. Noroc că e ultima săptămână.
      Totul a decurs bine și am dat și ultimele teste, iar eu am avut cele mai mari note din clasă. Eram mulțumită de mine. ȘI ÎN SFÂRȘIT A VENIT VACANȚA!!!!

Luna RoșieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum