Част 2

53 6 2
                                    

Lostsoul:

Някъде бях чел, че депресията е тихият убиец на човека. Изобщо не ми се умира бавно и мъчително. Да живееш пет години в депресия не е окей. Мразя хората, които казват, че ние, депресираните хора, се лигавим, преувеличаваме или пък че проблема ни не е толкова голям. Това са простотии. Всеки има проблеми и всеки се опитва да се справи с тях по различен начин. Някои не успяват, на други им отнема твърде дълго време и през цялото време са нещастни, а трети просто са късметлии. Мисля, че аз съм от първият тип хора. И знаете ли кое е най-лошото на това да си депресиран? Чувстваш се жалък и ненужен и не можеш да събереш парчетата от себе си, които си оставил някъде по пътя.

Сигурно ще ми кажете, че трябва да се лекувам. Защо пък да не посетя психиатър, за да ми изпише някакви антидепресанти, които съм сигурен, че няма да помогнат или пък защо не посетя десетина сеанса, докато не излекувам прецаканата си психика!? Не мисля и че това ще помогне. Някои хора са устроени така, че каквато и помощ да се опиташ да им предоставиш, те просто не могат да изплуват от дъното. И това важи и за мен. Твърде дълго съм на дъното, а едва вчера се осмелих да споделя на някого. Не предполагах, че някои ще остави коментар под жалката ми изповед, но се радвам, че не съм сам.

Знаете ли, почувствах се по-добре, когато вчера споделих за проблемите си. Разбира се, има още какво да кажа, но мисля това да става постепенно. За първи път не заспах със сълзи на очи или с нови разрези по ръцете си. За първи път не се почувствах толкова самотен, знаейки че някъде там някой преживява същото като мен. И ако този сайт позволяваше споделянето на лична информация, щях да се свържа с всеки един от вас. Имам чувството, че бихме могли да станем приятели.

sadsoul: пръв съм! Радвам се, че разкриването на чувствата ти помага. Сигурен съм, че зад тъжния никнейм и трогателната ти история, се крие мило, талантливо и красиво момче, което просто се нуждае от любов. Може и да не те познавам, но съм сигурен, че имаш способностите да се пребориш с това отвратително състояние. А колкото до хората, които казват, че да си депресиран е „модерно"- да вървят по дяволите! Те не разбират, защото не са се сблъсквали с това, но аз знам. И ако тъпият сайт позволяваше комуникация извън полето за коментари, със сигурност щях да ти пиша на лично. Сигурен съм, че ще си допаднем, Lostsoul 😉

infinite: майка ми казва, че се лигавя. А най-добрата ми приятелка ме натоварва с проблемите си. Омръзна ми да ме използват като емоционална кофа. Аз също си имам проблеми! И съм супер депресирана.

Anthony: Зак ми казваше, че преувеличавам, дори когато намери антидепресантите в раницата ми.

shadowX: защо просто не се самоубиеш?

queenK: моя позната се самоуби, защото беше депресирана... Знам как се чувстваш, но съм сигурна, че ще се справиш!

Zakary: поредното разглезено дете, което иска да привлече внимание. Защо просто не използваш сайтовете за запознанства? Току-виж си срещнал сродната си душа. Светът се напълни със скапани и гнусни хомосексуалисти като теб!

unicorN: горкичкият, съчувствам ти. Защо не пробваш с хапчета? Ония розовите, които ми ги изписаха правят чудеса!! След две седмици ще си нов човек. Гаранция!

Покажи още 7 коментара

Silent killer » L.S (Временно спряна)Where stories live. Discover now