Част 11

58 5 6
                                    

Lostsoul:

Тема: Кой е вашият антидепресант?

От две седмици пия антидепресанти. От онези, които уж ти подтискали симптомите и увеличавали нивата на серотонин. Е, не виждам никакъв ефект. Прегледът при психиатърът мина доста неловко. Тайно се надявах да се отърва от зелената рецепта и като цяло от лекарствата, които може би щяха да ми изпишат, но уви. Жената каза, че вече съм на дъното и че ако не се съвзема, ще става все по-зле. Убеждаваше ме, че антидепресантите ще помогнат. Отново съм щял да върна усмивката на лицето си. Щял съм да се забавлявам както преди, когато имах и щастливи дни. Малко, но все пак ги имаше.

Ако можете да се справите с проблема си сами и навреме, без да стигате до лекарства, почвайте още сега с тежката задача.

А и между другото, искам да знам кой е вашият антидепресант. И нямам предвид лекарствата, нищо, че досега писах за тях. Питам за други неща. Музика. Разходки с приятели. Някой определен човек. Какво оправя настроението ви и ви кара да се чувствате щастливи?

Infinite: ксанакс

Аnthony: споделих ти, когато се видяхме. Знам, че още не действат, но прояви търпение. Сигурен съм, че ще се оправиш.

queenK: Музиката! Обожавам да слушам любимите си групи. Също и спорта. Дори след кратка тренировка се чувствам по-добре.

Andy01: книгите. Разходките навън. Пътуванията. Дневникът ми, докато пиша със себе си.

Ashley_: алкохолът брои ли се? Като се напия се чувствам превъзходно... само за няколко часа, де.

sadsoul: Ти

Покажи още 3 коментара

Silent killer » L.S (Временно спряна)Where stories live. Discover now