Чудех се на кого първо да отговоря, но може би заради интуицията или факта, че с него споделяхме подобни никнейми в анонимния сайт, реших да се запозная първо с това момче. Може би късмета ми щеше да излезе още след първото интернет запознанство. А ако живеем в един и същи град, дори може да се видим! Не че приятелството от разстояние ще е кой знае какъв проблем.
@lostsoulHS
Здрасти, Луис (?)
Искаш да знаеш повече за мен? Да видим... казвам се Хари Стайлс, живея в Рединг. Последна година в гимназията и слава Богу! Нямам брат или сестра, което може би е окей. Знаеш, по-малко хора, с които да се караш, хаха. Мразя спорта, така че ако ще ми говориш за футбол, волейбол, тенис и тем подобни, по-добре се откажи. Обожавам да слушам музика. По принцип не се ограничавам откъм жанрове, но рока ми е на сърце. О и не си мисли, че се обличам само в черно и подражавам на стила на любимите си банди. Обикновен средностатически и депресиран човек съм си. Не ме бива в шегичките, знам. Друго какво? Не обичам да излизам, предпочитам да си стоя вкъщи и да мързелувам. Не съм интересна личност, а с тая депресия... имам чувството, че съвсем ще се побъркам. Сега е твой ред.
Не очаквах, че Луис ще прочете съобщението ми толкова бързо и че ще отговори.
@LouisT
Луи*
Така де, здрасти Хари. Хубаво име между другото. Да ти призная... като прочетох, че не си заинтересован от спорта се разочаровах, но спокойно, не е проблем. Слушаш рок? Яко. Тук отбелязваме първото си съвпадение. Е, не е първото, защото знаеш... депресия, тежък живот, натрапчиви мисли и какво ли още не. Ох, трябваше да започна първо с представянето. Луи Томлинсън. Запомни това добре, защото мразя да ми казват ЛУИС. Това ме побърква. Живея в Оксфорд и уча в университет, трети курс. Може би ще ти прозвучи смешно, но уча психология. Сега сигурно си казваш „тоя пък, защо е записал такава специалност като не може да разреши проблемите си. Как ще помага на другите?" Истината е, че не мога да помогна на себе си, но защо не опитам да помогна на друг? А и не се знае дали изобщо ще работя по специалността...
Живея самостоятелно откакто навърших 18. Това понякога е окей, но в момента се чувствам супер самотен. Аз също нямам много приятели. Да си интроверт не е толкова лошо, колкото повечето хора си мислят, че е. Искам да кажа, че човек трябва да си е самодостатъчен. Обожавам да пътувам. Ходил съм в Германия, Испания, Португалия и Италия. След три месеца ще ходя във Франция. Вече съм уредил самолетните билети и в момента търся по-евтин хотел. Обичаш ли да пътуваш?
Може би само се заблуждавах, но Луи изглежда готин. Добре де, не съм го виждал и едва сега започваме да си пишем, но харесва интересни неща, а и си приличаме. Писах и на Антъни, но още не е отговорил. Но Луи е тук и имам желанието да го опозная.
YOU ARE READING
Silent killer » L.S (Временно спряна)
FanfictionХари Стайлс се чувства самотен, неразбран и депресиран. Намира утеха единствено в интернет пространството, където се осмелява да сподели и проблемите си. Макар и всичко да изглежда прекалено хубаво, за да е истина, скоро Хари ще се сблъска с жестока...