შეიძლება მათი დაშორება?!

707 42 0
                                    

ჯ: წამოდი ვერანდაზე ცხელი შოკოლადი დავლიოთ.
ს: გადი და გამოვალ გადავიცვამ რამეს. შენ მანამდე გაამზადე.

.....
ვერანდაზე გემრიელად მოვკალათდით. დივან-საქანელაზე. ფეხები ჯონგინს გადავაწყვე. ვსაუბრობდით ის კი მასაჟს მიკეთებდა ფეხებზე და ნაზად მეფერებოდა. ეს ჩვენთვის არც პირველი იყო და არც უკანასკნელი. მე და მას გვიყვარდა ბნელი ღამის ყურება. ლამპიონებით განათებული ქუჩების ცქერა. და სინათლე რომელიც ცას ანათებდა.

ცაზე ვარსკვლავების ყურება. რომლებიც ლამაზად ციმციმებდნენ სიბნელეში და დიდი მთვარის ყურება რომელიც საოცრად ალამაზებდა ყველაფერს. შემოდგომის თბილი ღამე იყო. და ხეებზეც შეყვითლებული იყო ფოთლები. პატარა სიო ნეკერჩხლის პატარა ფოთლებს ნაზად აფრიალებდა ჰაერში. საოცრად ლამაზი და მიმზიდველი ღამე იყო. უბრალოდ ჩუმად ჯდომაც, ჩემი ძმის გვერდით, კი სიამოვნებას მგვრიდა. . .

სარა: ყველაზე მნიშვნელოვანი ადამიანი შენ ხარ ჩემთვის ხომ იცი.
ჯონგინი: კი ვიცი ჩემო პრინცესა.
სარა: რა გინდა გავამზადო იმ დღისთვის?
ჯონგინ: შევძლებთ წასვლას? მარტო წავალ!
სარა: რა სისულელეებს იძახი. ერთად წავალთ.
ჯონგინი: არამგონია შენს ახალ ბიჭს მოეწონოს მთელი დღე და ღამე ჩემთან ერთად რომ იქნები.
სარა: და რა დაშავდება ამით? შენ ჩემი ძმა ხარ. ვინ ჰკითხავს მას შენთან დღეს ღამეს თუ ცხოვრებას გავატარებ?
ჯ: შენ უკეთ იცი. რაც გინდა გაამზადე და წავიღოთ.

.....

ამდროს კარებს მიღმა ჩანი იყურებოდა ვერანდაზე და ტბილად მოსაუბრე და-ძმას აკვირდებოდა. უფროსწორად ის აჯერებდა თავს რომ და-ძმას უყურებდა. და არა კაცსა და ქალს. კაცს რომელიც ფეხებზე ეფერება გოგოს რომელიც მოსწონს. გოგო კი ბედნიერი სახით უცქერდა.

სუზი: რას უყურებ ჩან?
ჩანი: და-ძმას.
სუზი: დიდხანს არ შეყვე. უფრო დაგაბნევს მათი ურთიერთობა.
ჩანი: რატომ ამბობ ამას?
სუზი: აქამდე ვერ მიხვდი. ? სარასთვის ჯონგინი მუდამ პირველია. და ჯონგინისთვის სარა. ერთმანეთზე წინ არაფერს და არავის არ აყენებენ.
ჩანი: თუ რომელიმეს შეუყვარდება? მაშინაც ეგრე იქნება?
სუზი: მათ 16 წლიდან ვიცნობ. როდესაც ახალ სკოლაში გადავედი ჯერ სარა გავიცანი. და რომ ვნახე როგორი ახლო ურთიერთობა ჰქონდა ჯონგინთან, ვთხოვე რომ ჩემთვისაც გაეცნო და მაშინ გავიგე რომ და-ძმა იყვნენ. ძალიან მომეწონა ჯონგინი. და მასთან ურთიერთობაც მინდოდა. მაგრამ ყოველ დღე ვუყურებდი ამ დაძმას მივხვდი, რომ ჯონგინისთვის მასზე მნიშვნელოვანი არადროს ვიქნებოდი. ამიტომ გრძნობები გვერდზე გადავდე და სარას უფრო დავუახლოვდი. ეს ორი საუკეთესო მეგობრები გახდნენ ჩემთვის. მაგრამ როგორც შეყვარებულს არცერთს არვისურვებდი ჩემს გვერდით. ამ დროის მანძილზე ბევრი ვნახე მათ გვერდით და იმის მიუხედავად რომ არცერთი ზედმეტად არაფერს ეუბნებოდა ერთმანეთს პარტნიორზე სახის მოჭმუჭვნაც საკმარისი იყო მეორესთვის რომ შორდებოდნენ. ასე რომ უბრალოდ იყავი იქ სადაც ხარ. ეს რჩევაა.
ჩანი: არა ჩემსა და სარას ურთიერთიბაში ძმა ვერ ჩაერევა. ის ჩემია. ის ჩემი გახდა გუშინ.
სუზი: გუშინ სექსი გქონდათ? და ეხლა შეხედე სადაა?! ჯონგინის კალთაში უწყვია ფეხები. ეს ნორმალურია შენი აზრით?
ჩანი: და რას მეუბმები რა ვქნა?
სუზი: ან ეცადე შენი ადგილი გაამყარო. რითიც შეიძლება შენვე დაზარალდე რადგან სარასთან ურთიერთობამ შეიძლება ის შეგაყვაროს სარას გული კი უცვლელი დარჩეს. ან დაიკიდო იჟიმავო და რომ მოგბეზრდება გაჩერდე. მაგრამ ორივე შემთხვევაში გაღიზიანდები რადგნ მიხვდებო რომ ჯონგინის ადგილის დაკავება შეუძლებელია.!
ჩანი: მე ჩემს თავში დარწმუნებული ვარ. მე მას შევაყვარებ თავს.

 Strange relationships🔞 (დასრულებული)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt