რა სიგიჟეა. რატომ მაღიზიანებს ეს ასე. რატომ განვიცდი ყოველ მის პარტნიორს. ძალიან მეშინია ჩემს სულელს ასე ნელ-ნელა არ შეუყვარდეს ვინმე და გული არ ატკინოს.
5 დღეც არაა რაც ერთმანეთს იცნობენ და უკვე ჟიმაობაც მოასწრეს. ეს ნაბიჭვარი აშკარად იყენებს მას. ყოველგვარი ფერების გარეშე უბრალოდ იჟიმავეს. და ამ სულელს კი ეტყობა რომ მოსწონს. თუ ვცდები.მთელი ღამე თვალი არ მომიხუჭავს. ვერაფრით დავიძინე.
რატომღაც ჩანიოლი ძალიან მანერვიულებს. მის წინა პარტნიორებზე არ ვყოფილვარ ესე. მაგრამ რატომ ეს ბიჭი. ეს ბიჭი არ მომწონს ძალიან.
დილაუთენია სარას ოთახში შევედი რომ გამეღვიძებინა.ნახევრად შიშველი იწვა საწოლზე. და განა ეს სიშიშვლე რამდენჯერ მინახავს. რატომ არ მაქვს რეაქცია როცა მის შიშველ ზურგს ვხედავ და ვიცი რომ თუ გადმოტრიალდება მის დიდ მკერდს დავიმახავ. ყველა კაცივით რატომ არ მაქვს ამაზე რეაქცია.?!
ჯ: პრინცესა გაიღვიძე. !
ნაზად ვუთხარი და მის შიშველ ზურგზე დავადე ხელი. რომ უეცრად არ გადმოტრიალებულიყო.
ჯ: გაიიღვიძეეე. თორემ ჩაგეძინა და გუშინდელი შენი ქმედება სააშკარაოზე გამოვა.
ს: აქ რაგინდა. შიშველი ვარ.
ჯ: არაუშავს ნანახი მაქვს ყველაფერი ისედაც .
და გაიცინა საყვარლად.
ს: კარგი ავდგები ეხლავე. არ წამოგცდეს რა.
ჯ: არ წამომცდება მაგრამ სხვა დროს კარგად შეამოწმე კარები ღიაა თუ არა. ჩემს ნაცვლად სხვა რომ ყოფილიყო ?!
სარამ უეცრად თვალები მოჭყიტა
ს: რაა დაინახე? ვაიმე რა სირცხვილია.
ჯ: არაუშავს. მთავარია სხვა დროს ყურადღებით იყავი.