სხვადასხვა მუსიკებს ვარჩევდით. გარდა ხმაურიანი და გასართობი მუსიკისა, მთავარი მუსიკა იყო ის რასაც მე ავურჩევდი ჯონგინს და მივუძღვნიდი. ამას ხან ერთად ვარჩევდით ხანაც სიურპრიზად.
ჯონგინი რაღაცას უსმენს დიდი ინტერესეთ და ჩაფიქრებული მიყურებს, მიცინის და მის ღიმილზე მეც მეცინება.
ს: რას უსმენ მომასმენინე
ჯ: არა. გადავწყვიტე რომ ამას მომიძღვნი მე.
ს: კი მაგრამ მე არ უნდა ამერჩია?
ჯ: შენს დაბადების დღეზე შენ აარჩიე შენი თავისთვის და მე მომაწერე. ეხლა მე ვიზამ იგივეს.
ს: ხო მაგრამ შენ იცოდი რას ვარჩევდი.
ჯ: არაუშავს სურპრიზი იყოს.
ს: იმედია რამე შტერობა არაა იცოდე მოგკლავ.
ჯ: ნუ ღელავ. მე კარგი გემოვნება მაქვს.დიდხანს ვიტრიალეთ მაღაზიაში
დაკეტვამდე იქ ვიყავით და სხვადასხვა მუსუკას ვუსმენდით ვცეკვავდით და ვხალისობდით.
.....
დღეები ჩვეულებრივ გადიოდნენ.
ჩანი მუდმივად ცდილობდა ჩემს პაემანზე წაყვანას. ისე როგორც მას სურდა. მაგრამ მე მაინც მუდმივად ვხატავდი. არ ვიცი რატომ მაგრამ ეს ნორმალური მეგონა. იმ დღის მერე მე და ჩანი ერთად არ ვწოლილვართ. თუმცა მისდამი სურვილი მაინც ისევ ისე მქონდა.
....ჯონგინის დაბადების დღისთვის ვემზადებოდით დილიდან.
სახლი ლამაზად მოვაწყვეთ ყველგან დინამიკები განვათავსეთ. ყველა ოთახში. მეორე სართულზე კი მოხლოდ დერეფანში. სასცენოდ ადგილი მოვაწყვეთ. საცეკვაოდაც.მე და ჯონგინო ძალიან ვხალისობდით ასეთი წვეულებების მოწყობაში.