Co myśli o tobie Ewelein?
Nevra: Lubię ją. I dzięki niej Nevra nie zarywa już do wszystkich, a to dobrze. Zawsze miło jest z nią porozmawiać. Lubi pomagać, a to działa na plus. I zawsze daje dobre rady. W sprawach sercowych również.
Ezarel: Jest... Wyjątkowa. Mądra na swój trochę odmienny sposób. Jej pomoc przydaje się w straży, ale... Tak osobiście to za nią nie przepadam. Ale i tak cieszy mnie, że Ezarel jest z kimś szczęśliwy... Nawet jeśli to nie jestem ja.
Valkyon: Silna i miła. Jednak dziwie sie, że Val z nią wytrzymuje... Jest trochę rozgadana. Może nawet nie trochę. Tak czy inaczej miło patrzeć jak razem ćwiczą!
Leiftan: To zagadkowa dziewczyna. Ciężko mi zgadnąć jaki ma nastrój i jak mam się zachować, żeby jej nie urazić. Nieźle sobie jednak radzi w straży. Ale osobiście za nią nie przepadam. Mimo wszystko uważam, że pasuje do Leiftana.
Ashkor: Dziewczyna zagadka, że tak to ujmę. Nie mówi za wiele o sobie przez co ciężko mi jest coś o niej powiedzieć. Jednak wierze, że to dobra dziewczyna.
^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^
Mamy pierwszą część maratonu. Od razu mówię. Nie wiem ile tego będzie.
Tutaj możecie mi też napisać czyją opinie chcecie poznać ---} .
To chyba tyle z ogłoszeń.Miłego dnia/miłej nocy/dobranoc i do jutra!
~Papita
CZYTASZ
Preferencje | Eldarya The Originals
RandomPo prostu. Preferencje z Eldaryi. Chyba nie trzeba tłumaczyć o co chodzi.