Special #1 | Nevra Q&A

1K 34 265
                                    

Mickie_06

1. Oglądałeś "Zmierzch"?

Nevra: Jak pewnie wiesz nie mamy w Eldaryi tego magicznego pudełko, które nazywacie "telewizor" czy innych równie magicznych urządzeń gdzie można w jakiś dziwny i niewytłumaczony sposób to obejrzeć. Ale mamy książki i przeczytałem prawie całą serię "Zmierzchu".

2. Co sądzisz o ziemi?

Nevra: Na ziemi byłoby nam dużo wygodniej. Sama w sobie jest interesująca, ale macie dziwne stroje.

3. Jak będziesz w Polsce (a dokładniej na Śląsku), przyjedziesz do mnie w odwiedziny? :D

Nevra: A przygotujesz dla mnie coś specjalnego? *uśmiecha się uwodzicielsko*

4. Buziaki dla Nevry ;3

Nevra: Buziaki dla Mickie!

Nevra: Buziaki dla Mickie!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Mabel_Cipher

1. Adoptuj mnie, chcę mieć rodzeństwo starsze 👉👈

Nevra: Karenn! Mamy nową siostrzyczkę!

Karenn: Kogo?!

Nevra: Mabel!

Karenn: A... Ją mogę zaakceptować.

tired_eclipsia

1. Ile masz szalików?

Nevra: *liczy* Jeden, dwa, trzy, cztery...

*długo czas później*

Nevra: Jeszcze kilka mam u Karenn... Około czterdziestu. A te, które mi ukradli też mam liczyć?

Kluseczqa

1. Możesz mi oddać swojego chowańca?

Nevra: Nigdy! Sheitan jest tylko mój! *mocno przytula chowańca*

pacia03

1. Kiedy wreszcie zrozumiesz, że Ev jest kobietą twojego życia?

Nevra: Wtedy kiedy ty zrozumiesz, że kochasz tego całego Lance'a.

2.1. Co najbardziej zwraca twoją uwagę u kobiet?

Nevra: Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny głównie zwracam uwagę na to czy kobieta jest zadbana oraz czy wyrocznia była hojna wobec niej.

Evilyn: *Patrzy na swoje piersi* Cholera.

Nevra: Ale jeśli chodzi o charakter to ważne, aby nie była zbyt dziecinna czy egoistyczna. I musi się dogadywać z Karenn oraz tobą. Muszę się też z nią dobrze bawić, bo wiadomo jak będzie nudno to nie ma sensu męczyć się w swojej obecności.

Preferencje | Eldarya The OriginalsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz