7. Co przygotował z okazji twoich urodzin?

1.7K 63 45
                                    

🖤Co przygotował/a z okazji twoich urodzin? 🖤

Nevra: Jak Karen mu o nich przypomniała zaczął wszystko organizować. Wymyślił wam wieczór sam na sam z winem i wcześniejszą uroczystą kolacją we dwoje na stołówce. Po kolacji poszliście do niego i otworzyliście wino. Zaraz potem dał ci prezent. Na koniec spędzilście upojną noc... A przynajmniej taki był zamiar, bi w trakcie tego Karen dostała ataku zazdrości o brata i ten musiał do niej iść. Ostatecznie poszłaś spać sama do swojego pokoju.

Ezarel: Kiedy mu o tym przypomniałaś zaczął coś tam wymyślać. Miał cię zabrać na spacer i piknik, a w trakcie tego wszystkiego wręczyć ci piękny prezent! Niestety nie poszło tak jak miało być. Miiko w ostatniej chwili wysłała go na misję, ponieważ nikt inny nie był wolny albo się nie nadawał. Ostatecznie prezent zostawił ci przy łóżku i to była pierwsza rzecz jaką zobaczyłaś rano.

Valkyon: Nie planował nic wielkiego. Chciał jedynie dać ci prezent i potem robić wszystko na co masz tylko ochotę. Tak też było. A ty postanowiłaś wykorzystać fakt, że zrobi wszystko co zechcesz.

Leiftan: Zaplanował dla was romantyczny spacer we dwoje brzegiem plaży przy zachodzie słońca aż do wieczora. Węczył ci prezent i poszliście zjeść razem kolacje. Następnie poszliście do jego pokoju i chwile rozmawialiście. Niedługo potem zrobiłaś się śpiąca i zasnęłaś u niego.

Ashkor: Nie zaplanował nic. Po prostu przyszedł do ciebie w nocy, wręczył ci prezent i pocałował. Jako, że musicie się ukrywać po tym wszystkim odszedł.

Preferencje | Eldarya The OriginalsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz