🄽🄰🅂🄰-7

200 24 19
                                    

BU BÖLÜM TEXTING DEĞİLDİR

Medyada bilinmeyen numaramız olan Caroline. Aslında onun da asıl ismini kullanmayı düşündüm ama adı çok karışık slkdkdidmdç

Neyse size iyi okumalar

°°°

Üniversite....

Herkesin hayali, benim cehennemin olan yer...

Çünkü okuldan nefret ediyorum.

Her neyse,

En azından güzel bir okulda okuyordum. Bir kolejde okuyordum. Peralta Community College District. Dört farklı okuldan oluşan bu kolej, okumak isteyen için inanılmaz bir fırsattı. Tabi okumak isteyene... Aslında meslek sahibi olmak istiyordum ama okumak da istemiyordum.

Okula girdiğimde gözüm bizimkileri aradı. Bahçeyi çaylaklar doldurmuştu resmen. Gözlerimi bahçede biraz daha gezdirdim ve bizimkileri gördüm. Yanlarına gittiğimde selamlaştık ve oturdum.

Gözlerimi bahçede gezdirdiğimde Bella'yı gördüm. Birkaç hafta önce buluşup sıkıldığımı söylemiş ve ayrılmıştık. Dibinde oturan çocuk yenisi olmalıydı. Ama umursamadım. Sonuçta ikimizin de bu ilişkide çıkarı vardı ve bitmişti. Bu akşam her yılki okulun açılış kutlaması vardı. Orada bulurdum birini. Bahçede gezdirdiğim gözlerimi bana bir şeyler gösteren Shawn'a çevirdim. "Dostum çok güzel değil mi? Bence yakışırız o yüzden şansımı deneyeceğim. . Bu akşam partide bir içki ısmarlayacağım." Gösterdiği kıza baktığımda alt devreden olduğunu gördüm. Sevimli bir kızdı. Tam Shawn'a göre. Aslında yakışırlardı. Shawn sevgiliden yana pek şanslı değildi. Geçen yıl bir kıza kör kütük aşıktı ama kız iki hafta sonra eski sevgilisine geri dönmüş, Shawn'ın varlığını bile unutmuştu.

"Duyduğuma göre Bella ile ayrılmışsınız" dedi yanımda oturan Ariana. Yakın arkadaş değildik ama uzun zamandır tanışıyorduk.

Kolamdan bir yudum aldım ve "Evet. Bilirsin, ilişkiler biteeeer ilişkiler başlar." dedim sırıtarak. Sen çok kötüsün dedi o da gülümseyerek. Biraz daha oturduktan sonra derse girdim. Bugün uzun sürecek gibiydi.

°°°

Partiye gittiğimde ortam çoktan kurulmuştu bile. Dans edenler, shot atanlar, bu gürültüden sohbet etmeye çalışanlar... Bizimkileri gördüğümde hemen yanlarına gittim ve selamlaşıp oturdum. Shawn ortalıkta gözükmüyordu, sanırım şu gösterdiği kıza içki ısmarlamaya gitmişti.

Birkaç dakika sonra omuzlarını düşürerek geri geldi. Ona baktım ve "Hey ne oldu dostum? Yüzünden düşen bin parça." "Kız partiye gelmemiş. Partileri sevmiyormuş." Bir insan partiyi nasıl sevmezdi ki?

Biraz daha votkadan sonra keyfim iyice yerine gelmişti. Yanıma gelen Liam "Av mı yapıyorsun" diye sorduğunda güldüm. Daha başlamamıştım. Bana baktı ve "Barın ilerisindeki locada bir kız var. Güzel kız ama fazla soğuk. Belki şansını denemek istersin."

Dediği yöne baktığımda bahsettiği kızı görmüştüm. Aslında güzeldi. Hatta ortalamanın üstünde bir güzelliği ve çekiciliği vardı. Bizden küçük gibiydi. Kaçıncı sınıf diye sorduğumda Liam" 2 galiba. Ama bence son sınıflardan daha güzel ama dediğim gibi mesafeli birisi" Tekrar kıza baktım. Belki de şansımı deneyebilirdim. Ben hala onu süzerken bir an göz göze geldik. Önce gözlerini üzerimde gezdirdi, ardından bakışlarını diğer tarafa çevirdi.

Güzelmiş. Adı ne? diye sordum tekrar Liam'a dönerek. "Dostum, o kadarını da kendin öğren artık."

Haklıydı. Adını kendim öğrenmeliydim.

°°°

Panter Charlie sahalarda sljdodkdhld

Neyse şuraya parti hallerini bırakayım bari

Neyse şuraya parti hallerini bırakayım bari

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da bahsi geçen kolej

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da bahsi geçen kolej. Aşşşşırı güzel ama aylık 20.000 dolar filan :(

Bu arada Vote sayısı çok düşük ve bu biraz beni üzüyor. O yüzden 5 Vote olmadan yeni bölümü atmayı düşünmüyorum.

O yüzdeeen aşağıdaki yıldızı patlatmaya unutmayın aşklarım.

Görüşürüz

𝑁𝐴𝑆𝐴 → 𝑃𝑢𝑡ℎ ✓ ✓ 𝑇𝐴𝑀𝐴𝑀𝐿𝐴𝑁𝐷𝐼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin