🄵🄻🄰🅂🄷🄱🄰🄲🄺

75 7 6
                                    

Merhaba arkadaşlar. İlk özel bölümümüz geldi💕
Bu bölümde Caroline'in Charlie'ye nasıl aşık olduğunu okuyacağız. Umarım beğenirsiniz.

Bölüm şarkısı Taylor Swift - Cardigan
•••
02.02.2016

Sevgili Günlük

        Bugün okullararası müzik yarışmasındaydık. O kadar eğlenceliydi ve güzeldi ki... Umarım kazanırlar çünkü bunu sonuna kadar hak ediyorlar. Temsilcimiz de çok iyiydi ve sahnede harika işler çıkardı.Derslerden okuldaki diğer olaylarla ilgilenmeye vaktim olmadığı için okulu temsil eden öğrenciden de yeni haberim oldu tabi. O kadar harikaydı ki. Resmen sesi beni büyülemişti. Melek gibiydi, yumuşacık ve rahatlatıcı. İlk defa sanki müzik içimi okuyormuş da yalnız kalmamam için benimle konuşuyormuş gibi hissetmiştim.

Betty'nin anlattıklarına göre, adı Charlie. Bir üst sınıfımızda okuyormuş. Bu yıl gelmiş -tabi ben ilk defa gördüm çünkü biraz asosyal birisiymiş - Liam ve shawn haricinde kimseyle takılmıyormuş. Çok yakışıklı olmasına rağmen bir kız arkadaşı yokmuş -betty bu durumdan oldukça mutlu gözüküyordu - ve bayağı bir hayranı varmış.

Bu kadar güzel bir sese sahip birinin bu kadar çok hayranının olması elbette beni şaşırtmadı. Sanırım ben de artık onlardan biriyim. Tabi ben sesi için hayran olanlar kategorisindeyim. Betty her ne kadar ondan görür görmez hoşlandığımı söylese de bu fikre katılmıyorum. Sadece sesi beni büyüledi o kadar. Tanımadığım insanlardan hoşlanmak gibi bir huyum yoktur, beni biliyorsun. Bence hoşlanmak veya aşık olmak dış görünüşü seni etkiledi diye olacak şeyler değil. Bir insandan hoşlanmak için onun karakterini görmek gerekir. Herhangi bir olaya karşı olan tepkisini görmek gerekir.

Mesela yardıma muhtaç birine karşı nasıl davranıyor? Görmezden mi geliyor yoksa ona yardım mı ediyor? Bence bunlar önemli şeyler. Sanırım bu yüzden yaşıtlarımı pek anlamıyorum.Çok aptallar. Eğer bir erkek yakışıklıysa ve güzel bir vücudu varsa ideal bir sevgili oluyor. Nasıl biri olduğunun bir önemi kalmıyor. Eğer sevgilisi varsa da platonik takılıyorlar. Nazik,iyi kalpli olanları ise görünüşlerini beğenmedikleri için geri çeviriyorlar. Bu saçmasapan döngüyü asla anlamayacağım ve asla onlardan olmayacağım.

Herneyse, çok konuştum daha fizik ödevi yapmam lazım. Sonra görüşürüz sevgili günlük.
Caroline

•••
29.05.2016

Sevgili Günlük

Kazandık. Okullararası müzik yarışmasında birinci olduk.Charlie bugünki yarışmayı resmen salladı. Diğer rakipleri görmeliydin! Charlie söylemeye başladığı zaman resmen köşelerine çekilip ağladılar.Harikaydı. Seçtiği şarkı o kadar güzeldi ki... Hepimiz büyülendik.

Ne zaman dışarıya ya da koridora çıksam gözüm ona çarpıyor. Garip birisi bence. Yani çok yabani gibi. Okula geleli neredeyse 1 yıl olacak ama o hala liam ve shawn hariç kimseyle arkadaşlık kurmuyor. Zaten onlarla da eskiden beri arkadaşmış. Sanırım az ve öz arkadaşları olsun istiyor. Benim gibi. Ben de çok fazla arkadaş edinmem. Betty, Sierra ve Wilma haricinde kimseyle takılmam. Üçü bana yetiyor da artıyor bile. Büyükannem her zaman "Herkesle arkadaş olanın arkadaşı yoktur.*" derdi. O da bunu dikkate alıyor olmalı.

Hala bir kız arkadaşı yok gibi. Yanında hiç kız görmedim. Belki de ilişkisini gözler önünde yaşamayı sevmiyordur. Dur bi dakika. Neden bunlar hakkında düşünüyorum ki? Sonuçta onu çok tanımıyorum. Sanki ondan hoşlanıyormuşum gibi böyle şeyler yazmam çok saçma. Ondan hoşlanmıyorum. Tanımıyorum bile! Sadece çok yetenekli olduğu için dikkatimi çekti o kadar. Evet evet aynen öyle oldu.

Kimi kandırıyorum ki? Yazdıklarıma bak! Ondan hoşlanıp her şeyini gözlemleyen sapık kızlar gibi davranıyorum. Belki de kalıcı bir şey değildir. Sadece müziğine çok hayran olduğum için onu da beğenmeye başlamışımdır. Evet,böyle oldu. Sadece basit bir beğeni. Eminim. 1-2 ay sonrasına kalmaz.

Gitmem gerek, sevgili günlük. Yarın görüşmek üzere, hoşçakal
Caroline

•••

27.11.2016

Sevgili Günlük

Bugün çok acı bir şey farkettim sevgili günlük. Aşık olmuşum. Bu zamana kadar sadece beğeni diye kendimi kandırmışım.Nasıl olsa son senesi,gidince unuturum diye düşünmüştüm ama öyle olmadı. İçimde kötü bir his vardı hep. Ama onu görmezden geldim,inkar ettim. Okuldan gidince beğenim de bitecek dedim ama bitmedi. Bu beni çok korkuttu. Ama yine de görmezden geldim. Adını bile anmadım. Ama bugün olanlardan sonra anladım ki yaptığım sadece aptallık.

Bugün okul çıkışı gittiğim kafede gördüm onu. Görür görmez hızlanan kalbime çok kızdım. Yine de dedim kendi kendime "hayır, bakma ona bakma ona" ama pek bir işe yaramadı. Gözüm sürekli ona kayıyordu.Değişmemişti. Sadece saçları biraz uzamıştı o kadar. Yanında Liam,Shawn ve tanımadığım sarışın bir çocuk daha vardı.

Ama sonra hiç beklemediğim bir şey oldu. Kafeye esmer,güzel-hayatımda gördüğüm en güzel- kız girdi. Gözlerini kafede gezdirdi ve sonra onların masasında durdu. O an içime bir korku düştü. İçimden bir ses umarım diğerlerine bakıyordur diyordu. Kız gülümsedi ve onların masalarına doğru yürüdü. Ardından elini Charlie'nin yüzüne koydu,kendini çevirdi ve dudaklarına bir öpücük kondurdu. İşte o an nefesim kesildi.  Gözlerim dolmaya başladı. Ona olan hislerimi hep beğeni olarak adlandırmıştım, onu başka bir kızla görene kadar.

Orada daha fazla kalıp birbirlerine nasıl kur yaptıklarını izlemeye dayanamadım. Kızlara bir şeyler uydurduktan sonra hemen kaçtım oradan. Eve gelene kadar ağladım. Şimdi de sana yazıyorum işte. Daha aylar önce platonik takılan insanlara aptal derken, şu an onlardan biri oldum. Karmanın gerçek olduğunu bir kez daha anladım. Ah sevgili günlük, şimdi ne yapacağım? Ben bilmem ki sevmeyi,aşık olmayı.

Canım çok acıyor,sevgili günlük. Belki uyursam geçer. İyi geceler
Caroline

•••
*Taylor Swift Cardigan şarkısından bir alıntı

Nasıl buldunuz bakalım? Biraz kısaydı,üzgünüm.

Diğer özel bölümde neler olmasını isterdiniz?

Diğer bölüm görüşürüz 🔥🔥

𝑁𝐴𝑆𝐴 → 𝑃𝑢𝑡ℎ ✓ ✓ 𝑇𝐴𝑀𝐴𝑀𝐿𝐴𝑁𝐷𝐼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin