5. První sázka?

311 17 3
                                    


Amy
Vešli jsme do jeho domu a byla jsem v úžasu.,, Wau'' řekla jsem společně s holkama. Vnitřek domu byl moderně zařízený do šedé, černé a bílé. Uvidela jsem velkou černou sedačku s velkou televizi. ,,To bude asi obývák'' pomyslela jsem si. Podívala se na holky a ty nevěděli co říct. Ani já jsem nevěděla co říct.

Bakugo
Vypadali všechny překvapeně. Ani se nedivím. Zařizovali jsme ho společně asi několik dní, než nám to přišlo, že je to dokonalé. Šli jsme kolem obýváku. ,, Tohle je obývací část a zároveň oddychová část.'' chtěl jsem pokračovat, ale předběhl mě Denki.

Denki
,, Taky se tu každý večer díváme na filmy a hrajeme hry'' řekl jsem a podíval se s omluvným úsměvem na Bakuga, který to chtěl zrovna říct.

Amy
Měla jsem pravdu. Šli jsme dál směrem do kuchyně. By mě zajímalo, jestly vůbec umí alespoň jeden z nich vařit.

Bakugo
Lehce jsem zavrčel a dál to neřešil. Šli jsme dál a vešli jsme do kuchyně. ,, Tady je kuchyňská část'' opět jsem chtěl něco říct ale tentokrát mě předběhl Kirishima a řekl něco, co jsem zrovna říct nechtěl.

Kirishima
,, Je to jedno z Bakugových oblíbených míst'' řekl jsem a podíval se na Bakuga. Určitě chtěl říct něco jiného, než to, že to je jedno z jeho oblíbených míst. Ale co, ať to holky ví.
,, Bakugo totiž z nás umí vařit nejlíp'' řekl jsme a usmál se.

Amy
Huh? On umí vařit? To bych do něj neřekla. Nevapadá na to. ,, Nevěřím že umíš vařit'' řekla jsem a podívala se na něj. Musela jsem do něj rýpnout, nedalo mi to.

Bakugo
Jakmile jsem to slyšel, přeběhl mi úsměv po tváři. ,, Věř mi, umím vařit líp než ty.'' řekl jsem a usmál se.

Amy
Co to právě řekl? Tss! To určitě. ,, Vsaďme se. Uvaříme nejlepší jídlo které umíme a ostatní řeknou, kdo umí vařit líp ''řekla jsem a usmála se sebevědomým úsměvem.

Bakugo
To zní zajímavě. ,, Dobrá beru'' řekl jsem. ,, A o co se vsadime?'' zeptal jsem se.

Amy
Začala jsem přemýšlet. Hm, co bych chtěla. Už vím. ,, Když vyhraju, chci mít vlastní pokoj.'' řekla jsem a čekala co bude on na to.

Bakugo
,, Dobrá, ale když vyhraju já.. '' přiblížil jsem se k ní,, Budeš v pokoji semnou'' řekl jsem a usmál se.

Amy
Si myslí moc! Na to ať zapomene! ,, Dobře! Beru!'' řekla jsem a natáhla k němu ruku.

Bakugo
Natáhla ke mě ruku a já ji s radostí přijal. ,, Už se nemůžu dočkat až prohraješ.''

Amy
Sebevědomě jsem se na něj podívala a stisk zesílila.

Bakugo
Udělal jsem to samé ale ne takovou silou, ruky bude dneska potřebovat.

Amy
Pustila jsem jeho ruku a otočila se na ostatní, kteří se na nás dívali překvapeným pohledem.

Alex,Lilly,Denki, Kirishima

,,Huh? Co? '' řekli jsme všichni zároveň a podívali se na ty dva  kteří se zabíjeli pohledem.

Kirishima
,, Okay, všichni se uklidníme, jo? '' přešel jsem k nim a položil každému z nich ruku na rameno.

Alex a Lilly
Šli jsme směrem k Amy. ,, V klidu, ju? '' řekla Lilly a usmála se.  Alex se začala smát, jak Amy vypadal vážně a naštvaně. Začali jsem se všechny smát.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat