19. Zábava začíná

256 15 0
                                    

Amy
Všichni jsme začali pít a k tomu hrála nahlas hudba. Ještě že tu nejsou sousedi. Denki se ujal hudby a Kiri pití. Všimla jsem si že Baku někam zmizel. Podívala jsem se a byl v kuchyni. ,, Hej Baku,pojď za námi '' zakřičela jsem na něj z obýváku.

Bakugo
Ztratil jsem se do kuchyně, abych dokončil Amyn dárek a ta na mě zavolala z obýváku. ,, Za chvíli. Jenom si tu něco dodělám '' zakřičel jsem, protože ta hudba hrála vážně nahlas. Snad mě slyšela.

Amy
Slyšela jsem co řekl a dál se tomu nevěnovala. Až dojde tak dojde. Otočila jsem se k ostatním a napila se ze skleničky. Už mi pomalu docházelo pití a Kiri mi hned sebral skleničku a dolél mi.,, Díky '' zakřičela jsem a pomalu upíjela. Ten jen kývl hlavou a doléval dalším. Alex s Lilly se pěkně rozjeli. Měli v sobě už několikátou skleničku. Alex začala říkat vtipy a my jsme se všechny začali smát. Najednou mi někdo dal ruku kolem ramen. Otočila jsem hlavu a je to Baku. ,, Konečně. Co jsi tam dělal? '' zeptala jsem se.

Baku
Dort jsem měl nazdobený a dal ho do ledničky, aby trochu ztuhl. Došel jsem do obýváku k Amy. ,, Dobrý, už nic '' řekl jsem a usmál se.

Amy
,, Oh.. Ok''řekla jsem a dál upíjela. Kiri Bakuovi taky nalél ale ten vypil jenom půlku a řekl že pít už nebude. Co mu je? Než došel do obýváku, tak byl zalezlí v kuchyni a teď ani nechce pít? Nebudu to řešit. Denki stmavil světla a pustil barevné osvětlení. Zatáhla jsem Bakuga za ruku a vytáhla ho na nohy. Začala jsem s ním tančit. Ten na mě koukal s překvapeným výrazem. Jelikož začíná působit alkohol, tak moc nepřemýšlím co dělám a začala jsem se před ním různé kroutit. Ten na mě vykulil oči a pootevřel pusu. Zasmála jsem se nad jeho chováním a dál tančila.

Bakugo
Během vteřiny jsem stál na nohou a kolem mě tančila Amy. Sice ji to moc nejde ale kroutit se umí. Chytl jsem ji za boky, přitáhl si ji k sobě a do tance se přidal.

Amy
Ucítila jsem jeho ruce na mých bocích a nechala je tak. Já jsem mu dala ruce kolem krku a tím si ho přitáhla do polibku.

Bakugo
Tohle jsem nečekal. Do polibku jsem se ihned přidal. Jednu ruku jsem ji položil na záda a druhou na zadek, který jsem následně mnul v ruce.

Amy
Lehce jsem vzdychla, protože jsem to nečekala, ale nechala to tak. Odtáhla jsem se pro vzduch a podívala se mu do očí.

Bakugo
Když se odtáhla, tak jsem se k ní nahl.,, Budeme pokračovat večer '' řekl jsem a sedl si na sedačku. Amy stála jak opatřená a koukala do blba. Musel jsem se zasmát.

Amy
,, Budeme pokračovat večer '' snad to nemyslel tak, jak si myslím ze to myslel. Do reality mě vrátil jeho smích. Podívala jsem se na něj.,, Čemu se směješ? '' zeptala jsem se.

Bakugo
,, Tobě '' řekl jsem a zasmál se víc.

Amy
,, Tss. Debile''řekla jsem a sedla si vedle něj. Vzala jsem si sklenku a upíjela. Lilly vstala se sklenkou v ruce.

Lilly
,, Takže, jelikož jsme ještě neudělali přípitek, tak ho uděláme teď.'' všichni vstaly se sklenkou.,, Takže vše nejlepší k 17 Amy. Na zdraví! ''

Všichni
,, Na zdraví! '' přiťukli si.

Amy
,, Děkuju '' řekla jsem a usmála se. Mám kliku, že mám takové přátelé.
Takhle jsme slavili asi 4 hodiny v kuse. Hráli jsme různé hry, tančili, dokonce jsme zpívali i karaoke, což byla katastrofa, hlavně u mě a Alex, ale všichni jsme se smali a to bylo hlavní. Nějak jsme to vevnitř alespoň trochu pouklízeli a šli na zahradu pod pergolu. Tam si někteří vzali další alkohol, kromě mě a Bakuga, my jsme pili vodu. Trochu jsem toho vypila víc než zvládnu, tak teď už radši žádný chlast. Kiri aktivista se rozhodl, že pogrilujeme, ale Baku ho hned zastavil, že to udělá radši on. Kiri ho nechal a sedl se na židli. Baku měl dogrilované a začal jist hlavně Kiri. Já jsem nechtěla, protože nechci aby mi bylo ráno zle. Ostatní se do toho taky nepustili. Další hodinu jsme ztravili venku. Bavili jsme se, smáli se a čas od času relaxovali.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat