15. Dívčí večer

249 11 0
                                    

Mezitím holky

Amy
,, Co, proč u mě? '' nechápu to.

Lilly
,, No, protože jsme si tak všimli, že mezi tebou a Bakugem je něco víc. Vaše sázky, které končí prohrou hlavně u tebe. A ta vaše sázka minule. Měli jste spolu koupel? Hmm? '' dozvídám abych zjistila pravdu. Jo jsem taková.

Amy
,, No... on vyhrál že jo, takže jsem s ním tu koupel měla.. '' odmlčela jsem se a napila se. Kurva to je silné!

Mezitím Denki

Denki
Bože já mám žízeň. Musím si pro něco zajít. Když jsem vyšel z pokoje uslyšel jsem jak se tam holky smějí. Že bych je na chvíli poslouchal? Nemám co dělat tak jo. Sice je to neslušné ale co. Stoupl jsem si ke stěně, u které jsou schody. Asi si sednu, tohle bude nadlouho.

Lilly
,, A? Stalo se něco? '' musím to vědět.

Amy
,, No... '' napila jsem se ještě víc.

Lilly
,, Takže jste to spolu měli ve vaně? Hmm.. '' to bych do Amy neřekla.

Amy
,, Ne neměli jsme to ve vaně, ale v posteli!... '' až teď jsem si uvědomila že jsem jim to řekla.

Denki
Lol. Čekal jsem že Baku si ji vezme hned v koupelně ale že by čekal až do postele? Tomu nechci věřit.

Lilly a Alex
Obě měli pusu dokořán otevřenou. ,, COO?!?? '' zakřičeli obě zároveň.

Lilly
,, A jaké to bylo? Byl na tebe alespoň jemný? Doufám, že ti nijak neublížil. ''

Alex
,, Vzhledem k tvým cucákům to vypadá že se ti to muselo velice líbit. I jemu. '' řekla jsem.

Denki
Jo no. Viděl jsem jak je má všude na krku a pár na stehně. Také jsem viděl kousance. Musím pak Bakuga znova pochválit.

Amy
Začala jsem se červenat,, Neříkám že by se mi to nelíbilo.. ''

Lilly
,,Takže líbilo? ''

Amy
Lehce jsem kývla hlavou a už jsem byla celá zrudlá. Napila jsem se.

Lilly
,, Tak Amy, povídej ''

Alex
,, Jo Amy, chceme vědět detaili''

Amy
,, No, byl něžný. Čekal až mě to přestane bolet.' ' řekla jsem a usmála se.

Denki
On a čekat? To snad nebyl on.

Lilly
,, Oooh, to je milé'' řekla jsem a uculila se na Amy.,, Takže ve zkratce, jaké to bylo? ''

Amy
,, Úžasné. '' řekla jsem a napila se. Všimla jsem si že půlka láhve je už pryč. To nevadí.

Alex
,,Tak a teď ty, Lilly. Co ty a Denki? ''

Denki
Slyšel jsem své jméno? Co o mě budou říkat?

Lilly
Zrudla jsem. ,, D-denki? No,l-líbí se mi, a-ale bojím se m-mu to říct. '' řekla jsem a napila se.

Denki
Lilly mě má ráda? Mě se taky líbí ale bojím se ji to říct.

Amy
,, Řekni mu to. Bude rád. Musíte si na sebe udělat čas. Baku mi to řekl hned po sexu a já mu řekla, že ho mám taky ráda. A teď spolu chodíme, takže chill''řekla jsem a napila se. Cítím že vodka už zabírá.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat