10. Změny nálad?

293 16 0
                                    

Bakugo
Probudil jsem se brzo ráno. Všiml jsem si že jsem držel Amy v objetí. Kdy jsem to stihl? Chtěl jsem vstanout ale ona tak klidně spala a nerad bych ji rušil. Díval jsem se na ni a přemýšlel.

Amy
Dobře se mi spalo. Také jsem měla zdroj tepla... Počkat, co? Otevřela jsem pomalu oči a uviděla, že me drží v objetí a kouká na mě.
,, Ehm, proč mě držíš?'' řekla jsem a zasmála se.

Bakugo
Z myšlenek mě vyvedl Amyn hlas. I když jsem se na ni díval, nevnímal jsem, že je už vzhůru. Pustil jsem ji,, Promiň, sám jsem překvapený'' řekl jsem a vstal.

Amy
Je mu něco? Kdyby se něco takového stalo, už by se smál a stále mě držel. ,, Stalo se něco?'' zeptala jsem se, protože jsem vůbec nevěděla co se děje.

Bakugo
,, Nic, v pohodě'' řekl jsem a šel do kuchyně. Nikdo tam ještě nebyl. Šel jsem si udělat kávu. Jakmile byla hotová, vzal jsem si ji a šel si sednout ke stolu. Mezitím sem došla Amy.

Amy
Šla jsem také do kuchyně, kde byl on a popíjel kávu. Došla jsem k ledničce a otevřela ji.,, Chceš něco na snídani?'' zeptala jsem se a koukala co bych si dala.

Bakugo
Když se zeptala, během vteřiny jsem byl u ní a obejmul ji kolem pasu. Nevím co to semnou dneska je.

Amy
Vůbec jsem nečekala, že něco takového udělá! Zavřela jsem ledničku a zeptala se ho,, Mohl by jsi mě prosím pustit?'' neříkám že mi to je nepříjemné ale když něco zkoušel minule v kuchyni, nedopadlo to pro něj dobře.

Bakugo
,, Ne'' řekl jsem rázně. Položil jsem si hlavu na její rameno a zavřel oči.

Amy
Co s ním dneska je?! Včera se choval úplně normálně, tak jak to má ve zvyku a dneska je úplně jiný! Chová se jak kdyby ke mě cítil odpor ale objímá mě. ,, Je ti něco?'' zeptala jsem se.

Bakugo
Nevím co ji mám říct. Chci ji něco říct ale nejde to.,, Nic'' řekl jsem a pustil ji. Šel jsem si sednout zpátky ke stolu. V tom došel Denki a Alex.

Alex
,, Ahoj Amy, Bakugo'' řekla jsem stále ospalá.

Denki
,, Dobré ráno~'' řekl jsem a usmál se.,, Jaký byl včerejší večer? Měli jste se dobře?'' zeptal jsem se, I když jsem věděl že mi nic neřeknou.

Amy
,, Ahojte'' řekla jsem. Co mu mám říct? Mám být potichu a nechat to na Bakugovi? Vždyť se ani včera nic moc nestalo. Měli jsme večeři, byli spolu, koukali na horor, nic co by chtěl vědět. Už jsem chtěla něco říct ale Bakugo mě předběhl.

Bakugo
,, V pohodě'' řekl jsem bez jakéhokoliv náznaku emoce. Upíjel jsem kávu a mezitím došel Kirishima a Lilly.

Lilly
,, Ahojte'' řekla jsem všem.

Kirishima
,, Nazdar lidi!'' řekl jsem. Všiml jsem si, že mezi Bakugem a Amy panovala zvláštní atmosféra. Nebudu se jich ptát, je to jejich věc.

Amy
,, Jdu nahoru'' řekla jsem a podívala se na něj a ten se na mě podíval. Takže na mě nasraný není, jinak by se ani nepodíval. Došla jsem do pokoje a zamířila rovnou do koupelny. Napustila jsem si vanu, sundala pyžamo a vlezla do vody. Aaaaah~ ta je tak příjemnááá~uklidňující. Co mu je? Když není nasraný, tak co teda?

Bakugo
Chtěl jsem jít za ní nahoru a při cestě mě zastavil Kirishima. ,, Děje se něco?'' zeptal jsem se.

Kirishima
,, Mě nic, ale tobě se něco děje. Stalo se něco mezi tebou a Amy? Nic mi do toho není ale jste mí kámoši a záleží mi na vás. '' řekl jsem.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat