17. Chill

265 12 0
                                    

Bakugo
Vešli jsme na zahradu, kde budeme střílet. Samozřejmě ne na zvěř, ale do terčů, co tu jsou. Došli jsme ke stolu, kde byli nachystané sluchátka proti hluku a několik pistolí , ale hlavně moje oblíbená. ,, Tak, tohle jsou pistole, jak určitě víš. Nejlíp se mi střílí z téhle. '' vzal jsem svou oblíbenou do ruky a dal ji ji. ,, Tohle je Magnum Desert Eagle, zásobník je na 9 nábojů,je poloautomatická, což znamená, že po každém výstřelu se sama nabije, náboje jsou větší jak 3 cm. '' řekl jsem ji něco o tom, z čeho bude střílet. ,, Ukážu ti, jak se střílí'' řekl jsem a vzal si jinou pistol, která tu je. Amy jsem podal sluchátka. Stoupl jsem si naproti terče, který byl od nás cca 20metrů. Zamířil jsem a vystřelil. Trefil jsem střed. Otočil jsem se na ni,, Tak, teď ty''

Amy
Wau, ví o tom všechno. Vzala jsem si zbraň a stoupla si k němu. Natáhla jsem ruce, ve kterých jsem držela pistol.,, Baku, já nevím jak mám zamířit'' řekla jsem jelikož jsem to vůbec nevěděla.

Bakugo
Přišel jsem se k ní blíž,, Dívej, tady jak jsou vzadu ty dvě odrážky, tak se dívej mezi ně. Jakmile uvidíš mezi nimi tu odrážku co je ve předu, tak zamiř na terč, nadechni se a vystřel.'' řekl jsem ji a poupravil ještě její postoj. Radši jsem ji pro jistotu dal ochranné brýle.

Amy
Udělala jsem vše co mi řekl a vystřelila. Lekla jsem se, protože to byla vážně rána. ,, Trefila jsem se? '' podívala jsem se na Bakuga.

Bakugo
Podíval jsem se na terč dalekohledem a usmál se,, Trefila si se do terče. Na poprvé to není špatné'' řekl jsem a podal ji dalekohled.

Amy
Vzala jsem si dalekohled, sundala brýle a dala mu pistol. Podívala jsem se a uviděla, že jsem se trefila. ,, Joo!! '' Dalekohled jsem mu dala a vzala si opět pistol. Stoupla jsem si jako minule a opět vystřelila. Vzala si dalekohled a uviděla, že jsem se trefila blíž ke středu. ,, Nejsem tak špatná, že? '' řekla jsem a usmála se.

Bakugo
Pistol jsem položil a přitáhl si ji k sobě.,, To nejsi '' usmál jsem se.

Amy
Usmála jsem se ,, Jo no, co budeme dneska dělat? Je hezky''

Bakugo
,, Hm, mohli bysme celý den strávit u bazénu, co ty na to?'' řekl jsem ji můj nápad.

Amy
,, Jo, klidně. Půjdu to všem říct '' řekla jsem a chtěla se ho pustit, ale on si mě přitáhl do objetí. ,, Um, děje se něco? ''

Bakugo
,, Nic, jen tě chci obejmout'' řekl jsem a usmál se. Pustil jsem ji.,, Tak běž, já uklidím pistole.''

Amy
,, Dobře '' řekla jsem a šla směr dům. Vešla jsem a všichni byli naštěstí v obýváku, takže to nemusím říkat každému zvlášť. ,, Bakua napadlo, že bysme celý den byli u bazénu, co vy na to?''

Všichni
,, Jasně! ''řekli nastejno.

Amy
,, Dobrá tedy, jdu mu to říct '' řekla jsem a šla opět na zahradu. Já se dneska nachodím.
Měli bychom si pořídit vysílačky. Došla jsem k němu a on už seděl na židli. ,, Řekli že jo. A neseď, půjdeme nachytat jídlo na grilování. '' řekla jsem a došla až k němu.

Bakugo
Nic jsem neřekl a schodil si ji na klín. ,, Máme čas '' řekl jsem a dal ji pusu na krk. Dal jsem ruce na její záda.

Amy
,, N-nech toho, lechtá t-to''řekla jsem a smála se.

Bakugo
Když to řekla, přisál jsem se ji na krk.

Amy
Lehce jsem vzdychla, protože jsem to nečekala. ,, H-hej, někdo nás uvidí'' řekla jsem a lehce zčervenala.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat