1. Dobrý začátek ale špatný konec

441 18 0
                                    

Je sobota a já jako vždy spím až do 12. Mojí rodině jsem ukradená, takže si můžu dělat co chci. Dívám se do stropu a přemýšlím, co budu dneska dělat.,, Zase doma.. '' řekla jsem si pro sebe. Doma být nechci tak se natáhnu pro mobil a napíšu na skupinu.
💥Amy_is_crazy : Nechcete jít dneska ven? Nechci tvrdnout doma 😒, je tu nudaaa😣
🌞Alexxx : Jasně, kdy, kde v kolik😂?
❤️Lilly : Že se ptáš 😂❤️.
💥Amy_is_crazy : Třeba v 1? ❤️
❤️Lilly : Jasně! ❤️😄
🌞Alexxx : Klidně 👍😁❤️
💥Amy_is_crazy : Tak jo, v 1 u obchoďáku, ztm holky!! ❤️❤️
🌞Alexxx : Ztm! ❤️
❤️Lilly : Ahooj😄❤️

Položím mobil vedle sebe a vstanu, ať se stihnu nachystat. Vyjdu z pokoje už oblečená a zamířím do koupelny, po cestě se mihnu s mamkou a slušně ji pozdravím, aby se neřeklo, ale ona nic, úplně na mě sere. Neřeším to a jdu do koupelny. Tam vykonám ranní potřeby a začnu se líčit, jen řasenku, vysoký culík a můžu vyrazit. Zajdu do pokoje vzít si vak, peníze, mobil, klíče a jdu. Jsem u svých kamarádek známá tím, že  když řeknu,, jojo už jdu'' tak dojdu až za půl hodiny. Dojdu k obchoďáku a sednu si na lavičku. Svítí příjemně slunce a tak nastavím obličej k němu a relaxuji než půjdeme. Nečekám ani 10 minut a už vidím Alex a Lilly jak na mě mávají. Jdu za nimi a obejmu se s nimi. ,, Chyběly jste mi holky '' řeknu a stále je objímám. ,, Byly jsme venku včera '' řekla Alex a zasmála se společně s Lilly, já jsem se taky zasmála.
Šli jsme do obchodu, koupili si pití, brambůrky a šli o něco dál. Narazili jsme na obchody s oblečením a to už nás táhla Lilly za ruky,, Holky jdeme!! '' zakřičela a táhla nás do obchodu. Já nemám ráda nakupování ale budu to muset vydržet, Alex taky nevypadala, že by z toho měla radost. Jenom co jsme vešli, už začala Lilly běhat sem a tam. ,, Toto mi podrž, prosím, a toto, taky toto,... Víš co..... Toto už nechci, dej to tam zpátky, prosím'' říkala a dávala mi čím dál více kusů oblečení. Alex se mi mezitím někam vypařila a když jsem se rozhlédla kde je, ta svině seděla venku a mávala mi. Jenom jsem se na ni zamračila a s jednou rukou volnou jsem ji ukázala prostředníček.
Ta se jenom zasmála a nadále koukala do mobilu, a mě nechala na pozpas smrti - Lilly.
,, Já chci umřít... '' řekla jsem asi po hodině a čekala než si dozkouší zbytek oblečení. Lilly vyšla z kabinky a vzala si ty co si chtěla koupit. ,, Tak, už to půjdu zaplatit a jde-'' nedořekla to a koukala se na boty. Já jsem ji chytla za ruku a řekla.,, TO STAČÍ, JDEME, JÁ TU UŽ NEVYDRŽÍM ANI MINUTU '' jenom co jsem to dořekla, jsem se podívala zpět na Lilly a ta radši už nic neříkala a šla zaplatit. Já mezitím vyšla ven za Alex. ,, Neboj, to ti vrátím''. řekla jsem a podívala se na ni vražedným pohledem. ,,U-huu, už se bojím''.
Obě jsme se zasmáli a čekali než dojde Lilly. Jakmile došla, stoupli jsme si, a šli. Přitom jsem se bavili o všem možném a smáli se na plné kolo, až se lidi za námi otáčeli. Alex měla s sebou deku, tak jsme šli na naše oblíbené místo, kde jsou stromy, klid a nikde nikdo. Jak jsme šli, měla jsem takový divný pocit, že nás někdo sleduje, ne kvůli tomu , že se smějeme jak šílené, ale sleduje jako kdyby nás pronásledoval. Došli jsme na naše místo, natáhli deku, sedli si a odpočívali. Otevřeli jsme si brambůrky a jedli. ,, Dnešek jsem si užila '' řekla jsem to a dosmívala jsem se z vtipu co Alex dořekla.
,, Já taky'' řekla Lilly. Jenom jsem ji spražila pohledem a pak jsme se všechny znovu smáli. Jakmile nás to přešlo, bylo na chvíli ticho, jako by se všechno kolem nás zastavilo. ,,Holky'' začala jsem ,, víte jak jsme šli z obchodů? '' zeptala jsem se a ony kývly. ,, Zdálo se mi, jako by nás někdo sledoval '' holky chvíli nevěděly co říct. ,, A myslím že je to i teď.. '' nenápadně jsem jim natočila hlavu k směru, kde jsem si myslela že tam někdo je.
Kývli jsme na sebe, že půjdeme radši pryč ale v ten moment jsem ucítila, jako by me něco štíplo do krku.,, Co to je? '' měla jsem v krku zapíchlou malou uspávací šipku. Vytáhla jsem ji a v tu chvíli se mi začala motat hlava. Holkám se dělo to samé.,, Holkyy...? '' leželi na dece a spali. Už se mi zavíraly oči a někdo k nám došel a řekl,, vemte je, HNED! '' Já jsem ještě nebyla mimo, tak jsem se z posledních sil opřela,, NECH JE KURVA NA POKOJI!! '' ten chlap se na mě podíval, řval proč už nejsem dávno v limbu, v ten moment jsem to už nevydržela a únavou zavřela oči a propadla se do říše snů...

Je to můj úplně první příběh, takže nwm jake to je a bude 😂😅. Děkuji za počtení❤️. Nedívat na tiskové chyby 😂.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat