26. Setkání

139 8 0
                                    

O 6 měsíců později
Amy
Během šesti měsíců, se naštěstí nikomu nic nestalo. Kiriho pustili z nemocnice a musí být v klidu, já budu mít dneska určený termín, kdy budu rodit. Jako vždy, všichni sedíme v obýváku a sledujeme filmy. Mám hlavu položenou na Bakuově rameni a ani film moc nevnímám, spíš odpočívám. Je tu klid, ale nuda. Dlouho jsme nikde nebyli všichni společně. ,, Hej lidi? Nezajedeme někam? '' zeptala jsem se všech.

Lilly
,, Nemáš náhodou jít k doktorce? ''

Amy
,, Mám, ale tam máme být až na 4, takže máme spoustu času. Nezajeli bysme na nákupy? ''

Bakugo
Co to Amy najednou propadlo? Slovo,, nákupy '' ze všech slov nejvíc nenávidí. ,, Co tak najednou? '' musel jsem rýpnout.

Amy
,, No co. Navíc, musíme nakoupit vše potřebné pro malého. Na něj jsi snad zapomněl? '' zasmála jsem se.

Bakugo
,, To nikdy '' zasmál jsem se.

Amy
,, Tak a je to. Jede se na nákupy! ''

Lilly
,, Jo! ''

Alex, Kiri, Sero, Shoto
,, Hurá... ''

Amy
,, Tobě to nevadí Izuku? ''

Izuku
,, Ani ne, pojedu rád '' usmál jsem se.

Amy
,, Tak jo. Běžte se obléct a za půl hodiny jedeme! ''

O hodinu a něco později
Amy
Jeli jsme ani ne hodinu a byli před centrem. Vystoupili jsme z aut a vydali se dovnitř. Bakua jsem hned táhla do obchodu s věcmi pro miminka a do koše házela všechno co jsem viděla. Oblečení, hygiena a všechno okolo. Baku se i zapojil ve vybírání oblečení a společně jsme vše vybrali a nakoupili. Ostatní čekali před obchodem a jak nás uviděli, radovali se. Zas tak dlouho jsme tam nebyli. Zasmála jsem se a šli jsme všichni společně po obchodech. Prošli jsme snad všechny obchody, zašli jsme i do knihovny, což jsem ani nečekala, že všichni půjdou. Každý si dokonce koupil knihu, i Baku. Sice to je to o vraždách a bůh ví o čem všem, ale nečekala jsem, že si nějakou koupí. Když jsme vyšli z knihovny, tak jsme mířili do čínské restaurace. Všem nám z toho nakupování vyhládlo. Sedli jsme si k velkému stolu a všichni si objednali, co chtěli. Mezitím, než nám to donesou, si povídáme. Moc jsem se nezapojovala, spíš jsem poslouchala. Vzala jsem si do ruky opět jídelní lístek a četla si, co všechno tu mají. Na chvíli jsem se podívala mimo lístek a zastavil se mi dech. Shigaraki. Co ten tu dělá?! Strach mě úplně ochromil. Stál na místě a rozhlížel se. Nenápadně jsem žďuchla do Bakua.

Baku
Povídali jsme si, když v tom do mě Amy žďuchla. ,, Děje se něco? ''

Amy
,, On.. '' nemohla jsem ani mluvit.

Bakugo
,, Co? '' podíval jsem se směrem, na který se dívala a uviděl Shigarakiho. Dal jsem ruce v pěst. Vstal jsem, v tom se on na nás podíval, usmál se a šel pryč. ,, Shoto, dělej! '' zakřičel jsem na něj a utíkal za ním.

Shoto
Vůbec jsem nevěděl, co po mě chce, až když jsem zahlédl Shigarakiho. Utíkal jsem za Bakugem.

Amy
,, Baku! '' chtěla jsem Bakua chytnout, ale nestihla jsem to.

Bakugo
Utíkal jsem za ním, co nejrychleji to šlo. Vyběhl ze dveří a já hned za ním. Když jsem ovšem vyběhl, on tam nebyl. ,, Kde je?! '' díval jsem se kolem, ale neviděl ho. Mezitím zamnou doběhl Shoto.

Shoto
,, Utekl? '' zeptal jsem se.

Bakugo
,, Kurva, už zase'' vztek mě začal ovládat, Shoto mi dal ruku na rameno.

My Lord [DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat