Nikola Bielik, ma 21 lat. Interesuje się rysowaniem oraz jazdą konną. Ma kanał na YouTubie (Nikisæ). Ma starszego brata. Pochodzi z Warszawy.
Kamil Chwastek, ma 25 lat. Interesuje się motoryzacją. Mówią na niego "Poczciwy Krzychu". Mieszka w Domu Ekipy. Posiada kanał na YouTube (Poczciwy Krzychu). Ma również brata.
Weronika Sowa, ma 23 lata. Uwielbia chodzić na zakupy. Ma kanał na YouTubie (Wersow). Ma młodszą siostrę Nadusię oraz chłopaka Karola. Mieszka w Domu Ekipy.
Karol Wiśniewski, ma 24 lata. Ma dziewczynę Weronikę. Ma kanał na YouTubie (Friz). Mieszka w Domu Ekipy.
Marta Błoch, ma 21 lat. Ma chłopaka Mixera. Zajmuje się sklepem "ekipatonosi". Mieszka w Domu Ekipy. Posiada kanał na YouTube (Murcix).
Mikołaj Magdziarz, ma 19 lat. Lubi gry komputerowe. Ma dziewczynę Martę. Ma kanał na YouTubie (Mixer). Mieszka w Domu Ekipy.
Mateusz Trąbka, ma 23 lata. Ma kanał na YouTubie (Tromba). Ma węża Puszka oraz Okruszka. Mieszka w Domu Ekipy.
Mateusz Krzyżanowski, ma 24 lata. Jest karłem. Ma kanał na YouTubie (Mini Majk). Mieszka w Domu Ekipy. Ma również żółwia Rambo.
Łukasz Wojtyca, ma 34 lata. Ma dziewczynę Kasię. Mówią na niego "Wujek Łuki". Mieszka w Domu Ekipy.
😂OGŁOSZENIA PARAFIALNE😂
_________________________________________Będzie to książka o Ekipie Friza i nowej współlokatorce w Domu Ekipy. Spróbuję pisać historię 2 razy w tygodniu bądź co tydzień (no chyba że się będę nudzić😂). To chyba tyle...
Czekajcie na następną część 😊
~Nina❤🖤
CZYTASZ
||Mój Chwastek🌱❤||Poczciwy Krzychu||ZAKOŃCZONE||
FanfictionJest to opowieść o ekipie. Główna bohaterka poznaje członków i ma z nimi różne przygody...❤😏🖤