#3🤯😘

2.3K 48 22
                                    

Przytuliłam go mocniej gdy drzwi od pokoju się uchyliły, a tam...

_________________________________________

Pov. Nikola

Karol! Spojrzał na nas ze złowieszczym uśmieszkiem, zrobił nam zdjęcie i wybiegł z pokoju z wielką prędkością.
Z uśmiechem na ustach pokazał innym członkom ekipy zdjęcie. Pobiegłam jak najszybciej za Karolem aby spuścić mu lanie. Ugh... co za... IDIOTA! Dorwałam różowowłosego i zaczęłam go ciągnąć za ucho do Stołu Narad. Nagadałam mu tych wszystkich dyrdymałów jakim jest idiomem itd. Weszłam do salonu a wszyscy patrzyli się na mnie z uśmiechszkami.
-Werka, pozbieraj tego idioma. Leży przy Stole Narad!-powiedziałam wchodząc po schodach. Werka podbiegła do idioma i rozmawiała z nim. Przynajmniej tak mi się wydaję. Poszłam do swojego pokoju i zastanawiałam się w co się ubrać w końcu wybrałam to:

 Poszłam do swojego pokoju i zastanawiałam się w co się ubrać w końcu wybrałam to:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A makijaż:

A makijaż:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam na dół zjeść śniadanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zeszłam na dół zjeść śniadanie. Werka zrobiła naleśniczki!❤🥞 Po śniadanku walnęłam się na kanapę i zdrzemnęłam się z 20 minut. Obudziła mnie Marta, mówiąc, że za chwilę nagrywamy chowanego. Poszłam po Krzycha. Zaglądnęłam do jego pokoju, ale go nie było. Nagle poczułam mocny uścisk. Był to Kamil. Przytuliłam go również. Pociągnęłam go za rękę i ciągnęłam to aż do ogródka, bo w końcu mieliśmy nagrywać!
-Hej mordeczki, ja jestem Friz i witam Was na moim kanale. Dzisiaj będzie to kolejny chowany w Domu i Ogrodzie  Ekipy! Zapraszam Was do subskrybowania mojego kanału oraz kanału, Majka, Tromby, Werki oraz nowej członkini Ekipy Nikoli! A teraz zaczynamy!
Karol zakręcił butelką, szukał Tromba.
Wszyscy się rozbiegli po terenie na, którym graliśmy. Ja pobiegłam do krzaków. Nagle przybiegł również do mnie Kamil.
-O nie! Też chciałem się tu schować-zrobił smutną minkę.
-Dobra chodź już tu-powiedziałam litując się nad nim.   
Skoczył obok mnie i się do mnie przytulił powtarzając "Dziękuję".
-Dobra skończ mi dziękować, załóż kaptur i siedź cicho!
-Jasne szefowo!-powiedział wykonując prośbę.
Po 20 minutach usłyszeliśmy Trombę jak rozmawiał z Piotrullem. Ten głupek Kamil musiał wszystko zepsuć i zaczął mnie łaskotać, wiedząc, że to mój słaby punkt. Mati odgarnął krzaki i zobaczył  mnie leżącą na Krzychu i śmiejącą się.
-No gołąbeczki, jesteście zwycięzcami!-powiedział Mati
-YEEEEEEEEEY!!!-Kamil zaczął wrzeszczeć.
Poszliśmy z Kamilem trzymając się za ręce, do reszty Ekipy. Werka razem z Martą zaczęły skakać z radości na ten widok.
-Czego się jaracie?! Tylko trzymam to za rękę!-odwróciłam się do Krzycha.
-Tylko...-przyciągnął mnie do siebie i mnie... pocałował? TAK POCAŁOWAŁ MNIE! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG!
Wszyscy zaczęli piszczeć i skakać. Ja odwzajemniłam pocałunek. To była najpiękniejsza chwila w moim życiu... chcę aby ten moment trwał wiecznie... Ale cóż...  zorientowaliśmy się, że my to nagrywamy!
-Alvin wytnij to! XD-krzyczał Karol.
-Njeee!!(UwU)-odkrzyknął Alvin z Montażowni, nikt nie wiedział jak on to usłyszał, ale tak czy siak wszyscy poszliśmy do salonu i oglądnęlismy jakiś film.
Skip Time To 00:00

Pov. Kamil
Było koło północy gdy poszliśmy już wszyscy na górę. Stanąłem przed pokojem Niki i na nią czekałem. Gdy przyszła przytuliłem ją i dałem jej buziaka w czoło, ona mnie przytuliła i poszliśmy do pokoji. Nie mogłem zasnąć przez dzisiejsze wydarzenia... ciągle o niej myślałem... O naszym pocałunku lecz później po prostu zasnąłem

Rano

Poszedłem zrobić kanapki dla mnie i Niki. Wycisnąłem też sok pomarańczowy i przelałem do kieliszka wszystko jakoś ładnie poukładałem, tak aby wyglądało to jak z jakiejś drogiej restauracji. Zaniosłem wszystko do pokoju Niki, zapukałem. Usłyszałem "Proszę!" Zastałem tam Nikolę leżącą na łóżku. Wdrapałem się na jej łóżko i położyłem tacę z jedzeniem na wprost Mojej Księżniczki. Ta jak zauważyła jedzenie, to od razu się podniosła i zaczęła jeść. Najwidoczniej jej smakowało. Gdy skończyła jeść pocałowała mnie w policzek.
-Dziękuję!-powiedziała
-Nie ma za co Księżniczko-pocałowałem ją w policzek
-Czy to oznacza, że jesteśmy parą-zapytała
-Najwyraźniej
-Musimy powiedzieć reszcie-krzyknęła
-Koniecznie-zgodziłem się z nią
Zaczęliśmy schodzić na dół. W salonie siedzieli wszyscy więc był to idealny moment...
Pov. Nikola
Kiedy ustaliliśmy z Kamilem, że będziemy parą schodziliśmy na dół. Wszyscy siedzieli na kanapie, idealny moment nieprawdaż?
-Okej wszyscy...-zaczęłam-mamy wam coś do powiedzenia... Otóż my...





_________________________________________
Polsacik😎
Kochani! Dziękuję za tak dużą ilość odczytów pod moją historią❤🖤 Przez ponad 2 tygodnie nie będę wstawiać dalszej części, gdyż lecę do USA, a tam nie będę mogła pisać historii. Przepraszam Was bardzo...😖
To tyle...
~Nina❤🖤

||Mój Chwastek🌱❤||Poczciwy Krzychu||ZAKOŃCZONE||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz