Brothers? ...No baby ( cz LS story ) 1 Díl

2.1K 101 9
                                    

Máma přišla ráno ke mně do pokoje a vyhrnula žaluzie u oken, zbudily mě raní paprsky slunce ''Mami co děláš je víkend nech mě spát prosím '' zabořím hlavu do polštáře z očekáváním že máma odejde s pokoje ale neodešla,sednul sem si a navlíkl na sebe triko ''zlato udělala sem vafle přijd dolu do kuchyně a běž zbudit Lottie máme dole návštěvu ''dala mi pusu do vlasu a šla po schodech do obyváku který je spojený s kuchyní.Já sem šel do Lottieho pokoje a zakřičel sem ''vztávej !! '' přišel sem k oknu a stejně jako máma s nadějí že to zabere i na sestru jsem vyhrnul žaluzie ale Lottie spala dál ..takže jsem zakřičel větu kterou by asi moc ráda neslyšela po pravdě tu větu by rád neslyšel asi každý ''Lottie bože promin ale rozbil sem ti I phone !! '' zakril sem si pusu abych aspon trochu zadržel smích, ale zabralo to rychle si sedla pomalu rozlepila víčka od sebe a spustila polohlasem ''Děláš si srandu Louisi,bože ty debile jak můžeš jen tak rozbít muj I phone ! '' začala už trochu křičet vzala sklinku vody a vylila ji na mě a já sem začal smát ''Ty se tomu ještě směješ ? bože co to já mám za pošahanýho bratra ...! '' po pár sekundách sem se odvážil říct pravdu i kdyz s obavami že mi přiletí facka a docela dost nadavek''výš sestričko já si dělal srandu jen sem tě chtěl zbudit :) :D mám tě tak rád nikdy bych ti nerozbil I phone ''po pár minutách jsme to nějak vyřešily a jak přikázala máma šly jsme dolů do kuchyne já v mokrým triku a boxerkách ''Louisi,Lottie tohle je Robin Styles můj přitel chodíme spolu už dlouho a chtěla sem vám dnes oznámit že se budeme stěhovat do Holmes Chapel no není to super :) ''Lottie hned podala ruku Robinovi a začaly si tykat já jsem si sním taky podal ruku a začal tykat,jsem moc rád že máma se zamilovala a že je štastná ale proč sakra stěhovaní ..''ale ...ale mami :( mám tu Nialla je to můj jedinej kamarád :( já nechci pryč ''zesmutněl sem ''Zlato Niall za náma může jezdit a navíc Robin má syna a dceru nebudeš tam sám a určitě si tam najdeš nový kamarády v nové škole:) ''ujistila ho Johann ( Louiho a Lottie máma ) Lottie se začala radovat protože má v Holmes Chapel kluka a navíc to město uplně miluje já sem tam nikdy nebyl jen sem slyšel že je to malý město s přirodou '' jdu zavolat Niallovi '' ''nedáš si snáma snídani ? ''zeptala se máma ''ne '' bežel jsem po schodech do pokoje převlíkl jsem se a zavolal niallovi ten k nám přišel na návštěvu a sedl si na postel v mém pokoji ja sem zavřel dveře a sedl si k němu ''Nialle budeme se stěhovat :(( ''obejmul sem ho jsme nejlepší kámoši už od školky a Niall ví jediny a moje rodina že jsem gay''ale co já tu budu dělat :( ''máš tu holku a rodinu a jiny kamoše a zamnou mužeš jezdit kdy budeš chtít :) :( ''ještě chvíly jsme si povídaly a potom šel domů já jsem usnul a probudil jsem se až druhý den ráno , stoupl sem protáhl se a koukl se s okna tam už byl nákladní vůz z poloviny naplněný našim nábytkem.

Tak jo tohle byl první díl i když tam nebylo 5 votes ale dám ho sem aby ste měly aspon přehled jaky příběh bude :)ano vým že Robin není přijmením Styles a že to není Harryho táta ale je mi strašně sympatický takže v tomhle příběhu je Harryho táta :3 :) doufám že se vám líbíl 1 díl strašně moc budu ráda za votes a comenty :) WITH LOVE EVE STYLINSON

Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat