TENHLE TEN DÍL JE VĚNOVÁN CRAZY-DONUT :3
Louisův pohled
Došel jsem konečně do práce otevřel jsem a vešel do příjemného tepla sundal si šátek a čepici " dobré ráno šéfe " pozdravil sem ho ale on tam neseděl sám naproti němu zády ke mě seděl nějaký kudrnatý kluk musel sem se usmát vždycky sem balil kluky co měly kudrliny :3 " tak Harry ještě dneska večer budeš na podiu zpívat jo " řekl šéf tomu klukovy ..bože co ? Harry ? ...to je jen náhoda určitě vysoký kluk si sotupl je asi o hlavu větší a je vážně svalnatý navlíkl si svůj kabát a otočil se čelem ke mě já jsem zůstal stát a koukal se na něj " bože Harry ? " " Loui ? " on ..on je tady ? bože ani nedokážu říct jaký mám pocity promítly se mi hlavě všechny vzpomínky měl sem chut ho obejmout a nepustit ale nemůžu rychle jdu do zadní místnosti vyslíknu si bundu a boty obuju si pracovní boty zavážu si zástěru kolem pasu a krku stoupl si před dveře a nahlas vydechl " nemužu to mu uvěřit .." otevřu dveře a jdu za bar hospoda už je plná lidí Harry tam nebyl ale přece šéf říkal že dnes už bude zpívat..počkat..Harry umí zpívat ? ..obsluhoval sem lidi a pomalu čas ubýhal je zima a v Londýně je tma už ve čtyři hodiny odpoledne ted je už asi pět takže je uplná tma natáčím pivo do sklenky rožne se světlo nad malým podiem opřel sem se zády o bar a koukal se na podium seděl tam " tohle je můj první večer tak doufám že se vám bude líbit zpěv a spřijemním vám pohodoví večer jako první bude moje vlastní písnička kterou sem složil když mi odešla moje láska " řekl a na konci jeho proslovu se koukl na mě já jsem uhl pohledem do země musel sem jít ke stolu na zákazníkama dal sem jim obědnávku a chvilku si sedl k volnému stolu a koukal se na něho začal zpívat a mě jen spadla pusa...stékaly mi slzy po tváři když písnička skončila včichni tleskaly já jsem taky zatleskal utřel si slzy a šel zpátky dělat svoji práci i když sem nechtěl a chtěl sem jenom poslouchat krásný nezapomenutelná chraplák Harryho osm večer a mě končí směna jdu se zpátky převlíct když se zohíbám pro mě boty všimnu si hnědých bot na mírném podpatku a vedle mé bundy pověšený kabát boty byly asi o 3 čísla větší a kabát nejmín o jedno číslo to musí být Harryho furt má tu stejnou tašku otočím se a lehnu si na gauč jsem strašně unavený chvilku si jen lehnu a hned půjdu domů cítím jak mě někdo hladí po tváři a trošku semnou hýbe pomalu otevřu oči a vydím sedět u mě toho kudrnáče " kolik je ? " vytáhl si mobil s kapsy a zas ho dal spátky " tři ráno " odpověděl mi na mou otázku " ježiš já jsem usnul ? ..kruci " zanadával sem stoupl si a zohl se pro boty ale je to divný jsou nějak velký " ehm...jsi v pořádku ? " zasmál se Harry " jo ..no asi ne moje boty se nějak většily " Harry se zasmál " to je asi proto že si obouváš moje " zasmál sem se " aha bože ..." sčervenal sem moc ..citím to smál sem se tak že jsem se překlopil do zadu a spadl na zadek Harry se směje taky vyzul sem si botu kterou sem si obul a obul si svoje vansky stoupl si a oblíkl si svoji mikinu na to bundu šálu a ještě čepici venku je vážně velká zima já jsem ještě dával věci do mojí tašky a Harry se atím taky oblíkl narovnal sem se a on stál těsně předemnou odkašlal sem si a on se uculil já jsem vyšel s pokoje ještě skontroloval uklizenou hlavní mistnot a vyšel ven " tak pojd musím zamknout " oznámil i přikázal Harrymu Harry vyšel ven a koukal se na mě jak zamikám " ahoj " vyšel jsem po ulici ale on mě doběhl " mám to stejným směrem " řekl " ale já stebou nechci jít " zastavil sem a hrubě mu řekl " aha..Louisi chtěl sem ti říct už dávno když si odjel ..ano to co jsem psal Zaynovi byla blbost ale to bylo ještě před prázdinama když sem zjistil že se k nám budeme stěhovat myslel sem to vážně chtěl sem to tak udělat byl jsem zmetek ale Loui já se do tebe vážně zamiloval už od té chvíle co jsme si řekli ahoj na letišti byl sem na prášky když si odjel trpěl sem sebepoškozováním " plače je mi ho tak líto bože proč jsem odjel kdyby jsem ho to nechal říct před třemi rokami nic stohodle se stát nemuselo ale jen tak se sním zas nemužu začít bavit co když mi to neodpustí pohladil sem ho a rozběhl jsem se směrem který jsem vážně neznal běžel sem asi pul hodiny už nemužu dychat musel sem se zastavit rozhlídl jsem se kolem sebe temná ulička a po pravé straně panelové domy ....na konci tmavé uličky která podle pomalované značky byla slepá se něco zahábalo uklidnil sem se " je to určitě nejaká myš " pošeptal sem si ale takhle velkej rámus nemuže udělat myš vylezl nějakej chlápet " pojd sem hned ! sem ozbrojený takže se nesnaž uniknout ...
19 díl :3 je kratší než ostatní ale doufám že nevadí budu strašně moc ráda za každé votes a hlavně komenty :33 WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)
RomanceLouiho máma si najde přítele v uplně jiném městě Doktora Stylese.Louis a jeho sestra Lottie se musí se svým městem rozloučit a přestěhovat se do Londýna k lidem který ani neznají.Doktor Styles ale nežije sám, má syna Harryho který není úplně svatý a...