Louiho pohled
probudil jsem se vedle něho byl jsem k němu přitulený bože jak mi tohle scházelo ale nemužu mu to říct už je mi dobře akorát v noci mi nebylo moc dobře dneska nemusíme do práce hospoda je zavřená ve středu a čtvrtek každýt týden aby jsme taky měly nějaký volno takže jsem Harryho nebudil pomalu a potichu jsem vylezl s postele a šel jsem do kuchyně udělal jsem nám palačinky s nutellou a nalil jsem do dvou sklenek džus já vím nejsem tu doma ale snad to Harrymu nebude vvadit že jsem nám udělal snídani všechno jsem to dal na tácek a donesl to do ložnice položil jsem to na postel sedl si do tureckého sedu a pohladil Harryho po tváři čekal jsem asi ještě deset minut a zbudil jse porozoval sem každý jeho pohyb je tak krásný protáhl se a otevřel oči a koukal se na mě " dobré ráno :3 " byl jen v trenkách a mě bylo taky vedro takže jsem se u vyrábění snídaně taky triko vyslíkl sedl si a zakril nás " ty jsi udělal snídani ? " koukaly jsme se na sebe " jo ..doufám že to nevadí " nejistě sem se usmál " nevadí Lou jsem strašně rád nikdo mi nikdy neudělal snídani do postele a už vůbec ne palačinky děkuju " usmál se a napil se džusu " usmšv sem mu oplatil " nemáš zač měl bych pro tebe udělat o mnohem víc než snídani ty jsi mi včera zachrínil život ...no spíš zadek " začaly jsme se smát " snědly jsme snídani šel jsem dít nádobí do mičky a rychle nacupital spátky k Harrymu nevím proč ale příjde mi jako by jsme byly znovu spolu to by mi ale ani nevadilo já ..já ho nesmírně miluju a chci se k němu vrátit je mi sním tak dobře lehl jsem si za ním on ležel na boku a koukal se na mě já jsem si vlezl k němu pod peřinu Harry pustil televizi která byla naproti nám velký plazma celý den jsme si pouštěly filmy a jedly u toho nastala asi 4 hodin odpoledne vypnul televizi a otočil se na mě " už ti je líp ? " zeptal se " jo je mi super :3 " Harry se usmál a vylezl s postele " no super takže se oblíkej :3 " jeho chvála byla vyrísovaný v upnutých boxerkách a jeho svaly byly neodolatelný " super Hazz ale...do čeho se mám oblíct ? " zasmál sem se a taky vylezl s postele a stoupl si vedle Harryho " mám tu nějaký oblečení co už mi je malý " dal mi černá upnutý ryfle a triko AC/DC oblíkl jsem si to padlo mi to dobře " děkuju " usmál sem se " sluší ti to Lou...:3 " pochválil mě oblíkl jsem si moji bundu která byla čistá a vansky Harry si oblíknul černé ryfle černé triko hnědý habát a červený šátek " slušý ti to Harolde " uculil se " děkuju " vyšly jsme ven vztoupily jsme před panelák přimáčkl jsem se k němu a chytil ho pevně za ruku " neboj Loui neni tady nikdo jo a já tě ochráním " usmál sem se vyšly jsme a držely jsme se za ruce došly jsme ke kluzišti " Harry to né :D já neumím na bruslích " zabořil sem obličej do Harryho hrudníku a obmotal mu ruce kolem pasu on mě taky " neboj naučím tě to kotě " začal jsem se přiblbě culit a šly jsme do pujčovny která byla hned vedle kluziště držely jsme se pořád za ruce vubec jsme se nepouštěly lidi na nás koukaly no a co a většina se na nás usmívala " kolikátku máš čislo bot ? Loui " zeptal se mě Harry " ehm..asi 40tku jo " tentokrát jsme se musely pustit vytáhl brusle s mojí velikostí a dal mi je " máš tak malou nožičku :3 " " kolik máš ty ? najdu ti je " koukal sem se zvědavě na Harryho " mám číslo 43 " začal jsem hledat brusle a našel dal jsem mu je šly jsme ke kluzišti Harry si je obul bez problému narozdíl odemně já tam snima zápasil " ukaž trdlo já ti je zavážu " klekl si přede mě a zavázal mi je " a nejsem trdlo " zasmál se " jo ale seš moje princezna :3 " bože on to vážně řekl že jsem jeho princezna bože já umřu :3 chytil mě za ruku a on první vztoupil na led " bojím se Hazz " měl jsem vykulné oči a koukal se na Harryho on mě chytil za obě dvě ruky já jsem vztoupil na led a hned jsem mu dal ruky kolem krku " neboj zlato nespadneš skus to jo držím tě " řekl mi zlato :3 chytil mě ze zadu za pas a já jse snažil jezdit " jde ti to vydíš šikulko :3 " usmál jsem se a otočil se na něho no ale to jsem asi dělat neměl spadl jsem a Harry na mě začaly jsme se smát " nesmíš dělat průtký pohyby když to ještě neumíš " postavil se a pomohl mi vztát ještě chvilku jsme bruslily ale potom jsme to vzdaly šly jsem se obut a vrátit brusle byly jsme už v bytě a seděly jsme na gauči v obyváku a koukaly se na televizi " Harry asi bych měl jít už domů " kolem nás pobáhaly Larry a Sam a hrály si díval sem se na Harryho trošku zesmutněl " nechci aby si byl smutnej " řekl jsem a udělal srandovní ušklebek Harry se zasmál " no vydiš takhle to je omohem lepší :3 a váš jak je to ještě lepší ? " zeptal sem se " jak ? " sedl jsem si na něho obskročmo a přitiskl jsem sboje rty a jeho vlhké a sladké rty líbaly jsme se a on mě chytil zazadek stoupl a šel se mnou do ložnice položil mě na postel pořád jsme se líbali vyslíkl si triko a mě taky zažily jsme užasnou noc....
20 díl doufám že se vám libil BUDU RÁDA ZA KAŽDÉ VOTES A KOMENTY ...WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)
RomanceLouiho máma si najde přítele v uplně jiném městě Doktora Stylese.Louis a jeho sestra Lottie se musí se svým městem rozloučit a přestěhovat se do Londýna k lidem který ani neznají.Doktor Styles ale nežije sám, má syna Harryho který není úplně svatý a...