Brothers? ...No baby 21 díl

641 38 4
                                    

Louiho pohled

Vzbudil sem nahý vedle toho nejúžasnějšího stvoření na světě ale uvědomil sem si to nebyly jsme spolu 3 roky nemužu sním hned zas být dal jsem mu velkou pusu potichu se vyhrabal s postele oblíkl si svoje oblečení které už bylo vyprané jako obvykle jsem na sebe narval vrstvi oblečení " Larry pojd " potichu jsem zašeptal na spícího Larryho ležícího vedle Harryho Sama, Larry zaknučel " pšš.." vzal jsem ho do náručí dal mu obojem a připojil vodítko vzal si tašku taška byla uplně prázdná tak jsem do ní dal Larryho vlezl se tam přesně je malinký uplně stejný jako Sam takový do náručí obul sem si boty a šel pryč vyšel sem s budovy už je světlo ale furt mám docela strach ale našel jsem nakonec spávnou cestu asi po hodině jsem došel domů vytál jsem Larryho a sedl si ke stolu v kuchyni a zapl notbook někdo mi zavolal zvědl jsem to 

"ahoj bráško " radostně mě pozdravila Lottie

"ahoj Lottie plánuju že dneska přijedu do Londýna mám hodně novinek " potěšil jsem Lottie 

" super Loui neviděla sem tě snad věčnost .naposledy vlastně před pul rokem a máma tě taky ráda uvydí akorát si nejsem jistá s Robinem " řekla nechistě 

" neboj Lottie a možná někoho dovezu " radostně se usmála 

" tak já už budu muset jít jdeme do obchodu " oznámila mi Lottie a tipla hovor zaklapl jsem notbook
hned mi někdo zavolal " bože nemužu mit chvilku pokoj vytáhl jsem mobil s kapsy od kalhot nezmámé číslo zvedl jsem to " halo ? tady Louis Tomlinson " přestavil sem se " ahoj Louisi tady Harry kde seš ? " zněl smutně " u sebe doma promin Harry ale to co se stalo včera byla blbost " " ale já toho nelituju " řekl Harry já začal nahlas brečet " Lou zlato..nebreč mám přijít ? " zeptal se mě a pomalu už taky popotahoval " jo ...prosím " zavěsil sem hovor musím mu to říct musím mu říct že ho chci spátky oblíkl jsem si boty a vyběhl s panelovýho bytu a šel sem Harrymu naproti když jsem ho vyděl rozbrečel sem se ještě víc rozběhl sem se proti němu a když sem byl dostatečně blízko skočil sem na něho obmotal nohy kolem jeho břicha on mě chytil za zadek koukal sem se mu do očí " potřebuju ti něco říct pujdeme dovnitř jo " hladím ho po jeho zmrzlích tvářích pustil mě pomalu na zem vedle nohy seděl Sam " nevadí že jsem ho vzal sebou " zeptal se trošku nejistě " nevadí Larry bude rád od té doby co jsme od vás odešly pořád hnučel asi se mu stýská po Samovi " usmál sem se a vzal sem Sama do náručí když sem vyděl jak se třepe konečně sme vešly do vyhřátého bytu Sam mi okamžitě vykočil s náručí jak srnka a běžel za Larrym s Harrym jsme se vyslíkli s bund a pověsily jsme je vyzuly si naše boty a kráčely do kuchyně Hazz si sedl na linku " něco si uvaříme co máš rád ? " optal sem se ho " no..všechno co uděláme tak spapáme " řekl a já jsem se zasmál nad jeho roztomilým slovníkem "  a co si mi chtěl říct ? " stoupl sem si před něho a chytil ho kolem pasu " že tě miluju " on mě chytil za tváře a věnoval mi velkou krásnou sladkou pusu " já tě nikdy nepřestal milovat Lou " začaly jsme se líbat po chvilce líbání jsem se odtrhl " musíme něco uvařit protože musíme zachvilku vyjet " řekl jsem a sundal ho s linky " kam ?? " zvědavě vyzvýdal " do Londýna " Harry se na mě koukal " d...do Londýna ? vždycky zamnou segry a Jonahh jezdily a lásko já nevím jestly mám na to se setkat s tátou on mě vyhodil " smutně řekl " neboj lásko je to tvůj táta a volal sem nedávno máme a říkala že Robin už několikrát litoval toho co udělal miláčku neboj všechno bude zase dobrý " tím sem mu vytvořil usměv natváři a to mě taky vytvořilo usměv od ucha k uchu uvařily jsme si chutn oběd když jsme ho dojedly  zbalily jsme si nějaké věci já jsem měl nějaké co mi byly velké takže sem je věnoval mémo miláčkovi ještě jsme zbalyli pejsky a šly jsme s bytu před budvu nasednout do auta mám velkého Range Rovera všechno jsme daly do prostorného kufru a pejsky na zadní sedadlo řídil jsem já a Harry seděl vedle mě a pozoroval mě jak nějakou dokonalost pustil jsem topení a rádio vyjely jsme po 3 hodinách jsme dorazily do Londýna přesně před náš bývalej dům  vystoupily jsme já vzal do náručí pustily jsme s auta psy jsou vychovaní takže nám neutečou Harry se na mě nejistě koukl chytil jsem ho za ruku a dal mu velkou pusu " dobře " ..." dobře " řekli jsme si navzámej a zaklepaly na hnědé dřevěné dveře otevřela nám máma hned nám oba dva obejmula " zlatíčka bože konečně Lottie nám řekla že přijedete moc jsme se těšily všichni " koukla se na nás " bože vy ste vyrostly a jste spolu krásní moc vám to přeju bože sem na vás tak hrdá " řekla a měla slzy v očích a znovu nás obejmula poté nás nechala jít dovnitř a znovu Lottie a Gemma se na ás vrhly a dávaly nám pusy " bože vy ste spolu moc vám to přeju sluší vám to bráškové " řekla nadšeně Gemma " přeju vám to zlatíčka " polichotila Lottie když děvčata odstoupily stál před náma Robin " Ahoj tati " řekl Harry ....

21 díl doufám že se vám líbí budu ráda za každé VOTES a KOMENTY ..WITH LOVE EVE STYLINSON 

Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat