Ráno docela bolestné ráno bolely mě svaly u nohou ale jsem docela zvyklý a když to tak vezmu zažil jsem i horší.Ráno jsme seděly u stolu Lottie už byla doma ale ta byla zalezlá ve svém pokoji Harry jse byl trochu víc nez poprvé co se vyděly seznámit s Lottie, snídaly jsme tím myslím Robina mámu a mě a při tom jsme poslouchaly co se děje s vyšího patra o nehouho jse s s pokoje ozíval smích a máma pronesla ''Asi si padly do oka a doufám že tentokrát že na sebe nebudou tak hnusní jak poprvé '' řekla máma a usmála se společně s Robinem Harry zachvilku přišel jen v teplákách a bez trika a ano umíral jsem přimo jsem se rozplýval nad jeho krásou, sedl jsi naproti mě Robin a máma šly do ložnice a něco ještě vyřídit s Lottie.Pořád jsem ho sledoval jak jí jak se jeho rty hýbou on se na mě koukl a spolkl sousto zasmál se a utřel si pusu ''mám snad něco na puse že se na mě tak koukáš ?? '' já jsem se taky zasmál a zavrtěl hlavou ''ne ne..jen že ti to chutná .:3 :D '' cítil jsem se trochu trapně vůbec jsem nevěděl jak jse stoho vymluvit Harry se tak divně a zamyšleně na mě koukal ''jo chutná mi to tobě taky ? ''zasmál jse a poříd měl ten zamyšlený a nechápavý výraz a ani jsem nic neodpověděl a oba va jsme vybuchly smíchy zanedlouho přišel Robin mi už jsme se tolik nesmály ale pořád jsme ještě ale nepřestaly do te chvíle než začal Robin mluvit a mi ho poslouchaly ''kluci tak už klid, s Jonahh jedeme na týden do Londýna prodat dům a ještě něco zařídit dneska odpoledne odlítáme a Lottie letí s náma potom co nám to Robin oznámil Harry se zeptal ''kde je vůbec Gemma to rano kdyz sem jel pro Louise na letiště není doma ''Harry Gemma jela přece do New Yorku na prázdiny a jestly jste nějak nezbystřily tak už je asi sedmý den prázdnim ''Robin se zasmál a šel do koupelny si dát sprchu já jsem stoupl vzal jsem nádobí ze stolu šel do kuchyně a skládal ho do mičky.Harry zamnou přišel a pichl mě prstem do boku já jsem se zavrtěl otočil se přitlačil Harryho ke zdi a začal ho lechtat Harry se začal smát a vrtět nechal jsem ho a usmál se a on pronesl ''tak prcek si dovoluje ?? :D'' zasměje se ''nejsem prcek !! jsem Louis a jsem starší než ty takže ty seš tu prcek '' Koukl jsem se na Harryho kterej na mě mrkl ''dobře :D...prcku :3 '' přiběhl Sam náě pes kterej mě nedávno docela dost trapně vylekal ''Harrry ? mohl bych jit se Samem na prochazku máte tady u domu hezkej les :) ''nejistě jsem se zeptal a usmál se ''jo jasně :3 :)) pujdu s váma pojd '' Harry vzal vodítko připl ho Samovi na obojek a vyšli jsme do lesa šly jsme tmavou uličkou vypadalo to skoro jako by byla tma a byla tam dosti zima já jsem se nenápadně přiblížil k Harrymu ani jsem si toho nevšiml že jsem se k Harrymu přitiskl až tak že jsem byl uplne u neho on mi dal ruku kolem pasu a já jsem se na něho koukl ''psíma'' očima Harry řekl ''jo taky jsem se tu poprvé bál ale ty mas me nemusis se bat nic se ti nestane :) :3 '' Koukaly jsme se na sebe a sedly jsme si na lavičku Sam si sedl k lavičce seděly jsme hodne u sebe Harry měl ruku kolem mých ramen a já jsem byl opřený o jeho břicho '' a já jsem se na něho koukl a řekl...Já.....
Tak tohle je 5 díl dneska jsem vás chtěla trochu napnout takže se těšte na další díl :) :3 bude to dosti zajímavý tyden sami ....:D :3 potesi me každý Votes a coment :33 lovískuju vás WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)
RomanceLouiho máma si najde přítele v uplně jiném městě Doktora Stylese.Louis a jeho sestra Lottie se musí se svým městem rozloučit a přestěhovat se do Londýna k lidem který ani neznají.Doktor Styles ale nežije sám, má syna Harryho který není úplně svatý a...