Harryho pohled
Jely jsme parkem a držely se za ruce naklonil sem se a dal mu pusu v tom sem uslyšel známí hlas mého nejlepšího kamaráda Zayna '' hej !! Harry '' hned sem pustil louisovu ruku a seskočil s prkna Louis se zastavi až opodál a přišel ke mě '' co se děje ??'' '' ted jsme jen kamarádi jo ..to je můj nejlepší kamarád neví že jsem gay a ani se to nedozví ano''
Louisův pohled
''ted jsme jen kamarádi jo..to je můj nejlepší kámoš neví že jsem gay a ani se to nedozví ano '' najednou začal být jiný takový choval se jak kdyby byl nějaký nadřazený a ton jeho hlasu se mi taky moc nelíbil '' čau kámo mužem mi vysvětlit proč ses stím ubožákem držel za ruce a dával pusu ?? '' řekl Zayn ''ježiš to tak vypadalo ?? :D to né málem spadl tak jsem ho přidlžel a jen sem mu něco říkal '' Zasmály se já jsem si vzal prkno do ruky '' a kdo to je ?? '' zeptal se Zayn '' '' To je můj novej brácha '' brácha ?? dělá si srandu ? a já si myslel jak je pyšněj na to že sme spolu já chci aby to na ně nikdo neskoušel je můj '' Jo aha tak jo čau kámo uvydíme se asi až ve škole '' řekl Zayn a usmály se na sebe Zayn odešel '' proč to tajíš ? je to tvůj nejlepší kamarád měl by to pochopit '' zesmutněl sem '' zlato Zayn gaye moc nemá rád jak on jim říká buzeranty '' to se divím že se sním dokážeš bavit '' obejmul jsem Harrryho a on mě taky objímaly jsme se tam a bylo nám jedno kdo na nás kouká '' neboj průběhem času mu to řeknu věnoval mi láskyplný polibek do vlasů '' tak jedeme '' jezdily jsme celý den večer jsme dorazily domů uložily jsme skaty k botníku a vyzuly se '' Kde ste !! říkaly jsme na oběd doma výte jak jsme se bály '' začala řvat máma '' Jonahh neřvi '' máma se koukla na Harryho hnusným pohledem a znovu spustila '' ste vážně nezodpovědný do pokoje ste dneska bez jídla '' ale mami ...'' '' do pokoje oba dva '' Robin stál za mámou a pokrčil rameny zabouchly jsme za sebou dveře od našeho pokoje lehl jsem si na Harryho postel '' doprdele ..'' '' copak Lou ? '' chytl jsem se za břicho '' mám hlad '' Harry si na mě sedl a hladil mě po břiše '' seš tak malinkej musí chápat že potřebujš jíst :3 '' Harry se zaculil '' nejsem malinkej a navíc jestly si zapoměl já jsem tady ten kdo je starší puso '' Harry se naklonil a dal mi pusu '' to sice jo ale jsem vyšší a ty seš v celku takovej menší :3 ale lásko věř mi je to tak neodolatelně krásný '' červenal sem se cítil jsem to zakručelo mi v břiše Harry se zasmál '' já mám taky hlad počkej tady chvilku jo '' řekl Harry slezl se mě vzal si svoje peníze co mu ležely na stole strčil si je do kapsy a otevřel okno '' Harry co chceš udělat ? ! '' vylezl s okna na střechu střecha byla pár metrů rovná a snižovala se '' neboj obstarám nám jídlo '' přešel sem k oknu chytl ho za tvéře a dal mu dlouhý polibek '' hned jsem spátky '' sedl jsem si na židly k oknu a čekal až přijde a hlavně hlídal aby nikdo nevlezl do pokoje to by sem se asi nevimluvil asi za půl hodiny Harry byl u domu s taškou ještě že na omítce byly udělány ze dřeva...vypadalo to jako hezký žebřík přidelaný na zdi vylezl po tom a hned byl u okno nahnul se otevřeným oknem a položil tašku na zem stoupl sem si k oknu a chytl Harryho za ruce a pomohl mu slýst do pokoje '' nakoupil sem nám :3 '' usmál jsem se a dal mu pusu sedly jsme si na gauc a snědli to ''děkuju Hazz '' Harry ještě dojídal já jsem si ho přítáhl k sobě a dal mu pusu když dožvýkal přišelk nám Robin s mámou '' jdeme s holkama a Zaynovíma rodičema na večeři do restaurace vy jste doma takže hlavně nedělejte žádné blbosti '' tohle není fér Jonahh přisly jsme jenom pozdě za chvilku budeme plnoletí nechápu proč to berete tak tragicky '' Jonahh se pousmála a Robin řekl '' protože když vám rodiče něco řeknou uděláte to tak vy ste neposlechly '' otočily se vyšly a zavřely za sebou dveře.Zapnuly jsme si televizi a koukaly na film držely jsme se za ruce a byly k sobě přitisklý když byl film asi v půlce slyšely jsme zavření hlavních dveří '' už odešly ''koukaly sme se na sebe '' jo..to sem nemusel ani do toho obchode chodit když stejně šly pryč '' stoupl jsem si še ke skříni a vyslíkl se do naha nechal sem oblečení na zemi a šel do koupelny vlezl jsem do sprchy a pustil na sebe teplou vodu uvyděl jsem přes zamlžené sklo postavu bylo mi jasný že to je Harry protože jsem tak tak vyděl i tetování otevřel sprchu a vlezl si za mnou a zavřel zasunul spátky dveře chytil jsem ho za boky on mě taky a přitiskly jsme se k sobě, obímaly jsme se líbaly mezi kapkami vodyvysunul jsem dveře a vyšel ven pořád jsme se líbaly Harry mě přitiskl ke zdi nepřestával líbat '' seš panic '' zeptal se mě a já se zasmál '' ne a ty ? '' zasmál se i on '' ne nejsem zlato '' chytil mě za boky a vzal mě do rukou obmotal jsem mu nohy kolem břicha a koukal na něho on semnou šel k postely a položil mě na ní ležel jsem na břichu lehl si na mě chytil jsem se polštáře a vzdychl on do mě vjel pomalu svým potěšením ( prominte za výraz nevedela sem jak to nazvat :D ) ..začaly jsme vzdychat navzájem když jsme oba dva dokončily učel dal jsem si Harryho pod sebe sedl si na něho a začal ho líbat, lehl si vedle něho dívaly jsme se na sebe byl tak krásný.Rozrazily se dveře '' Čau kámo ..jdem pařit ? ''
Tak tohle byl 12 díl..:D :333 už konečně došlo k tomu co asi každý očekával ano v tomhle jsem využily Harry tops :D :33 doudám že se vám líbil budu ráda za každý vote a coment WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)
RomanceLouiho máma si najde přítele v uplně jiném městě Doktora Stylese.Louis a jeho sestra Lottie se musí se svým městem rozloučit a přestěhovat se do Londýna k lidem který ani neznají.Doktor Styles ale nežije sám, má syna Harryho který není úplně svatý a...