Louisův pohled
Ráno hnusný ráno hnusný ted jenom kvůly počasí pšelo blýskalo se bylo asi sedm ráno všichni ještě spaly musely jsme s Harrym usnout byl jsem u něho přitulený a hlavami hodně blízko u sebe blýsklo se stiskl jsem peřinu která nás zakrývala oba dva zabořil jsem hlavu do Harryho krku ''Loui? ...'' Harry se probudil a rozespalim hlasem se zeptal já jsem mu dal ruku kolem břicha a přitiskl jsem se k němu ještě víc a dýchal mu do tváře měly jsme rty sotva od sebe ''bojím se ...bouřek " Harry si mě přitáhl ještě víc k sobě a hladil mě ''Harry ? prosim mohl bych ke zdi ? '' řekl jsem roztomile Harry mě chytil za boky ja jsem si na něho lehl a vzdychl a rychle se převalil ke zdi Harry mě zakril a znovu ...přitulil si mě k sobě.Usnuly jsme neočekávané a docela vážně problematycké ráno '' hej kluci !! co to má znamenat proč spíte v jedné postely a proč ste na sebe tak nalepený ? '' zeptal se rozčílený Robin Harry se rychle odtrhl a otočil se a protřel si oči ''co tati ? ..ježiš nekrič Louis se bojí bouřek tak si ...ehm lehl ke mě vadí to snad jsme přece ty bráchové ne ? '' Já i Harry víme že jsme v postely skončily když mě tam donesl Harry a lechtaly jsme se.Robin byl trošku zaražený '' no dobře kluci, a Loui kdy přijede tvoje holka ? :) " Harry se na mě smutně koukl '' no já holku nemám nedávno jsem ukončil vztah a ted jsem tady někoho poznal hodně sympatyckýho'' Harry si sedl a koukal se na mě zaraženě máma totéž protože ona věděla že jsem gay ale Robinovi jsem to říct nemohl je proti gayum ani o Harrym to neví '' jo a jak jse jmenuje ta štastná? '' Zarazil jsem se "no...náhodně jse jmenuje Harriet ale už sní nejsem nějak jse si nesedly ona se opila a udělala blbost ale to je jedno :) ..'' Robin přikývl a odešel máma si knám sedla a pronesla '' Harry už dávno jsem to poznala že jsi taky gay neboj tatovi nic nepovím ale kluci dejte si na to pozor at vás víckrát nenačapeme,já nejsem proti aby jste byly spolu já vám to přeju ..a '' přerušil Harry mámu '' nene Jonahh to tak fakt není ano jsem gay ale s Louim spolu nejsme :) neměj obavy víme že by ti to vadilo nemusíš se přetvařovat :( '' máma na nás mrkla a odešla za sebou naštěstí zavřela dveře '' uf...'' oddychl jsem si Harry stoupl a protáhl jse já jsem nahlas vzdychl '' oh můj bože :o :3 '' Harry se náhle otoči '' stalo se něco ? '' zasmál se a úmyslně se znovu protáhl '' Harrieto ! chceš mě zabít ! '' přišel ke mě a vzal mě do náruče,šel semnou do koupelny a posadil mě vedle umyvadla a začal líbat.Vjel jsem mu rukama do jeho kudrlin a udělal dlouhý polibek pochvíly sme se od sebe odtrhly '' já na ten týden nechci zapomenout a ani na nás chci být stebou '' pronesl romanticky Harry já jsem se zaculil a dal mu malý polibek '' nosí štěstí pořád i ted :3 '' ukázal jsem mu zápěstí s jeho ted už mím náramkem '':3 chci aby si měl něco mího když já mám tvůj náramek :) :3 '' sundal jsem s prstu prstýnek který jsem měl na ukazováčku a nasadil jsem mu ho a prsteníček jo měl tročku větší prsty :3 '' Usmál se a dal mi pusu '' děkuju lásko a znovu omlouvám se že jsem ti dal facku prosím vrat se ke mně " skopil jsem pohled usmál jsem se '' dobře Hazz :33 '' Harry mě chytil za bradu narovnal mi hlavu a věnoval mi krásný dlouhý a sladký polibek a zeptal se '' lásko to se vážně bojíš tolik bouřek ? že ses ke mně tak namáčkl :3 '' zase blesk velký a hromobytí přitahl jsem si Harryho k sobě obmotal mu nohy kolem pasu a chytil se ho '' Jo bojím :( '' Harry me chytil za zadek a šel do pokoje položil mě na jeho postel ke zdi a lehl si zamnou přikril nás peřinou zapl televizi která byla naproti nám bylo docela zataženo a furt hnusné a hlasité hromy tulil sem se k němu mám u něho..ten pocit bezpečí :3 on dodal '' tulíš se jak malý medvídek :3 '' culil jsem se a červenal '' a ty mi dáváš bezpečý jak nikdo jiný prostě moje kočička :3 '' trošku poodkril peřino a sjížděl rukou po mém břiše '' máš krásné tetování strašně se mi líbí ten nápis na hrudi '' usmál jsem se on přejel dlaní po mém rokroku já nahlas vzdychl '' oh...Harry :3 ''
10 díl :3 :o doufám že se vám líbil je trošku kratší ale píšu ho na poslední chvíly přesný čas dokončení je 0:32 ráno :) :D budu ráda za každý Votes a coment WITH LOVE EVE STYLINSON
ČTEŠ
Brothers ? ...No baby (Larry Stylison CZ)
RomanceLouiho máma si najde přítele v uplně jiném městě Doktora Stylese.Louis a jeho sestra Lottie se musí se svým městem rozloučit a přestěhovat se do Londýna k lidem který ani neznají.Doktor Styles ale nežije sám, má syna Harryho který není úplně svatý a...