Brother and love ❤️
Short novel💠Vmin 💠 •••••
V : jimin កុំពួនបានទេនេះមេឃងងឹតហើយ «គេស្រែកហៅមនុស្សម្នាក់ដែលកំពុងលេង game ជាមួយខ្លួន»
Jimin: (ស្ងាត់)
V : ខ្ញុំរាប់ដល់3បើមិនចេញមកទេ ច្បាស់ជាមានរឿងជាមួយគ្នាមិនខានទេ
(គេតឹងសរសៃកបន្តិច) 1....?2...._____?
3_____________\___
បើខ្ញុំរកឯងឃើញចាំមើលខ្ញុំធ្វើអីចំពោះឯងខ្លះ(គេដកដង្ហើមធំ ចំណែកម្នាក់ទៀតបានសម្ងំនៅក្នុងគុម្ពផ្កាដែលអាចបិទបាំងរាងកាយ
•••••ចំណែកម្នាក់នោះប្រែជាញ័រដោយសារVJimin : ស្លាប់មិនខានទេ (គេនិយាយខ្សឹបៗ ដោយមិនដឹងថាមាននរណានៅពីក្រោយខ្នង)
V : លេងឆ្អែតហើយមែនទេ?(គេច្រាត់ចង្កះសួរ)
Jimin : ថេ .......(គេភ្ញាក់)
V : ឮខ្ញុំសួរឯងទេ .........(គេសម្លុតធ្វើឲម្នាក់ទៀត ចាប់ផ្តើមបែកញើសតាមជើងសក់)
Jimin :គឺ......គឺ.....
V : មកនេះ «គេចាប់អូសដៃរហូតដល់ក្នុងឡាន»
Jimin: ឈឺណា៎ លែងមើល (គេប្រឹងបម្រាស់នៅតែមិនឈ្នះកម្លាំងមហាសាលរបស់ ថេសោះ)
V : ទៅដល់ផ្ទះដឹងគ្នាហើយ(គេប្រែជាកំណាច) ត្រៀមកម្លាំងថ្ងូរឲស្តាប់កុំចំណាយកម្លាំងឥតប្រយោជន៍នៅពេលនេះវាមិនសប្បាយទេ(គេអង្អែលក្បាល jimin ដែលកំពុងតែញ័រខ្លួនតត្រឺត)មិនបាច់ខ្លាចទេ
Jimin: ខ្ញុំខ្លាចហើយ កុំធ្វើបាបខ្ញុំអី(ទឹកភ្នែកស្រក់គេស្រក់ចុះមកដោយការអង្វរក៎)
V : ហួសពេលហើយ (គេបោះjimin ទៅលើពូកមួយទំហឹងធ្វើឲអ្នកដែលត្រូវបោះនោះចាប់ផ្តើរមួលខ្លួនដោយការឈឺចាប់)
Jimin : ហិ ហិ កុំធ្វើបាបខ្ញុំអី (គេទទូចសុំម្នាក់ នោះម្តងហើយម្តងទៀត ប៉ុន្តែ វីគេមិនរំជើបរំជួលនិយាយពាក្យអង្វរទាំងនេះ វារឹតតែដាស់អារម្មណ៍គេកាន់តែខ្លាំងឡើងៗ)
V : ឯងដាស់អារម្មណ៍យើងពេកហើយ (គេក្រវាសភ្នែក សម្លឹងត្រង់កន្លែងនោះរបស់Jimin តែគេយកដៃខ្ជប់ទាន់)
ខ្មាស់? មិនបាច់ខ្មាស់ទេយើងឃើញអស់ហើយ មិនថាកន្លែងនោះ (គេសម្តៅលើផ្នែកខាងក្រោមនោះបន្តិច)Jimin: កុំអី (គេប្រឹងខ្ជិបជើងចូលគ្នានៅពេលដែល V សម្លឹងមកព្រមទាំងចាប់ផ្តើមប្រឡេះឡេវអាវម្តងមួយៗរហូត សល់តែខ្លួនទទេរ)
V : មិនបាច់ខ្លាចទេក្មេងឆ្លាត ឯងអ្នកសាងវាខ្លួនឯងទេកុំបន្ទោសយើងអី ស្តាប់បង្គាប់ណា (គេនិយាយលួង)
Jimin : ប៉ុន្តែ( មិនចាំយូរ V អោនទៅថើប មាត់ជីមីនដើម្បីកុំឲតវ៉ាច្រើនជាងនេះទៀត)ហឹម........(មិនយូរប៉ុន្មានរាងកាយរបស់ពួកគេប្រែជាទទេរស្អាតគ្មានអ្វីបិទបាំង)
V : ដកដៃ ( គេចាប់ផ្តើមរំកិនខ្លួនចុះរហូតដល់ចំណុចហាមឃាត់)
Jimin : ហឹក ហឹម.....បានហើយ V__V កុំធ្វើបែបនេះអី ...(គេថ្ងូរចេញមកដោយសារVជាអ្នកផ្តល់ឲ)
V : ( ធ្វើចលនាមាត់កាន់តែលឿនឡើងៗ រហូត Jimin ព្រួសទឹកម៉្យាងចូលក្នុងមាត់ របស់គេ)លឿនពិតមែន (គេចាប់លើកជើង របស់Jimin ពាក់លើស្នាមុននិងធ្វើចលនា...)
Jimin : ហិ ហិ កុំអី ...អត់....ទេខ្ញុំឈឺ...អ្ហា៎.... V បានហើយ ...(គេស្រែថ្ងូរ នៅពេលដែល Vបន្ថែមលឿន.......)
V : អ្ហា៎......អ្ហា.....អស្ចារ្យ ពិតមែន ....(គេបន្ថែមវាកាន់តែខ្លាំងឡើងៗរហូត បានសម្រេច)
Jimin : បានហើយ ខ្ញុំឈឺ(គេសម្រក់ទឹកភ្នែកចុះមក)
V : យើងមិនទាន់លេងឆ្អែតទេឯងត្រូវតែកំដរ យើងបន្តទៀត ( V ចាប់បង្វែរខ្លួនអ្នកម្ខាងទៀត ឲដេកផ្កាប់មុខមុននិងចាប់ផ្តើមពីយឺតទៅលឿន )
Jimin : កុំ ......កុំលឿនពេក ....(គេនៅតែបន្តសម្រក់ទឹកភ្នែកចុះមក ទោះយ៉ាងណានៅពេលនេះ V ប្រៀបដូចជាខ្លាដែលស្រែកឃ្លានចំណីរតែប៉ុណ្ណោះ គេមិនបានស្តាប់សម្លេងអង្វរក អីបន្តិច)
V : មិនអីទេឯងទ្រាំបន្តិចទៅ អាស...អាស (គេបន្ថែមល្បឿនរហូតដល់បានសម្រេច មិនដឹងជាប៉ុន្មានទឹក) Jimin Jimin
Jimin : ហឹម (គេក្រហឹមក្នុងបំពង់ក )ខ្ញុំហត់ហើយ (គេបិទភ្នែកគេងបន្ត)
V : ឈឺមែនទេ (ស្ងាត់)ឲខ្ញុំសុំទោស (គេថើបសក់ មុននិងសម្អាតខ្លួន......រួចចាប់ Jimin អោប និងទ្រូង) លើកក្រោយកុំរឹងទៀតឮទេ (ស្ងាត់មានតែខ្យល់ដង្ហើមចេញចូលទាំង នឿយហត់) good night
06.01.19
Park Min Soo🐣🐰💢💞