•~2~•

945 16 0
                                    

We zijn aangekomen bij een heel groot huis. 'Welkom bij het huis van de Bangtan Boys.' 'Bangtan Boys?' 'Ja, dat is onze groepsnaam' 'Interessant.' Jimin doet de deur open en we doen onze schoenen uit. Er staan al veel schoenen. Ik zie Timberlands, Gucci schoenen, zwarte Nikes, Givenchi schoenen, Balenciaga's en witte Puma's. Zodra we de woonkamer in lopen zie ik eten op tafel staan en 6 koppen die mij allemaal aankijken.  'Jongens, dit is mijn zusje, Park Y/N!' Zegt Jimin trots. 'Annyeonghaseyo.' Zeg ik zacht. En toen begon iedereen door elkaar heen te praten "Waarom is ze zo klein?' Hoorde ik een jongen met bruin haar en konijnentandjes zeggen. "Dat zit waarschijnlijk in de familie." Zegt een andere jongen met een Gucci trui. En ze beginnen allebij te lachen. "Ben ik hiervoor opgestaan?" Zegt een andere jongen in het zwart. "Mag ik nu beginnen met eten, Jin?" Zegt weer een andere jongen. Hij heeft een grappig kaspel, hij heeft zijn haren omhoog en er staat 'RM' in geschreven. "Nee Namjoon, het eten is voor het meisje!" Zegt een jongen die dus volgensmij Jin heet. "Aish, dat meisje is zo schattig!" Zegt een andere jongen die er moe en zweterig uitziet. Hij heeft net vast zitten trainen. 'Jongens, stil even! Wat als jullie je voor stellen?' 'IK EERST!' Roept de jongen met de Gucci trui. 'Hoi! Mijn naam is Renoir. ANNYEONG!' Zegt hij lachend. Ook Jimin moet een beetje lachen en ik kijk hun raar aan. 'Nu ik.' Zegt de jongen met konijnentanden. 'Ik heet Justin Seagull, it's very nice to meet you!'  En dan begint iedereen te lachen. En ik snap nogsteeds niet wat er zo grappig is. 'Oke laten we hier mee opschieten.' Zegt de jongen in het zwart. 'Yoonki Min!' Zegt hij snel. 'Namjoon, ik heb een engels kenningsmakingszin gemaakt, wil je even kijken of die goed is?' 'Tuurlijk!' 'I'm your hope your my hope i'm J-' En toen onderbrak ik hem. 'J-Hope?' 'Nee, J-Dope.' Zei hij en hij gaf me een knipoog. 'Hoi Y/N, ik heet Namjoon maar je mag me ook RM noemen.' 'En dan ben ik Jin.' 'Oke en dan nu serieus.' Zegt Jimin nogsteeds met tranenin zijn ogen van het lachen. 'Ik ben Yoongi maar je mag me Suga noemen, dit is Jungkook, Taehyung en Hoseok of J-Hope. 'Je vergeet Hobi, je mag me ook Hobi noemen.' Zegt J-Hope snel. 'Zal ik je kamer laten zien Y/N?' Vraagt Jimin. 'Graag!' Antwoord ik. Even later zijn we boven. 'Dus jij deelt je kamer met Jungkook.' We komen een hele grote kamer binnen.

'Als je deze deur ingaat heb je zijn inloopkast

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Als je deze deur ingaat heb je zijn inloopkast.

Hij heeft de helft van de kast leeggemaakt zodat jij daar je spullen in kunt stoppen en hij gebruikt de andere helft

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij heeft de helft van de kast leeggemaakt zodat jij daar je spullen in kunt stoppen en hij gebruikt de andere helft.'  'Als je deze deur inkomt heb je de badkamer.

Jullie hebben er maar 1 dus jullie zullen moeten delen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jullie hebben er maar 1 dus jullie zullen moeten delen.' Zegt Jimin met een grijns op zijn gezicht. 'En uiteindelijk is dit bed van jou.' Zegt hij met een zucht. 'Dit is echt een grote kamer.' 'Ja he, dit is niks vergeleken met onze kamer in ons oude huis.' 'Ik mis het om samen met jou te slapen in 1 kamer.' 'Ja ik ook, wil je trouwens mijn kamer zien?' 'Tuurlijk! Deel jij je kamer ook?' 'Ja iedereen deelt een kamer in dit huis. Ik deel een kamer met Hoseok.' Jimin doet zijn kamerdeur open en mijn mond valt open. De kamer ziet er heel chick uit.

 De kamer ziet er heel chick uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Taehyung komt de kamer binnen. 'We gaan eten.' Zegt hij, en hij kijkt mij van top tot teen aan. 'Leuk jasje.' Zegt hij dan. 'Past goed bij mijn trui.' En dan loopt hij de kamer uit. 'Hoe wist hij dat dit Gucci was?' 'Sinds ons debut draagt hij alleen maar Gucci, volgensmij kan hij het zelfs ruiken.' Zegt Jimin en hij begint te lachen. Daarna gaan we naar beneden om te eten. Iedereen zit al aan tafel. 'Kom snel zitten en begin met eten ik moet jullie namelijk iets vertellen.' Zegt Jin

Living with 7 boys {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu