•~20~•

459 10 1
                                    

'Ik wil niet weer een hoodie aan.' Zegt Y/N geïrriteerd. 'Heb je een probleem met hoodies gekregen?' Vraagt Jungkook. Y/N rolt met haar ogen. 'Ben je al klaar?' Vraagt ze aan mij. Ik ben kleren voor haar aan het uitzoeken. 'Doe dit eens aan.' Zeg ik terwijl ik de kleren naar haar gooi

' Zeg ik terwijl ik de kleren naar haar gooi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Nee, deze broek zit niet fijn.' Zegt ze. 'Laat mij eens iets uitkiezen.' Zegt Jungkook. In plaat van dat hij naar Y/N's kast loopt, gaat hij naar zijn eigen kamer. Even later komt hij terug met een outfit. 'Vraag niet waarom ik kleding voor meisjes in mijn kamer heb. Dit is mijn stijl, hopelijk vind je dit ook leuk.' Zegt hij. Y/N doet de kleren aan.

'Het staat je prachtig!' Roept Jungkook

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Het staat je prachtig!' Roept Jungkook. 'Wat is dit?' Zeg ik. 'Nee, dit is niet mijn ding.' Zegt Y/N. 'Well, atleast i tried.' Zegt Jungkook schouderophalend. Ik duik Y/N's kleerkast weer in

 Ik duik Y/N's kleerkast weer in

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'En dit?' Vraag ik. Ze doet het aan. 'Ugh, fine.' Zegt ze. 'Wie heeft die outfit uitgekozen?' Horen we opeens. We kijken naar de deur en zien Hoseok. 'Ik.' Antwoord ik. 'Wat vind je?' Vraagt Y/N. 'Cute.' Antwoord Hoseok. 'Mooi, dan word het nu tijd om te gaan.' Zeg ik. Jungkook loopt de deur al uit en ik volg hem. 'Bye babe, ik ben niet lang weg hoop ik.' Hoor ik achter me. Bij de trap stopt Jungkook en ik blijf bij hem staan. We kijken achterom en we zien Y/N en Hoseok kussen. 'Y/N? We gaan.' Zeg ik. 'Bye babe.' Zegt ze nog. Hoseok geeft haar nog 1 kusje en dan loopt Y/N naar ons toe. 'Let goed goed op haar!' Zegt hij. Ik geef haar een knuffel. 'Ik zal haar niet loslaten!' Roep ik terug. Dan lopen we de trap af en doen onze schoenen aan. Ik pak mijn auto sleutels en dan rijden we naar het event.

Aangekomen bij JYP Entertainment...

Ze zitten aan een lange tafel naast elkaar, alsof het een fanmeeting is. 'AHH, JEON JUNGKOOK!!' Horen we iemand schreeuwen. 'Fans?' Zegt hij. 'Oh nee he.' Zeg ik. We worden opeens meegesleurd. 'Zijn jullie van Bangtan?' Vraagt de man die ons meesleurde. 'Ja, wat wil je van ons?' Vraag ik. 'Jullie zijn hier echt van harte welkom! We starten over een uur, neem jullie tijd om kennis te maken met Twice.' Zegt hij tegen ons. Ik geef een klein knikje en pak Y/N's hand vast. 'Hoort zij bij jullie?' Vraagt de man. 'Ja, ze blijft bij ons.' Antwoord ik. De man kijkt ons even een voor een aan en knikt dan. 'Volg mij maar.' Zegt hij. We gaan een gebouw in en daar staan 9 meisjes. Ze kijken onze kant op. Jungkook loopt meteen naar ze toe. 'Annyeonghaseyo, Jeon Jungkook imnida! Ik ben Jungkook, de Golden Maknae van Bangtan Sonyeondan!' Zegt hij, hij buigt. 'Annyeonghaseyo, Tzuyu imnida. Golden Maknae zei je? Wat een eer je te ontmoeten.' Zegt een meisje, blijkbaar genaamd Tzuyu, ze maakt een nog diepere buiging dan Jungkook. 'Ik ben de maknae van Twice.' Zegt ze er nog achterna. Ook ik loop er dan naar toe met Y/N. 'Annyeonghaseyo, Kim Taehyung imnida. Ik ben de 2de maknae van BTS. Het was mijn plan om hierheen te komen, om jullie te ontmoeten.' Zeg ik. 'Annyeonghaseyo, bedankt dat je heb besloten om hier te komen. Ik ben Jihyo, de lijder van Twice.' Zegt een meisje die blijkbaar Jihyo heet. Ook zij maakt een diepe buiging. 'Wie is zij?' Hoor ik opeens. Ik kijk naar degene die het zegt. Het is Dahyun. Ik kan mijn ogen niet van haar af halen, ik blijf haar maar aankijken. 'Tae?' Jungkook riep me opeens. 'Uhm ja, dit is Park Y/N, het zusje van Park Jimin.' Ik stel haar voor aan Twice. 'Annyeonghaseyo, ik ben blij dat ik jullie ontmoet, ik ben een grote fan.' Zegt Y/N met een glimlach. 'Laten we ons even voorstellen, van oud naar jong, jongens!' Roept Jihyo.

'Ik ben Nayeon. De oudste van Twice.'
'Annyeonghaseyo, Jeongyeon imnida.' Zij valt me op omdat ze kort haar heeft. Niet veel vrouwelijke K-pop idols hebben dat.
'Hey, Momo imnida.'
'Konichiwa! Haha grapje, Annyeonghaseyo Sana imnida.'
'Hallo, mijn naam is Mina.'
'Dahyun imnida, aangenaam kennis te maken.' Ze maakt een buiging. Ze heeft een hele mooie glimlach.
'Annyeonghaseyo Chaeyoung imnida!"
'Ik ben dus Tzuyu! Maknae van Twice!'
'Mijn naam is Jihyo zoals ik al zei.'

Even later zijn we allemaal met elkaar aan het praten. Ik ben met Dahyun aan het praten. 'BTS, toch? Volgensmij heb ik al eens een liedje van jullie geluisterd. Boy in Luv is van jullie toch?' Ze praat heel veel. Ik lach. 'Haha, ja die is van ons.' Antwoord ik. 'Jij komt me bekend voor... ben je die jongen met oranje haar in het begin van de music video?' Vraagt ze. 'Ja, dat ben ik.' Ik ben blij dat ze me herkent. 'Omg! Ik ontmoet je eindelijk! Ik vond je in de mv zo schattig en...' Ze maakt haar zin niet af. 'Schattig en wat?' Vraagt ik met een glimlach. Ze begint te bloosen. 'K-knap.' Brengt ze eruit. Ik begin te lachen en knijp in haar wangen. 'Aw, jij bent schattig als je bloost.' Zeg ik alsof ik tegen een kind praat. Ze zet haar handen meteen op haar wangen om ze te verbergen. 'Mag ik je nummer? Dan kan je nog met deze knapperd praten.' Zeg ik en ik wijs naar mezelf. Ze glimlacht en pakt haar telefoon uit haar zak.

Living with 7 boys {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu