•~21~•

424 10 0
                                    

'Het wordt tijd dat jullie weer gaan. We gaan beginnen.' Zegt de bodyguard. We nemen afscheid en gaan weg.

Thuis aangekomen

Y/N P.O.V

We komen binnen en zien Hoseok samen met Jimin op de bank liggen. 'Hey babe, je zei dat je snel terug kwam. Nou dat duurde een eeuwigheid.' Zei Hoseok meteen toen hij mij zag. Ik ga naast hem zitten en geef hem een kus. 'Niet aanstellen, sufferd.' Antwoord ik. 'En hoe ging het? Wat hebben jullie allemaal gedaan?' Vraagt Jimin. 'Kijk! Ik heb een foto gemaakt met Momo!' Zeg ik enthousiast. Ik laat de foto zien.

 Ik laat de foto zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Zij is cute.' Zegt Hoseok. Ik kijk hem met een dode blik aan. 'Niemand vroeg iets aan jou.' Zei ik erbij. Jimin en Hoseok beginnen te lachen. 'Oke, morgen 12 in de stad ja?' Taehyung komt bellend de woonkamer in. 'Afgesproken, doei sweety.' En dan hangt hij op. 'Sweety? Met wie ga je morgen afspreken?' Vraag ik hem. 'Dahyun.' Antwoord hij. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht. 'Hoe heb je haar zo snel kunnen fixen?' Vraag ik. 'We hebben niks hoor!' Zegt hij meteen. 'Yeah sure, met je sweety.' Zeg ik lachend. 'Okay, ik ga Netflix kijken op mijn kamer dus kom me niet storen, bye!' Zeg ik. Ik sta op en loop naar mijn kamer. Ik doe mijn pyama aan en ga in bed liggen. Wanneer ik net A Korean Odyssey wil starten komt Hoseok mijn kamer binnen. Hij ploft neer op mijn bed. 'Ga je sportkleding aandoen, we gaan oefenen.' Zegt hij. 'Oefenen? Voor wat?' Vraag ik. 'Dansen.' 'Schat, daar heb ik nu echt geen zin in. Laat me nou gewoon mijn serie kijken.' Vraag ik smekend. 'Nee babe, we hebben morgen een voorstelling!' Zegt hij. 'Ugh, als je het over dansen hebt dan ben je echt super irritant. Je vind dansen waarsschijnlijk belangrijker en leuker dan mij!' Roep ik beledigd. 'Ja dat is waar, ik wacht beneden op je.' Antwoord hij met een glimlach. Ik rol met mijn ogen en doe dan mijn sportkleding aan.

 Ik rol met mijn ogen en doe dan mijn sportkleding aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga naar beneden en loop naar de trainkamers. Hoseok kijkt me aan en loopt dan langzaam naar me toe. Hij pakt me bij mijn middel vast en trekt me dan naar zich toe. 'Why do you look so damn attractive to me?' Zegt hij. Hij bijt op zijn lip. Ik kus hem. Een paar seconden later komt de rest binnen. 'Sorry dat we jullie momentje storen maar we moeten nu beginnen.' Zegt Yoongi. 'Okay, als eerste Y/N, je mag beginnen.' Zegt Namjoon met een glimlach.

(Jij bent de eerste)

Als ik klaar ben begint iedereen behalve Hoseok te klappen. Ik loop naar hem toe. 'Was het zo slecht?' Vraag ik aan hem. Als ik dans is hij degene die altijd het hardst voor me klapt maar dit keer doet hij het niet. 'Nee hoor, wie is nu?' Het lijkt net alsof hij afkortig tegen me doet. 'Nu is Jiminie.' Kondigt Namjoon aan. Zo is iedereen aan de beurt. Bts gaat nog een keer Run oefenen en dan zijn ik en Nayeon samen aan de beurt

(Jij bent het meisje met lang haar :))

Alweer klapt iedereen, behalve Hoseok. 'Aish, wat zijn ze toch schattig als ze samen dansen.' Zegt Jin. 'Schat, wat vond jij?' Vraag ik aan Hoseok. 'Ja goed.' Antwoord hij zonder mij aan te kijken. Ik rol met mijn ogen. Sommige members kijken Jimin aan. 'Ik bemoei me niet met hun!' Roept hij meteen. 'Okay genoeg voor vandaag!' Roept Hoseok. Hij loopt de trainkamers uit en gaat de trap op. 'Wat heeft hij?' Vraag ik aan de rest. 'Hij heeft veel aandacht van je nodig. Toen je met Taehyung en Jungkook weg was deed hij ookal zo afkortig.' Legt Yoongi uit. Ik grijns. 'Wilt hij aandacht? Dan krijgt hij aandacht.' Zeg ik, en dan loop ik ook de trap op

Hey! Ik heb dit x misschien weinig tekst gedaan omdat er 2 filmpjes in zitten :) Hopelijk vind je het niet te veel 😂 Oh, en vergeet niet om vraagjes te stellen zodat ik ze kan beantwoorden in de Q&A :)

Goodbye!🥀

Living with 7 boys {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu