•~22~•

390 14 0
                                    

Ik storm zijn kamer binnen. 'En nu ga je me vertellen wat er met je is.' Zeg ik boos. Hij schrikt er een beetje van. Hij ligt op bed en hij zit op zijn telefoon. Ik doe de deur achter me dicht en loop dan langzaam naar hem toe tijdens dat ik op mijn lippen bijt. Hij gaat rechtop zitten. 'Y/N?' Brengt hij er uit. Ik ga bij hem op schoot zitten. 'Waarom zo chagrijnig vandaag, babe?' Vraag ik. Ik kijk hem met puppy ogen aan. Hij legt zijn telefoon op zijn nachtkastje en pakt me bij mijn heupen vast. Dan komt hij dichterbij en ik kus hem. 'Je hebt mijn aandacht nodig, he?' Vraag ik. Hij knikt. 'Geef me de aandacht die ik nodig heb.' Zegt hij met een grijns. Ik kus hem weer. Dan gaat zijn telefoon af en hij stopt met kussen. Hij zucht en pakt dan zijn telefoon. Hij ziet wie het is en zucht dan nog dieper. Hij neemt op. 'Hallo?' Zegt hij. Hij duwt me van zijn schoot af en gaat dan rechtop zitten. 'Oke, ja. Ik kom eraan.' Hij staat op en doet een andere trui aan. 'Ik moet gaan, schat.' Zegt hij tegen mij. 'Wie was het?' Vraag ik. 'Manager Sejin. Hij zegt dat PD-nim ons wilt spreken.' Legt hij uit. Hij heeft een andere trui aangedaan en wilt net de deur uit lopen. 'Blijf thuis ja? We komen zo terug.' Zegt hij met een glimlach. Ik knik.

Hoseok P.O.V

Ik ga naar beneden en ga de woonkamer in. 'Jongens, heeft Sejin jullie gebeld? We moeten gaan.' Zeg ik. Iedereen staat op en we vertrekken. Buiten staat de chauffeur al op ons te wachten. We zitten in de auto en Taehyung zit tegenover me. Hij lacht naar zijn telefoon. Aan zijn vingers te zien is hij met iemand aan het appen. 'Taetae, waarom zo blij?' Vraagt Jungkook opeens. Zo te zien had hij het ook door. 'Aniya! Niks.' Antwoord hij. We komen aan bij het gebouw van BigHit Entertainment. Er staan allemaal fans om het gebouw heen en zodra ze onze auto zien rennen ze naar de auto toe. We stappen uit en alle fans beginnen te schreeuwen. Ze roepen allerlij dingen. Maar dan hoor ik iets raars. 'HOSEOK OPPAAA!! BREAK UP WITH Y/N. SHE DOESN'T DESERVE YOU!!' Hoor ik een fan schreeuwen. Ik stop met lopen. Ik ben woedend! Hoe durft iemand dat over Y/N te zeggen? Yoongi pakt me vast. 'Negeer het.' Zegt hij tegen mij. Ik ruk mezelf los en loop woedend naar een bodyguard. 'Haal al deze fans zo snel mogelijk hier weg!' Roep ik naar hem. Hij buigt en begint alle fans weg te jagen. 'J-hope, gaat het? Wat zei ze nou?' Vraagt Jin. 'Ze zei dat Y/N mij niet verdiende en dat ik het uit moest maken met haar.' Antwoord ik boos. Jin schud zijn hoofd. We komen het gebouw binnen en zien PD-nim die op ons aan het wachten is. 'Jongens ik moet iets mededelen.' Zegt hij. We volgen hem naar zijn kantoortje. Daar gaan we allemaal zitten. 'Jullie zijn genomineerd voor Top Artist of the Year!' Zegt PD-nim blij. Iedereen begint te juichen, behalve ik. Ik ben nogsteeds boos over die fan. 'Hoseok, is er iets?' Vraagt PD-nim. Ik kijk Yoongi aan. 'Een fan schreeuwde dat hij het uit moest maken met Y/N omdat zij hem niet verdiende.' Legt hij het voor me uit. 'Hopelijk weet je dat dit op het nieuws komt?' Vraagt PD-nim. Ik knik. 'Nouja, ik wil dat jullie een liedje uitkiezen die jullie gaan performen als jullie winnen. Zegt hij. We overleggen en komen dan tot een beslissing. 'Run.' Zegt Namjoon. 'Mogen Y/N en Nayeon met ons op het podium staan?' Vraag ik. PD-nim knikt. 'Dat was de mededeling, veel plezier met het oefenen van Run, Bangtan fighting!' Roept hij. We leggen onze handen bij elkaar. 'BANGTAN BANGTAN, BANG BANGTAN!!' Roepen we allemaal. Dan vertrekken we weer. De fans zijn er weer. Net wanneer ik de auto in wil stappen komt er een fan naar me toe gerend. Ze duwt de bodyguard opzij en pakt mijn arm vast. 'BREAK UP WITH Y/N!! SHE IS A STUPID BITCH!' Schreeuwt ze. Ik ruk mezelf los en duw haar weg. Dan stap ik in. Iedereen zit nu in de auto en niemand zegt iets. Dan vallen de tranen uit mijn ogen. 'Zijn dit de fans die ik heb?' Namjoon zet een hand op mijn rug. Ik stop mijn gezicht in mijn handen. 'Er zijn vast fans die jou relatie respecteren.' Zegt Namjoon. We zijn thuis aangekomen. Ik doe mijn schoenen uit en loop naar de woonkamer waar Nayeon en Y/N zitten te luieren. Y/N staat meteen op en rent naar me toe. Ze doet haar handen op mijn wangen. 'Je hebt gehuild, waar heb je om gehuild?' Vraagt ze bezorgd. 'Ik kan het niet uitleggen.' Zeg ik. Ik voel de tranen weer in mijn ogen prikken. Er rolt een traan over mijn wang en Y/N veegt hem weg. 'Y/N, het is beter als je met ons naar het nieuws kijkt.' Zegt Taehyung we gaan op de bank zitten en het nieuws begint.

Welkom bij het nieuws van Woensdag 11 September. We hebben nieuws over een nieuwe K-pop groep genaamd Twice, een ongelukje met de BTS member J-hope en over de nieuwe film: Star Wars.

We beginnen met een grote fout met de BTS member J-hope.

Y/N kijkt me aan. 'Wat heb je gedaan, Hoseok?' Vraagt ze. 'Ik heb niks gedaan.' Antwoord ik.

BTS kwam vandaag aan bij hun companie: BigHit Entertainment. Een hele massa fans zaten al op hun te wachten. Ze komen hun auto uit als er iets naar Jung Hoseok, oftewel J-hope, geroepen word.

Er komt een video tevoorschijn waarin je ons en de fans kan zien. 'HOSEOK OPPAAA!! BREAK UP WITH Y/N. SHE DOESN'T DESERVE YOU!!' Horen we de fan weer roepen. Y/N doet haar hand voor haar mond. 'Oh mijn god!' Roept ze. Ik pak haar andere hand vast.

Even later komt BTS het gebouw weer uit. Ook dan komt die fan in actie. Net wanneer J-hope de auto in wilt stappen word er een bodyguard opzij geduwd en word er aan J-hope's arm gerukt.

Ook dan krijgen we weer een video te zien. 'BREAK UP WITH Y/N!! SHE IS A STUPID BITCH!' Roept de fan. Ik kijk naar Y/N en die is in tranen uitgebarst. 'Is dat wat ze van mij vinden?' Vraagt ze. Ik veeg haar tranen weg. 'Maak je geen zorgen, Y/N. Ik zal het nooit met je uitmaken, voor wie dan ook. Niet weer.' Zeg ik.

Living with 7 boys {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu