•~16~•

504 13 5
                                    

Taehyung P.O.V

Ik kom thuis na een dagje shoppen met Y/N. 'Vond je het leuk?' Vraag ik aan haar. 'Nee! Je hebt die Chanel parfum niet voor me gekocht! Hij rook zo lekker!' Antwoorde ze boos. Ik moet lachen. 'Hij was veelste duur.' Zeg ik. 'Ja zet zoals jou Gucci schoenen ja.' Zegt ze. Ik lach weer, pak haar tassen aan en loop ermee naar de woonkamer. Daar leg ik ze neer. 'Huh, waar zijn Yoongi en Nayeon? Die waren toch thuis?' Vraag ik. Y/N haalt haar schouders op. 'Ik ga de tassen boven zetten en ze zoeken.' Zeg ik dan. En ik loop naar boven. 'Yoongi? Nayeon?' Roep ik. Ik klop op Yoongi's deur. 'Hyung?' De deur gaat open en ik zie Yoongi's hoofd. Hij ziet er moe uit. 'Wat?' Vraagt hij. 'Ik wilde even zeker weten of je er was. Waar is Nayeon?' Zeg ik. Hij doet de deur voor mijn neus dicht. Na ongeveer 15 seconden gaat de deur weer open. 'Ze is hier.' Zegt hij met een zucht. 'Wat doet ze in gods-' Ik kijk naar beneden en ik zie dat hij geen shirt aan heeft. 'Ooohh, sorry voor het storen.' Zeg ik. Ik heb door wat er allemaal gebeurd. Ik laat ze met rust met een glimlach op mijn gezicht. Ik ben blij dat ze het goed hebben gemaakt. Ik ga Y/N's tassen in haar kamer doen. Ik doe haar kamerdeur open, ik zie 2 muren vol met foto's als een soort foto muur. Ik kijk maar de ene kant. Daar zie ik een foto met Yoongi en Nayeon. Ze lijken heel gelukkig. Daarna zie ik een familie foto. Nayeon, Jin, haar andere broer en hun ouders. Daar onder hangt een foto met haar en Y/N. Een vriendenfoto. Dan zie ik een groepsfoto. Heel BTS met in het midden Nayeon en Y/N we lachen en sommige trekken gekke bekken. Ik glimlach. Ik bekijk alle foto's aandachtig en als laatste zie ik een foto met Nayeon en Jin. Dan kijk ik naar Y/N's muur. Mijn oog valt meteen op de grootste foto van de muur. Een foto met Hoseok en Y/N. Y/N geeft Hoseok een kus en hij heeft een brede lach op zijn gezicht. Met een hand maakt hij de foto en met de andere houd jij Y/N bij haar heupen vast. Y/N heeft haar armen om Hoseok's nek. Ik ben jaloers. Ik voel een traan over mijn wang heen rollen en veeg hem snel weg. Ik kijk naar de andere foto's, de meeste zijn van Hoseok en Y/N samen. En dan valt mijn oog op een andere foto. Eentje waar ik met Y/N op sta. Ze zit op mijn rug en heeft haar handen in de lucht. Het is zonsondergang. Met 1 hand heb ik haar been vast en met de andere doe ik de peace teken met mijn vingers. We lachen allebij heel breed zodat je onze tanden heel goed kan zien. Ik herinner me dit nog. Dit was de dag waarop we naar de strand gingen. Alleen wij met zijn tweeën. We hadden het heel gezellig. 'Tae, wat ben je aan het doen?' Hoor ik opeens. Ik kijk achter me en ik zie Y/N bij de deur staan. 'Ik was naar onze foto aan het kijken, grappig dat je hem nog hebt.' Antwoord ik. 'Natuurlijk! Dat was de leukste dag met elkaar!' Zegt ze blij. Ik glimlach en leg haar tassen naast haar bed. 'Ik kwam eigenlijk om te kijken waarom het zo lang duurde.' Zegt Y/N. 'Nou dan weet je het nu, ik werd verdiept in onze foto.' Antwoord ik. Ik loop naar haar toe en sla mijn arm om haar heen. Ik begeleid haar naar de woonkamer, daar laat ik haar los en plof neer op de bank. 'Ik heb honger.' Zegt ze. 'Hoe kan je honger hebben? Je hebt jezelf volgepropt met wok bij Panda Expres!' Roep ik. Ze grinnikt en loopt naar de keuken. Ik pak mijn telefoon en open de app: My Kpop News om te kijken of er iets op staat over mij en Y/N die zijn gaan shoppen. Ik scrol door de app maar ik zie niks over mij en Y/N. Wat mij wel opvalt is dat er veel posts zijn over een groep genaamd 'Twice' die dit jaar hun debut hebben gedaan. Ik klik op een post met de titel 'A guide to the Twice members.' Nayeon, Jeongyeon, Momo, Tzuyu, Chaeyoung, Mina, Sana, Jihyo en als laatste Dahyun. Ik klik op haar foto zodat ik meer informatie over haar kan vinden. Dahyun heeft een grappige en mooie lach. En ze is heel schattig.

Ik wil meer informatie over haar weten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wil meer informatie over haar weten. 'Wat ben je aan het doen?' Hoor ik dan opeens. Y/N komt naast me zitten met een kom vol chips. 'Er is een nieuwe groep die Twice heet, ik was gewoon even aan het kijken.' Antwoord ik. 'Zij is knap.' Zegt Y/N met haar mond vol. Ze wijst naar Dahyun. Ik doe mijn telefoon weg en pak de afstandsbediening. 'Wil je een film kijken?' Vraag ik. 'Okey, wat wil je kijken?' Vraagt ze. 'Train to Busan!' Roep ik. 'Iew nee, dat is een zombie film!' Antwoord Y/N. 'Wat wil jij dan kijken?' Vraag ik. 'Love Alarm!' Roept ze opgewonden. Ik kijk haar vies aan. 'Liefde?' Vraag ik. 'Dat is een nieuwe serie op Netflix! Iedereen kijkt hem!' Zegt ze nogsteeds opgewonden. 'Iedereen behalve ik.' Zeg ik. 'Okey dan, maar ik kijk Train to Busan alleen als ik tegen je aan mag leunen.' 'Deal.' Antwoord ik, en ik start de film.

Living with 7 boys {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu