•~17~•

444 13 0
                                    

Y/N P.O.V

Ik word wakker. Ik merk dat er iemand achter me ligt en dat diegene 2 armen om mij heen heeft geslagen.

 Ik merk dat er iemand achter me ligt en dat diegene 2 armen om mij heen heeft geslagen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Het ziet er zo uit)

Ik open langzaam mijn ogen en kijk naar degene. Het is Taehyung. Ook hij opent langzaam zijn ogen. 'Goedemorgen schatjes.' Horen we. We kijken voor ons en iedereen zit ons aan te staren met in het midden Jin. 'Hebben jullie lekker geslapen?' Vraagt hij met een glimlach. Taehyung heeft ook een glimlach op zijn gezicht. Hij staat op. Zijn haren zijn helemaal door de war waardoor er ook een glimlach op mijn gezicht verschijnt. 'Toen we gister thuis kwamen waren jullie al aan het slapen en hebben we jullie zo gelaten. Wat zijn jullie toch schattig!' Zegt Jungkook. 'Vind je haar nogsteeds leuk?' Vraagt Namjoon. 'Nee hoor, we zijn gewoon best friends forever.' Antwoord Taehyung lachend. Ik moet ook lachen. 'Nou ja, ik ga het ontbijt maken.' Zegt Jin. Dan gaat iedereen zijn eigen gang. Ik sta op. Dan maak ik een messy bun en dan ga ik Jin helpen met het ontbijt.

15 minuten later.

'Het ontbijt is klaar!' Roept Jin. Iedereen komt meteen de trap af stormen. Even later is iedereen aan het eten. 'Hyung, weet je zeker dat jij dit hebt gemaakt? Ik vind het nog lekkerder dan meestal!' Roept Jimin. 'Ik heb hulp gehad van je zusje. Ik moet zeggen dat ze echt heerlijk kookt!' Antwoord Jin. Ik voel dat ik rood word. 'Aw, onze kleine Y/N is verlegen.' Zegt Taehyung, op een manier waarop het lijkt dat hij tegen een baby praat. Ik geef hem een sarcastische blik. Intussen zitten Nayeon en Yoongi de heletijd klef met elkaar te doen. 'Zeg hoe zit het nou met jullie? Gister hadden jullie nog een hekel aan elkaar.' Zei Namjoon tegen hun. Taehyung grinnikt. 'Heb ik het jullie niet verteld? Ze hebben het weer goed gemaakt!' Zegt hij. 'Goed... gemaakt?' Vraagt Jin. Hij is door de war. 'Oppa, word niet boos. Weet je nog dat je zei dat je wilde dat ik gelukkig ben? Ik ben gelukkig met Yoongi.' Zei Nayeon. 'Weet je, het boeit me niks. Als jullie allebei maar gelukkig zijn samen.' Zegt Jin schouderophalend. Yoongi heeft een glimlach op mijn gezicht. 'Jongens, voordat ik het weer vergeet: Jackson komt dalijk weer langs. Kunnen we eventjes gezellig doen?' Vraagt Namjoon. 'Jackson? Is dat niet die starende vriend van je?' Vraagt Jin. En dan proesten Yoongi en Hoseok het uit. Iedereen kijkt ze aan. 'Waar lachen jullie nou weer om?' Vraagt Nayeon. 'We lachen om de 'liefde op het eerste gizicht verhaal' van hem.' Antwoord Hoseok lachend. Dan moeten Nayeon, Jin en Namjoon ook een beetje lachen. Ze weten waar hun het over hebben. 'Die jongen is echt gek, voor jou hoeft hij niet meer te komen.' Zegt Yoongi nogsteeds lachend.

Ding Dong

Living with 7 boys {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu