Eventjes een snelle mededeling:
!Dit is een hoofdstuk met alleen maar smut! Je bent dus niet verplicht om het te lezen. Er komen geen dingen in die belangrijk zijn voor de rest van het verhaal, dus voel je vrij om dit hoofdstuk te skippen (:
Nayeon P.O.V
Hij doet zijn ogen dicht en ik grijp mijn kans. Ik kus hem. Ik ben blij als ik voel dat hij me terug kust. 'Ik heb nog gevoelens voor je.' Zeg ik. Hij is even stil. 'Ik ook voor jou.' Brengt hij er dan uit. 'Zijn we alleen thuis?' Vraagt Yoongi. Ik knik. Dan kust hij me weer en ik kus terug. Na een tijdje begint hij wat sneller te zoenen. Hij tilt me op en hij brengt me naar zijn kamer. Nogsteeds zoenend. Dan gooit hij me op bed en doet hij de deur op slot. Hij draait zich weer naar me toe en doet zijn shirt uit. Ik maak zijn riem los en dan zit hij alleen nog maar in zijn onderbroek dan kleed hij mij uit. Ik lig nu helemaal naakt in bed. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' Vraagt hij. Hij weet dat ik nog maagd ben. Ik knik. Hij zoent me van mijn mond naar mijn nek. Daar geeft hij me een zuigzoen. Dan gaat hij langzaam naar beneden naar mijn borsten. Van mijn borsten gaat hij naar mijn buik. Daar stopt hij. Ik doe zijn onderbroek uit en dan zie ik zijn stijve. Hij doet mijn onderbroek uit. 'Dit kan pijn doen.' Zegt hij, en dan stopt hij zijn lul in mijn vagina. Dan begint hij met neuken. (Auteur: ik moet eerlijk zeggen dat ik ervan cringe om dit te schrijven 😂). Het enige wat je kan horen is ons gekreun en het gekraak van het bed. 'Ik k-kom klaar!' Zegt Yoongi. 'Ik bijna.' Antwoord ik. Dan stopt hij en haalt hij zijn lul uit mijn vagina. In plaats daarvan stopt hij er een vinger in. Ik kreun. Dan komt de tweede erbij. 'Ik kom klaar!' Zeg ik. Dan stopt hij en gaat hij naast me liggen. We kijken elkaar aan. Dan zoent hij me weer. 'Ik wist dat ik dit ooit met jou zou doen.' Zegt hij met een glimlach. Ik glimlach ook. Dan draai ik me om en hij draaidt zich naar dezelfde kant als mij. Hij komt dicht tegen me aan liggen waardoor ik zijn stijve lul in mijn kont krijg. Ik kreun weer. Hij lacht en geeft 1 harde stoot. 'Ahh, Yoongi!' Kreun ik. 'Nog niet klaar?' Vraagt hij grinnikend. Ik draai me om. 'Nog 1 ding.' Zeg ik omdat ik weet dat hij meer wilt. Ik sleur hem het bed uit en ik ga voor hem staan. Dan kniel ik neer. Dan stop ik zijn lul in mijn mond. Hij kreunt. Ik begin te zuigen en na 5 minuten stop ik. 'Je wilt meer, he?' Zeg ik als ik klaar ben. 'Ja, babey.' Antwoord hij. Hij knuffelt me en zijn nogsteeds stijve lul glijdt mijn vagina in. Hij tilt me op en duwt me tegen de muur aan. Dan beweegt hij heen en weer. Dan stopt hij weer en gaan we op bed liggen. 'Oke, nu ben ik moe.' Zegt hij. 'Ik ook.' Antwoord ik.
Ik doe dit nooit meer! Ik cringede hier stiekem heel erg van loool! Maarja, alles voor mijn Living with 7 boys fans 😂 Ga ook eventjes Removed From Home lezen! Die kun je ook vinden op mijn profiel. Het is een Jungkook FF (Voor de JK fans) Ik ga snel weer een nieuw deel toevoegen aan Removed From Home dus ga zeker even kijken :) Bye!
JE LEEST
Living with 7 boys {BTS FF}
FanfictionY/N is het kleine zusje van Park Jimin maar haar ouders zijn gescheiden en ze wonen niet meer bij elkaar. Wanneer ze net wil verhuisen naar Jimin hoort ze dat hij zijn debut heeft gedaan als K-pop Idol. Dit verhaal is voltooid maar als jullie willen...