Chapter 3

35 5 2
                                    

Περπατούσα με τα κορίτσια στον διάδρομο και ξαφνικά εμφανίζεται η Carmen και τα κορίτσια της, είναι η απόλυτη βασική παρέα στο σχολείο. Φοράνε scrunchies, αποπνικτικά πολύ άρωμα, περπατάνε με το αεράκι της νικήτριας και έχουν τα πιο διάσημα αγόρια στο σχολείο...π.χ η Carmen έχει για αγόρι τον Ethan,τον αρχηγό στην ομάδα ποδοσφαίρου....

Αφού περπατούσαμε μας σταματάει η Carmen.
"Εππ κοριτσια, τι εγινε; Κάνουμε παρέα και με την καινούργια τώρα; Πόσο πιο χαμηλά θα πέσετε;"

Εμείς προχωρήσαμε και δεν δώσαμε σημασία στα λόγια της Carmen...
Αφότου απομακρυνθήκαμε λίγο μας πλησίασαν τα αγόρια μαζί με τον James.
"Αυτό το κορίτσι είναι αφόρητο" λέει νευριασμένα ο Mike αναφερόμενος στην Carmen.
"Δεν είναι κάτι καινούργιο, το κάνει συνέχεια" λέει η Erica.
"Λοιπόν αφήστε την ηλίθια, θέλετε να βγούμε αύριο που είναι Σάββατο;" Ρωτάει η Max.
"Ελάτε σπίτι μου άμα θέλετε. Θα λείπουν οι γονείς μου και θα είμαστε πιο άνετα" Προτείνει ο James.
Όλοι ανταποκριθήκαμε θετικά και κανονίσαμε την ώρα. Νιώθω λίγο περίεργα αλλά θα το ξεπεράσω.

{...}

Γύρισα στο σπίτι και περπάτησα προς την μητέρα μου.
"Μαμά μπορώ να σου πω;" Την ρωτάω.
"Ναι αγάπη μου πες μου" μου απαντάει και σταματάει ότι κάνει για να με ακούσει.
"Αύριο έχουν κανονίσει οι φίλοι μου να πάνε στο σπίτι ενός παιδιού από την παρέα μου, μπορώ να πάω;".
"Μπορείς αρκεί να μου τηλεφωνείς για να είναι η μανούλα ήσυχη" μου απαντάει και ένα χαμόγελο απλώνεται στο πρόσωπό μου.
"Εντάξει σε ευχαριστώ" της απαντάω και της δίνω μια γρήγορη αγκαλιά....

𝑹𝒐𝒔𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒅Where stories live. Discover now