Chapter 11

18 2 28
                                    

"Δεν μπορώ να καταλάβω σου λέω" φωνάζει η Nadia.
"Μπορείς είναι εύκολα" φωνάζω επίσης και της βάζω το βιβλίο μπροστά στο πρόσωπό της.
"Είσαι χαζό;" Μου λέει καθώς γελάει.
"Είμαι είμαι" της λέω και γελάω και εγώ.
"Άσε το διάβασμα τώρα και πες μου εσένα, θέλω να σε μαθαίνω όσο περισσότερο γίνεται" μου λέει η Nadia.
"Ωραία, θα σου πω για τις δύο ξαδέλφες μου που θα έρθουν αύριο, την Michelle και την Christine. Είναι στην ηλικία μας και μένουν στο Las Vegas.Είναι πολύ όμορφες και έξυπνες. Η Michelle ασχολείται με τα κοσμήματα και η Christine με την ζωγραφική, δεν σου λέω αλλά γιατί θα τις γνωρίσεις έτσι κι αλλιώς" της απαντάω.
"Ενδιαφέρουσες μου φαίνονται, έχεις καμία φωτογραφία;" Με ρωτάει.
"Όχι, θα είναι έκπληξη" λέω στην Nad και εκείνη κάνει ενα θλιμμένο ύφος.
"Σήκω πάμε να πάρουμε να φάμε βλακείες και να δούμε ταινίες" μου λέει η Nad και με τραβάει να σηκωθώ....

"Υπέροχη ταινία το Sleepless in Seattle, και ο Tom Hanks είναι πολύ ωραίος" λέει η Nad καθώς μασουλαεί
κάποια από τα πατατάκια που πήραμε.

"Ξέχασα να σου πω τι έγινε, μου έστειλε αίτημα ένας κούκλος, τον λένε Luke, Luke Grandis" Μου λέει καθώς τα μάτια της λάμπουν.
"Τον ξέρω, είναι 2 χρόνια μεγαλύτερος. Εσύ όμως μικρό μου γιατί ενδιαφέρεσαι τόσο πολύ;" Την ρωτάω και της πιάνω το πηγούνι λες και είμαι μαμά της.
"Πρώτον δεν είμαι μικρό, δεύτερον είναι πανέμορφος και τρίτον άσε το πηγούνι μου" μου απαντάει και γελάει.

Ο αέρας έξω φουρτουνιασμένος χτυπάει αλύπητα τα δέντρα και εμείς μαζί με την Nad στο σπίτι της βλέπουμε κι άλλες ταινίες....
"Shazam"
"You've got mail"
"Shazam"
"You've got mail"
"Shazam θα δούμε, σειρά μου είναι να βάλω ταινία, είδαμε πριν παλιά ταινία" λέω σταυρώνω τα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.
"Όχι, You've got mail θα δούμε, είναι πολυ ωραία ταινία" μου απαντάει η Nad και σταυρώνει και εκείνη τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
Τα γέλια μας διαχέονται σε όλο το δωμάτιο και αποφασίζουμε να μην δούμε ταινία για το καλό και των δύο μας.
"Έλα να δούμε φωτογραφίες από τότε που είμασταν μωρά" μου λέει η Nad και αρχίζει να ψάχνει φωτογραφίες στο κινητό της.
"Αχουυυ ήσουνα πολύ γλυκιά" της λέω και προσπαθώ να αντιγράψω το πρόσωπο της στην φωτογραφία.
"Έλα δείξε μου και δικές σου φωτογραφίες" μου λέει.
"Να εδώ είμαι 2 χρόνων" της λέω και της δείχνω μια φωτογραφία από της διακοπές στην Αγγλία.
"Και εσύ πολύ γλυκιά ήσουν" μου λέει.
"Nadia πρέπει να σου πω" της λέω και παίρνω σοβαρό ύφος.
"Τι έγινε;" Με ρωτάει.
"Φιλήθηκα με τον James" της απαντώ και γουρλώνει τα μάτια.
"Και ποτέ περίμενες να μου το πεις ακριβώς;" Μου λέει φωνάζοντας.
"Ήθελα πρώτα να το συνειδητοποιήσω" της απαντάω.
"Καλά σε καταλαβαίνω.
Για πες πως ήταν;" Ρωτάει γελώντας.
"Ήταν υπέροχο" της απαντάω και χαμογελάω στην ανάμνηση.
"Το κορίτσι μου έδωσε το πρώτο του φιλί θα κλάψω" λέει γελώντας καθώς με αγκαλιάζει.
"Έχεις ενθουσιαστεί πιο πολύ από εμένα ή ιδέα μου;" Την ρωτάω.
"Λίγο" μου απαντάει και συνεχίζει να χαμογελά.
"Λοιπόν εγώ πρέπει να φύγω, τα λέμε αύριο, αν θες να πάμε και για milkshake μαζί με τα παιδιά" της λέω καθώς βάζω το μπουφάν μου.
"Ναι δεν έχω πρόβλημα, τα λέμε αύριο" μου απαντάει και έρχεται να με συνοδέψει ως την πόρτα.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 26, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝑹𝒐𝒔𝒆𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒆𝒅Where stories live. Discover now